2008-09-08, 23:55
Medlem
z2joiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z2jois
"Den var så grymt sexig och temat var ju vampyr och goht.
Och jag älskar vampyrer. Jag har alltid funderat över om jag inte va en vampyr i mitt tidigare liv.Ja skratta inte nu jag menar
allvar.Jag har alltid fasinerats av dom. Fan, att ha sex med en vampyr måste vara det absolut grymaste sexet man kan ha."

Att ha varit en vampyr i sitt tidigare liv? Jag vet faktiskt inte om det här är ett case för The Darwin Award eller Nobelpriset i fysik?

PS Notera den högst medvetna Hegerforsstavningen på fasinerad....
2008-09-09, 00:26
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Och jag älskar vampyrer. Jag har alltid funderat över om jag inte va en vampyr i mitt tidigare liv.Ja skratta inte nu jag menar
allvar.Jag har alltid fasinerats av dom. Fan, att ha sex med en vampyr måste vara det absolut grymaste sexet man kan ha."

Jag kan inte tro att det här är skrivet av någon som blir 35 om mindre än 6 månader!
2008-09-09, 00:32
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megaforce
Undras om det inte snart är dags att slänga tråden nu.. Kärringen är ju mer eller mindre bortglömd numera!

Om det vore så väl - hon är ju bland annat med i Hål i väggen på söndag.
2008-09-09, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Vännen...jag hävdar mig inte(skojig tanke,den hade jag inte tänkt själv)jag endast konstaterar det självklara med mig själv!

Och eftersom mitt vackra,sexiga yttre är lika vackert som mitt inre,så fick jag en lust att delge detta till övriga skribenter!

Och visst,om du vill....självklart,min pudding,så har jag enormt dåligt självförtroende,ingen förmåga till långsiktig framtidsplanering.
Är givetvis blond,avundsjuk som få för att inte jag får pippa i tv,bilda parti,spela poker,hitta en man som matar mig med skumbollar,utbilda mig till flygvärdinna,försöka glömma de gånger jag torskat för kokainfylla....jag vet,jag är patetisk!
Och dessutom en kvinna full av drypande ironi och en rejäl skopa självkännedom!

Och du,vännen...vad var det du ville....egentligen....med ditt inlägg?

Missade jag något?

Jag tyckte att det lät ironiskt att föra fram sig själv på ett sådant sätt samtidigt som man har svårt för någon annan med anledning av att denna agerat i, antagligen, precis samma avseende.

Hur tror du tex Lindas ansökan till Big brother såg ut, inte omöjligt att hon belyste liknande egenskaper hos sig själv?

Att påvisa skillnader genom att jämföra sig själv med en hackkyckling när ändamålet i sig självt verkar vara detsamma för bägge parter lät konstigt i mina öron.

Jag menar det generellt och inte till dig personligen. Och det var inget illa menat men Wtf, nån förstår säkert min poäng. Subtila, mänskliga drag skulle jag vilja kalla det.

Slutsats; Det är bra att du är nöjd med dig själv men jag tyckte att det lät konstigt i det här sammanhanget.
Senast redigerad av chicksdigit 2008-09-09 kl. 01:09.
2008-09-09, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Megaforce
Undras om det inte snart är dags att slänga tråden nu.. Kärringen är ju mer eller mindre bortglömd numera!

Jag håller med!
Min tanke är att eftersom tråden har funnits i 5 år den 29/9 så kanske vi skulle sluta och ge henne så mycket uppmärksamhet och sluta skriva här.
Lagom till 5 års jubileumet.

Är det några som håller med?
2008-09-09, 13:23
Medlem
Gemytligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Vad kan hon tänkas ha för strul med internet? När comhem commerbort så kan jag inte skriva alls.

När hon nu ändå var inne och lyckades få till det där så kunde hon väl slrivit lite mer. Hon börjar tröttna är min analys av läget ihop med er andra som också tror det.
.

Hennes strul verkar också bara påverka hennes möjligheter att lägga upp bilder på bloggen. Ja, det är inte lätt alltid!
2008-09-09, 13:31
Medlem
z2joiss avatar
Citat:

Att ha varit en vampyr i sitt tidigare liv? Jag vet faktiskt inte om det här är ett case för The Darwin Award eller Nobelpriset i fysik?

Ja, jag vet inte om ni tänkte i samma banor som jag själv, men det roliga var ju Lindas totala okunskap på området vampyrism. En vampyr har ju ett evigt liv, och Linda tror hon har varit en i ett tidigare liv... Och hade hon varit det skulle hon veta det. Men med tanke på hennes sega förmåga att hänga kvar på en operationstråd i rampljuset kan hon ju mycket väl ha blivit en. Hon har ju i alla fall sålt sin själ till ondskan.
2008-09-09, 13:51
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cybersessan
Jag håller med!
Min tanke är att eftersom tråden har funnits i 5 år den 29/9 så kanske vi skulle sluta och ge henne så mycket uppmärksamhet och sluta skriva här.
Lagom till 5 års jubileumet.

Är det några som håller med?

Nope!
.
2008-09-09, 13:52
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gemytlig
Hennes strul verkar också bara påverka hennes möjligheter att lägga upp bilder på bloggen. Ja, det är inte lätt alltid!

Ankeborgsvarianten är alltså att inte blogga alls då. Okidoki, hon kan hon minsann!
.
2008-09-09, 14:16
Bannlyst
Sluta racka ner på Linda, hade hon skitit i Big Brother och direkt börjat gå och göra hårdporr hade ingen snackat skit om henne.
2008-09-09, 14:19
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonJohnson
Sluta racka ner på Linda, hade hon skitit i Big Brother och direkt börjat gå och göra hårdporr hade ingen snackat skit om henne.

Jodå, men då hade hon kallats luder och hora istället för Farmor och idiot.
.
2008-09-09, 14:27
Medlem
Gemytligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonJohnson

Men då hade ju hennes chanser minskat att bli förärad en monstertråd på FB.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in