2008-07-21, 09:33
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
No offense, men exakt vad finns det att utnyttja av Linda? Om något så har de hjälpt henne tillbaka till rampljuset.

Och ja, racka på barn är inte speciellt trevligt. Dock så sätter man dom i den positionen som förälder om man konstant postar bilder på dom offentligt. Inte för att det rättfärdigar det, men vid en viss ålder så bör man ha lärt sig att alla människor inte alltid är trevliga...

Hankypanky utnyttjar Farmor genom att de smörar järnet för henne pga att hon drar in pengar och besökare, tror jag.
.
2008-07-21, 09:47
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Hankypanky utnyttjar Farmor genom att de smörar järnet för henne pga att hon drar in pengar och besökare, tror jag.
.

Ja, men samtidigt så får Linda uppmärksamhet, tjänar några kronor och sin älskade "revansch" mot någontingsomingenriktigtvetvad. Om något så utnyttjar de varandra, och det är väl okej i det här kalla kapitalistiska samhället vi lever i?
2008-07-21, 10:08
Medlem
Fan, vad hon skriver illa!

Förutom alla stavfel så ser ut som om hennes mellanslagstangent styrs av en slumpgenerator.
2008-07-21, 10:08
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ja, men samtidigt så får Linda uppmärksamhet, tjänar några kronor och sin älskade "revansch" mot någontingsomingenriktigtvetvad. Om något så utnyttjar de varandra, och det är väl okej i det här kalla kapitalistiska samhället vi lever i?

De utnyttjar helt klart varandra MEN jag tror inte att Farmor förstår och/eller inser att det som hon tar för dyrkan är smörande för att hon genererar pengar. Att utnyttja och livnära sig som parasiter på varandra i det här kapitalistiska samhället är helt okej så länge båda parter är medvetna om spelets regler. Jag tror inte hon är det...
.
2008-07-21, 10:09
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wheelgunner
Fan, vad hon skriver illa!

Förutom alla stavfel så ser ut som om hennes mellanslagstangent styrs av en slumpgenerator.

De som korrläst hennes krönikor har haft ett digert jobb!
.
2008-07-21, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Puckot glömde detta!

https://www.flashback.org/showpost.php?p=12066700&postcount=2644

Jag har självinsikt....Linda har Botox!

ok, så om linda tog tillbaks nåt på sin blogg och sa att hon hade fel så hade ni istället applåderat hennes självinsikt. säkert...

du och misstaken är två gamar som letar efter fel i hennes blogg med förstoringsglas, typ: "oh, var det första gången hon försov sig eller inte?". vi vet alla att hon är en clown och att hon inte kan skriva men er besatthet är fan inte frisk. ni vill att hon ska trilla dit igen och göra bort sig så att ni kan sitta och skratta åt henne. det tyder på låg empati och har antagligen att göra med era egna tillkortakommanden.
2008-07-21, 10:46
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
De utnyttjar helt klart varandra MEN jag tror inte att Farmor förstår och/eller inser att det som hon tar för dyrkan är smörande för att hon genererar pengar. Att utnyttja och livnära sig som parasiter på varandra i det här kapitalistiska samhället är helt okej så länge båda parter är medvetna om spelets regler. Jag tror inte hon är det...
.

I och för sig - gissningsvis så skulle Linda tjäna betydligt mer pengar om hon flyttade sin blogg till en egen domän istället för att släpa fram en halvdöd gaysajt med sig, men å andra sidan så skulle hon behöva betala för underhåll och sånt där för den...
2008-07-21, 11:18
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Girb G
ok, så om linda tog tillbaks nåt på sin blogg och sa att hon hade fel så hade ni istället applåderat hennes självinsikt. säkert...

du och misstaken är två gamar som letar efter fel i hennes blogg med förstoringsglas, typ: "oh, var det första gången hon försov sig eller inte?". vi vet alla att hon är en clown och att hon inte kan skriva men er besatthet är fan inte frisk. ni vill att hon ska trilla dit igen och göra bort sig så att ni kan sitta och skratta åt henne. det tyder på låg empati och har antagligen att göra med era egna tillkortakommanden.

Du som har sån bra koll på mig, hur kan du säga att jag vill att hon trillar dit igen? Det tyder på en mkt kraftig selektiv läsning av dig - du ser bara det du vill se!

