Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Vännen...jag hävdar mig inte(skojig tanke,den hade jag inte tänkt själv)jag endast konstaterar det självklara med mig själv!
Och eftersom mitt vackra,sexiga yttre är lika vackert som mitt inre,så fick jag en lust att delge detta till övriga skribenter!
Och visst,om du vill....självklart,min pudding,så har jag enormt dåligt självförtroende,ingen förmåga till långsiktig framtidsplanering.
Är givetvis blond,avundsjuk som få för att inte jag får pippa i tv,bilda parti,spela poker,hitta en man som matar mig med skumbollar,utbilda mig till flygvärdinna,försöka glömma de gånger jag torskat för kokainfylla....jag vet,jag är patetisk!
Och dessutom en kvinna full av drypande ironi och en rejäl skopa självkännedom!
Och du,vännen...vad var det du ville....egentligen....med ditt inlägg?
Missade jag något?

Jag tyckte att det lät ironiskt att föra fram sig själv på ett sådant sätt samtidigt som man har svårt för någon annan med anledning av att denna agerat i, antagligen, precis samma avseende.
Hur tror du tex Lindas ansökan till Big brother såg ut, inte omöjligt att hon belyste liknande egenskaper hos sig själv?
Att påvisa skillnader genom att jämföra sig själv med en hackkyckling när ändamålet i sig självt verkar vara detsamma för bägge parter lät konstigt i mina öron.
Jag menar det generellt och inte till dig personligen. Och det var inget illa menat men Wtf, nån förstår säkert min poäng. Subtila, mänskliga drag skulle jag vilja kalla det.
Slutsats; Det är bra att du är nöjd med dig själv men jag tyckte att det lät konstigt i det här sammanhanget.