2008-08-07, 23:28
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Packan
Kan omöjligt vara något annat än ren ironi.

Tror inte det, han tar rygg på Farmor för att bli superkänd jättesnabbt. Jag tror verkligen det. Samma intelligenskvot som Farmor just därför. Är det lille Fnatte som är redo att prova sina vingar kanske?
.
2008-08-07, 23:31
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Tror inte det, han tar rygg på Farmor för att bli superkänd jättesnabbt. Jag tror verkligen det. Samma intelligenskvot som Farmor just därför. Är det lille Fnatte som är redo att prova sina vingar kanske?
.

Och jag undrar igen...är äggskallen pedofil,eftersom han anser att 12-åringar skall bejaka sin homosexuella sida?
2008-08-07, 23:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest

Och vilken bekant(HAR nyllet sådana?) har blivit av med en dator...vet att panos blev av med en dator....och när,i sådana fall?
Var en tråd här på FB som mycket tydligt klargjorde för tjyvnyllets förehavanden. Tror han blev dömd för det också. SKa leta lite få se men häri skvallervärlden finns tråden.
2008-08-07, 23:34
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Randall Flagg
Har Nyllet varit synligt efter inbrottet hos sin bekant där han stal dator mm?
Kan inte påminna mig att jag sett honom. Kanske ytterligare en journalistisk "framgångssaga" som Tom Hjelte....?

Offtopic om Tom Hjelte...

Minns på förra forumet jag hängde på och det blev snack om vem journalisten var. Det var ett forum man inte fick nämna namn alls på och det kämpades hos alla som visste om HUR de skulle kunna avslöja namnet. En person kläckte tillslut det hela.

"Han är helt tom i bollen och ingen hjälte direkt."

Alla näjda och glada men moddsen kanske inte till 100% ändå.

Ja, åter till topic...eller Nyllet.
.
2008-08-07, 23:35
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonJohnson
Hej. Lindas bröst ser fan ändå rätt naturliga ut.

Okej. Hejdå!

.
2008-08-07, 23:36
Bannlyst
Citat:
Offtopic om Tom Hjelte...

Minns på förra forumet jag hängde på och det blev snack om vem journalisten var. Det var ett forum man inte fick nämna namn alls på och det kämpades hos alla som visste om HUR de skulle kunna avslöja namnet. En person kläckte tillslut det hela.

"Han är helt tom i bollen och ingen hjälte direkt."

Alla näjda och glada men moddsen kanske inte till 100% ändå.

Ja, åter till topic...eller Nyllet.
.
Nyllet:

https://www.flashback.org/showthread.php?t=175325
2008-08-07, 23:40
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Och jag undrar igen...är äggskallen pedofil,eftersom han anser att 12-åringar skall bejaka sin homosexuella sida?

Eller så tillhörde han de brådmogna och vet av egen erfarenhet att hormonerna redan börjat härja i kroppen och har man då tankar om sånt så har de också börjat härja. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga....jag vet bara att jag var extremt brådmogen och fick min mens tex när jag var 10 och kan se det ur DET perspektivet att man uppmanas bejaka sin sexualitet redan vid 12 års ålder. Homogrejs vet jag inget om men jag gissar det funkar som för oss heterosexuella...
.
2008-08-07, 23:42
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Randall Flagg
Nyllet:

https://www.flashback.org/showthread.php?t=175325

Tack för den! Ska ha som nattlektyr!
.
2008-08-08, 00:06
Bannlyst
Citat:
DonnyBoy! Var det denne skribent som fick axla din mantel som försvarare?
.
En copycat! Ingen försvarar Linda så som jag!
2008-08-08, 00:10
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonJohnson
En copycat! Ingen försvarar Linda så som jag!

Haha, du har förmodligen rätt men med detta alster så ser det ut som att han kan bli farlig och knipa titeln för dig...det hänger på tålamodet tror jag.

Hoppas du mår bättre nu!

Gonatt alla!
.
2008-08-08, 00:12
Medlem
NolaDarlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fru Fossil
Det är ändå inte det värsta som skulle kunna hända.
Finns faktiskt folk (hennes nye partner i det nya superhemliga samarbetet) som tycker att Lindas kapacitet inte utnyttjas fullt ut:

LINDA ROSING for PRIDE
Published: 2008-07-12, 16:25

LINDA ROSING! Varför får inte denna naturligt snygga tjej, detta underbarn göra pridelåten i år istället för BWO?!
Linda har ju både sjungit förut och vet hur det känns att leva i samhällets utkanter. Säkert kan hon lika väl som många andra stå upp för våra värderingar och skjuta ut sina höjdtoner för att sprida mångfald i universum.

I sin blogg på Hanky.se skriver Linda dessutom flitigt och poetiskt. Jag är säker på att hon faktiskt rent av skulle kunna skriva låten själv. Lindas språkbruk är faktiskt väldigt musikaliskt och ofta ärligt, träffande och välutvecklat.

Med tanke på hur många läsare Linda har mellan 12-21 så kan vi ju allafall räkna med att huvuddelen av Sveriges befolkning i just den åldern kommer att älska bögar, pride och homosex efter hennes lansering.

En tanke lika fet som någon...

Flitigt och poetiskt. Naturligt snygg. Jo, jag tackar....

om det inte hade varit ironi från hans sida hade det ju varit så mycket roligare. men är det inte konstigt att han först verkar vara polare med linda (har jag förtjänat att kalla henne det interna nicknamet farmor än?), lunchar med henne och gör "affärer" och sedan hånar henne i sin blogg?

för han kan väl inte mena allvar?
2008-08-08, 08:00
Medlem
Fru Fossils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NolaDarling
om det inte hade varit ironi från hans sida hade det ju varit så mycket roligare. men är det inte konstigt att han först verkar vara polare med linda (har jag förtjänat att kalla henne det interna nicknamet farmor än?), lunchar med henne och gör "affärer" och sedan hånar henne i sin blogg?

för han kan väl inte mena allvar?

Nu har frk/fru Darling läst på lite slarvigt här.

FÖRST skrev han inlägget om att Linda borde få sjunga Pridelåten.
SEN hade de mötet.
Bara kolla när inläggen, eller ska jag kanske skriva "artiklarna" är publicerade.

Seså... Mot skamvrån nu!

För övrigt så sjöng väl nästan Linda Pridelåten. Hon var ju backstage när den framfördes på Allsången. Så hon kunde väl sjunga med om hon ville. Åtminstone till hon blev utkastad.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in