2008-08-06, 09:20
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wheelgunner
Det är som i boxning. Slå med knytnäven så blir omgående K.O och kanska säkert skador i handen.

Slå med handskar på så skyddar man handen och kan man slå betydligt fler gånger, men det är det som ger upphov hjärnskador. Upprepade små hjärnskakningar.

Slutsatsen blir att det är betydligt farligare att bli misshandlad med en hängpatte än en stenhård silicontutte...

Hihi, vi i hängpattemaffian är alltså typ som vandrande Leathel Weapons? Passa er för oss, vi kan lägga oss i hårdträning nu när vi avslöjats!
.
2008-08-06, 09:23
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dempa69
Förmodligen! Jag gillar hur dom ska inkvarteras, har någon haft Farmor i åtanke länge!

Passar onekligen för farmor!

Portabelt hotellrum!! Så noga läste jag inte artikeln så jag noterade det. Det är ett BRA erbjudande minsann, hon vet sitt värde och vad hon passar för!
.
2008-08-06, 09:33
Medlem
rogerks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Portabelt hotellrum!! Så noga läste jag inte artikeln så jag noterade det. Det är ett BRA erbjudande minsann, hon vet sitt värde och vad hon passar för!
.
Mmm och 1000 kr att konsumera kultur för. Undrar vilken teaterföreställning eller konstutställning som kommer att få äran att besökas av frk Rosing. Eller hon kanske tom kommer att gå på någon kammarmusiksoaré?
2008-08-06, 09:39
Medlem
dempa69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rogerk
Mmm och 1000 kr att konsumera kultur för. Undrar vilken teaterföreställning eller konstutställning som kommer att få äran att besökas av frk Rosing. Eller hon kanske tom kommer att gå på någon kammarmusiksoaré?
Missade det där med 1000 spänn! Kan väl vara hygglo att ge ett tips då!
http://www.gladaankan.se/
Ligger precis runt hörnet inte långt att gå heller!

Edit: Fan dubbelironiskt när jag såg vad länken hette!
2008-08-06, 09:45
Medlem
rogerks avatar
Linda hörde antagligen fel

UR DN:
Citat:
- Skådespelaren Reuben Sallmander är hotellrummets första gäst. Med tusen kronor på fickan ska han ge sig ut på stan och uppleva Stockholms kultur.

Linda hörde nog att hon skulle göra en kul tur...
2008-08-06, 09:49
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rogerk

Eftersom jag tror att Farmor inte ens kan stava till dina förslag och än mindre vet vad det är så tror jag hennes bidrag till en kulturell upplevelse blir ett besök på närmaste kebabhak och avslutar med att gå till Bobby och fixar håret medans hon pratar om hur hans hemland skulle gilla henne.
.
2008-08-06, 09:51
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dempa69
Missade det där med 1000 spänn! Kan väl vara hygglo att ge ett tips då!
http://www.gladaankan.se/
Ligger precis runt hörnet inte långt att gå heller!

Edit: Fan dubbelironiskt när jag såg vad länken hette!

Haha, vilken grej! Skrattade gott åt länknamnet!
.
2008-08-06, 10:10
Medlem
MissTakens avatar
Dagens Farmor #1:

"Bilder från Pride veckan!
Published: Några sekunder sedan

Här är lite bilder från paraden.
Det kommer mera i nästa inlägg!"

Återigen en massa bilder från Pride. Hon har inte mkt att snacka om längre....
.
2008-08-06, 12:47
Medlem
Fred Friendlys avatar
Ser fan ut som Jokern ju.. läskigt ju. http://content.hanky.se/dynamic/member/imagecollection/14/83c2faa3-0f67-4bec-a141-3bd08f8517bf.jpg

Vart bor Linda någonstans i Sthlm?
2008-08-06, 13:12
Medlem
dempa69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Haha, vilken grej! Skrattade gott åt länknamnet!
.
Hoppas du gillar den här också då!
www.farmoranka.com
Trodde inte det var sant när jag såg att det fanns en sådan sida!
Säljare på Tradera!
http://www.tradera.com/trader/message_show.asp?id=292889
2008-08-06, 17:36
Bannlyst
http://lindatrosing.se/
2008-08-06, 19:10
Bannlyst
Linda, du är för mig en kvinna med hög potential. Det finns människor som inte vill dig väl, försök att strunta i deras agenda. Du är en av de få modellerna i sverige som har kapaciteten att bli något riktigt stort.

Du måste börja engagera dig i rätt saker, från och med nu hoppas jag att jag inte får se några mer oseriösa försök och mer sparsamt bloggande.

Du måste inse att du har alla möjligheter i världen att bli en bra entreprenör, du måste bara hitta rätt sätt att marknadsföra dig själv.

Vill du bli en miljonär innan 40 så ser jag stora möjligheter inom film och internet. Ibland måste man våga ta steget fullt ut, vissa börjar med mjukporr men jag tycker du ska ta steget till hårdporr direkt. Visst det kan vara tufft i början men det är bra pengar, och det finns nog en marknad för dig med.

Nu vill jag inte att du ska hålla på med någonting du inte vill, men ibland måste man ge ett jävla anamma och försöka göra det man är bra på.

Men som sagt, det är ju helt upp till dig vad du vill göra. Men den här branschen är aldrig torr.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in