Citat:
Ursprungligen postat av Girb G
ok, så om linda tog tillbaks nåt på sin blogg och sa att hon hade fel så hade ni istället applåderat hennes självinsikt. säkert...
du och misstaken är två gamar som letar efter fel i hennes blogg med förstoringsglas, typ: "oh, var det första gången hon försov sig eller inte?". vi vet alla att hon är en clown och att hon inte kan skriva men er besatthet är fan inte frisk. ni vill att hon ska trilla dit igen och göra bort sig så att ni kan sitta och skratta åt henne. det tyder på låg empati och har antagligen att göra med era egna tillkortakommanden.
Du som har sån bra koll på mig, hur kan du säga att jag vill att hon trillar dit igen? Det tyder på en mkt kraftig selektiv läsning av dig - du ser bara det du vill se!
Det behövs inte letas med förstoringsglas och du vet det eftersom du själv noterat att hon "är en clown som inte kan skriva"!
Ska du ta dig rättigheten att kritisera mig så anser jag att det är en skyldighet att du svarar på mina inlägg till dig, bara så du vet. Du väljer själv nu hur du ska fortsätta men blir det som vanligt tystnad så kan du hålla tyst hädanefter. Din åsikt är noterad, din feghet likaså!
PS: Lägger till gam på listan över djur jag är!
.