2008-08-17, 10:04
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Striker_
Du har ingen länk så man kan få lyssna ?

http://stage3.sr.se/cgi-bin/p3/nyhetssidor/index.asp?programID=2948&nyheter=1
.
2008-08-17, 10:08
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillamopsen
Radioprogrammet var urtråkigt.
Stort gäsp!

Här är en sammanfattning:
Hon har lärt sig både svenska och engelska, så hon har lätt för att lära sig språk

Hon ville bli flygvärdinna för hon har redan så mycket med sig i baggaget (?)

Hon bloggar för att uttrycka sig

Drömmen är att jobba i Dubai för hon gillar shoppingen och buisnessmöjligheterna

Hon är så stor att hon måste flyga stora plan

Hon vågar inte åka till Afrika för alla djuren och inte till Australien på grund av "alla ormar och skit"

Mauritius känns inte som Afrika för där springer inte lösa lejon huller om buller

Hon tror att privatchaufför ingår i "hotellkonceptet" på Mauritius

Utomlands vet ingen vem hon är med sitt baggage (?)

Hon vill bada naken på Mauritius

Hon vill åka till lyx om hon inte har en pojkvän för då vill hon åka till skogen

Hon vill aldrig åka till Kroatien, kultur nej tack

Det värsta som kan hända på en resa tror Linda är att man kan bli magsjuk

Det där måste tydligen höras, låter kul och jag ska lyssna under dagen!

En av sakerna som du tar upp: hon bloggar för att uttrycka sig. Men hon kan ju inte uttrycka sig och mentor Alex verkar ha gett upp att lära henne.
.
2008-08-17, 10:12
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av catami
Skog och ankor är inte förenligt... Har du någonsin sett en anka i skogen?

Å andra sidan så brukar vl inte ankor äta räkor så allt är nog möjligt i Ankeborg. Svin dejtar ankor och ankor gillar kameler så två veckor i skogen är nog lätt fixat - men inte längre än så!
.
2008-08-17, 10:15
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fru Fossil
långt farmor-inlägg

Kommentarer (89)

Och nu är det bilder på Linda, popcorn, mat, läsk, biobiljetter, en groda, en tallrik UTAN mat och lite till.

Jag såg en recension av den filmen och den var inte nådig i sin sågning så med tanke på att hon får tankeställare av barnfilmer så kan jag helt tro att den här var den bästa hon sett.
.
2008-08-17, 10:18
Medlem
My name is Earls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
två veckor i skogen är nog lätt fixat - men inte längre än så!
.

Hon skulle inte överleva två timmar i skogen utan shopping, nagelfix och räksallad.
2008-08-17, 10:25
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av My name is Earl
Hon skulle inte överleva två timmar i skogen utan shopping, nagelfix och räksallad.

Farmor vet inte det än som det verkar! Av någon anledning fick jag upp en bild av net on nets reklam där tjejen tillslut når fram och de andra förolyckats under natten. Skillnaden är att Farmor trängtar räksallad efter två timmar.
.
2008-08-17, 10:42
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Kan sätta pengar på att SF skickar gratisbiljetter till Botox när dom försöker kränga värdelösa filmer för 95 kr stycket. Dom vet att hon saknar allt vad kritiskt granskande heter och fnissar hejdlöst åt varje kasst hollywoodskämt för att sedan uppmana sina "fans" att gå och se filmen. Vilket dom säkert gör
2008-08-17, 10:48
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar

Skrevs: 4 minuter sedan
Från: Ej registrerad medlem

Vad mycket roligt dina barn får vara med om Linda! Du är en fantastisk mamma! Alla andra barn får mest sitta hemma och se på tv verkar det som eftersom deras föräldrar inte har råd att ta med dom på bio, restauranger, konserter och annat roligt. Det är också därför alla mammor är så bittra på dig. Dom önskar att dom kunde ge sina barn det livet du ger dina. Glöm inte Linda att när folk öser skit över dig handlar det i 10 fall av 10 av en enda anledning, Avundsjuka. Annars hade ingen brytt sig.

Där har vi avundsjukan IGEN
2008-08-17, 10:55
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
Kan sätta pengar på att SF skickar gratisbiljetter till Botox när dom försöker kränga värdelösa filmer för 95 kr stycket. Dom vet att hon saknar allt vad kritiskt granskande heter och fnissar hejdlöst åt varje kasst hollywoodskämt för att sedan uppmana sina "fans" att gå och se filmen. Vilket dom säkert gör

Fjortisar är så lättlurade, bara att hoppas att de snart börjar tänka själva.
.
2008-08-17, 10:56
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac

Skrevs: 4 minuter sedan
Från: Ej registrerad medlem

Vad mycket roligt dina barn får vara med om Linda! Du är en fantastisk mamma! Alla andra barn får mest sitta hemma och se på tv verkar det som eftersom deras föräldrar inte har råd att ta med dom på bio, restauranger, konserter och annat roligt. Det är också därför alla mammor är så bittra på dig. Dom önskar att dom kunde ge sina barn det livet du ger dina. Glöm inte Linda att när folk öser skit över dig handlar det i 10 fall av 10 av en enda anledning, Avundsjuka. Annars hade ingen brytt sig.

Där har vi avundsjukan IGEN

Som sagt...hoppas de snart börja använda hjärnan de begåvats med. Fan, jag blir så trött på avundjukeargumentet - står mig upp i halsen!
.
2008-08-17, 10:58
Moderator
pewpews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Som sagt...hoppas de snart börja använda hjärnan de begåvats med. Fan, jag blir så trött på avundjukeargumentet - står mig upp i halsen!
.
Vad menar ni? Att för man inte gillar Linda så är man avundsjuk :O
2008-08-17, 11:00
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pewpew
Vad menar ni? Att för man inte gillar Linda så är man avundsjuk :O

Ni? Du får gärna säga du till mig!

Ja, det brukar fjortisarna som är glada i Farmor påstå. Man är avundsjuk om man inte gillar henne.
.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in