Det behövs inte letas med förstoringsglas och du vet det eftersom du själv noterat att hon "är en clown som inte kan skriva"!

Ska du ta dig rättigheten att kritisera mig så anser jag att det är en skyldighet att du svarar på mina inlägg till dig, bara så du vet. Du väljer själv nu hur du ska fortsätta men blir det som vanligt tystnad så kan du hålla tyst hädanefter. Din åsikt är noterad, din feghet likaså!

PS: Lägger till gam på listan över djur jag är!
.
2008-07-21, 11:20
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
I och för sig - gissningsvis så skulle Linda tjäna betydligt mer pengar om hon flyttade sin blogg till en egen domän istället för att släpa fram en halvdöd gaysajt med sig, men å andra sidan så skulle hon behöva betala för underhåll och sånt där för den...

Det är ett råd mentor Alex ALDRIG skulle ge henne, han som enligt Farmor vill hennes bästa!
.
2008-07-21, 11:26
Medlem
MissTakens avatar
Dagens Farmor #2:

"Fantastiska bilder!
Published: Idag, 09:45

Den här är min favorit.
Den är så vacker tycker jag.
Jag ser ut som Ängel det bara lyser om mig.

Jag har lagt upp nya profilbilder på mig här på bloggen.
Visst är dom fantastiska?

Jag har fått lov att lägga upp bilderna här på bloggen av
Magnus Jönsson ,fotografen som plåtade mig för
Expressen.
Bilderna fotade vi för ca:1,5 vecka sen.
Dom som var i och på omslaget till Expressens
Fredagsbilaga i Fredags.
Jag har aldrig varit så nöjd över ett fotojobb som detta.
Magnus är fantastiskt duktig.

Eller hur?

Klänningen på bilden är min ny inköpta favorit.
Jag köpte den i Butiken Diva som ligger på
Drottningatan 85.
Den kostade 1500kr och var nedsatt till 950kr när
jag köpte den.

Normalt så köper jag inte så dyra kläder.
Jag är mer en H&M tjej(skratt).
Men den här klänningen tycker jag är värd varenda
krona för jag älskar den."

Jag kan verkligen inte se det änglalika i bilderna och tänker mig utseendet under BB-tiden och förstår därmed vad hon menar....tragiskt!
.
2008-07-21, 12:15
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Det är ett råd mentor Alex ALDRIG skulle ge henne, han som enligt Farmor vill hennes bästa!
.

Tjae, kanske det, men Linda kanske trivs bra att skriva på en sajt som inte är hennes egen? Om hon skulle flytta till en egen domän så skulle det finnas en hel del tekniska bitar som hon skulle behöva oroa sig över och det är nog skönt för henne att slippa dom. Kan inte tänka mig att hon är speciellt teknisk av sig...
2008-07-21, 12:34
Bannlyst
Citat:
Dagens Farmor #2:

"Fantastiska bilder!
Published: Idag, 09:45

Den här är min favorit.
Den är så vacker tycker jag.
Jag ser ut som Ängel det bara lyser om mig.

Jag har lagt upp nya profilbilder på mig här på bloggen.
Visst är dom fantastiska?

Jag har fått lov att lägga upp bilderna här på bloggen av
Magnus Jönsson ,fotografen som plåtade mig för
Expressen.
Bilderna fotade vi för ca:1,5 vecka sen.
Dom som var i och på omslaget till Expressens
Fredagsbilaga i Fredags.
Jag har aldrig varit så nöjd över ett fotojobb som detta.
Magnus är fantastiskt duktig.

Eller hur?

Klänningen på bilden är min ny inköpta favorit.
Jag köpte den i Butiken Diva som ligger på
Drottningatan 85.
Den kostade 1500kr och var nedsatt till 950kr när
jag köpte den.

Normalt så köper jag inte så dyra kläder.
Jag är mer en H&M tjej(skratt).
Men den här klänningen tycker jag är värd varenda
krona för jag älskar den."

Jag kan verkligen inte se det änglalika i bilderna och tänker mig utseendet under BB-tiden och förstår därmed vad hon menar....tragiskt!
.
Bara jag som blev positivt överraskad?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in