2008-07-29, 13:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Det sista är det sannaste du någonsin sagt!
.
Nej jag sa ju att Linda kan sjunga kommer du inte ihåg det?
2008-07-29, 14:00
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonJohnson
Nej jag sa ju att Linda kan sjunga kommer du inte ihåg det?

Haha, det är enbart DIN sanning. Inte ens Farmor håller med dig - kommer DU ihåg det?
.
2008-07-29, 14:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Haha, det är enbart DIN sanning. Inte ens Farmor håller med dig - kommer DU ihåg det?
.
Äh hon vill bara inte låta för självsäker, därför hon säger att hon inte kan sjunga. Inners inne vet både Linda och jag och du att kvinnan har en pipa som Tina Turner.
2008-07-29, 14:13
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Äh hon vill bara inte låta för självsäker, därför hon säger att hon inte kan sjunga. Inners inne vet både Linda och jag och du att kvinnan har en pipa som Tina Turner.

Om vi säger så här. Jag får höra omdömet att jag låter när jag sjunger men jag anser att jag låter bättre än Farmor. Ordet låter är förövrigt ingen komplimang i sammanhanget ska du veta.
.
2008-07-29, 15:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Min brors kusin
Bloggtexten om tvättstugestunden är ju fan stor humor Bara det att lyckas ställa in rätt program....

Om man efter att ha läst den fortfarande tyckar att Bottoxankan är framgångsrik så är man definitivt dum i huvet

En lite fråga till sist (väntar mej intresanta svar av trådens eminenta damskribenter), av dom som läser hennes blogg, hur tror ni fördelningen i procent är mellan de som läser den för att ta del av en framgångsrik kvinnas alla små vardagsbekymmer och de som läser den för att skratta halvt ihjäl sej åt landets kanske mest korkad persons ointresanta liv?

10-90 skulle jag säga. Nog för att många bloggar är ointressanta, men kort på en tvättmaskinsknapp...?
2008-07-29, 15:24
Medlem
Citat:
Har redan sagt att ni är tragiska kärringar som sitter och ödslar tid på att sitta och leta fel på Linda Rosing. Men att ni har börjat att gå på hennes dotter som är 14 år (om jag inte hört fel) är ju fan ännu mer tragiskt, man gör inte så.

Jag erkänner, ibörjan av mina inlägg i den här tråden så sa jag en hel del ironiska saker om Linda t ex att hon kommer att fylla ett globen. Det var ju förvisso för att skapa lite roliga diskussioner på forumet, och visst är väl det inte heller så snällt.

Men det är ju förfan pinsamt att tre gamla kärringar, (vet inte hur gamla ni är, men utgår från det.) sitter här och gaddar ihop er. Som jag sa igår, finns det inget vettigare att göra?

Jag tycker heller inte om Linda något vidare, men det är ju inte så att det undgår att det inte är så sunt att hålla på som ni gör. Det är ju lite stalker varning på er.

Ja nu upprepade jag nästan samma sak som igår.

Skål!

Sluta nu och bry dig om tanterna, du har ändå ingen chans. Dom är både vältaliga och snabba i tankarna och kommer att driva dig till vansinne. If you cant beat them, join them!

Det verkar vara riktigt trevligt kvinnfolk som jag gärna skulle dela ett par låddor vin med... Så om damerna bara ställer in skorna och lägger upp hängpattarna på bordet så håller jag med vinet.
2008-07-29, 16:12
Medlem
Packans avatar
Lindas son kommer vara den yngsta svensken som går ut med att va homosexuell.
Jag tror att han kommer ut ur garderoben (givetvis med mamma Lindas hjälp) vid 12 års ålder.

Vad tror ni?
2008-07-29, 16:13
Medlem
MissTakens avatar
Dagens Farmor #4:

"Badstranden!
Published: 12 minuter sedan

Nu är vi tillbaks!

Jag behövde inte åka in på genrepet för "Miss Gay" idag.
Eftersom jag ska sitta i juryn så behöver bara jag skriva
ner lite frågor till kandidaterna som jag själv vill ställa.
Och det fick jag lov att göra hemma.

Så det passade oss perfekt, så jag och barnen fick
en heldag tillsammans i solen istället.
Gud så underbart skön vi har haft det idag!
Och vad mysigt vi har haft det.

Vi var på ett jättefint badställe som var barnvänligt.
Med lång sandstrand och långgrunt vatten.
Tyvärr så vet jag inte vad badet heter.
Med fint var det.
Och det var bara barnfamiljer vilket passar perfekt när
man heter Linda Rosing!

Barnen har lekt i badat och byggt sandslott.
Och dom har varit mer i vattnet än på land.
Medans jag som är en riktigt badkruka som inte har
badat i Sverige på säkert tre år.
Utan jag låg och stekte dom här timmarna utan att
ens doppa fötterna.

Jag måste ha karibisk värme i vattnet om jag ska bada.
Annars blir det inget.
Men jag solade och fick fin brun färg fort.
När vi blev hungriga efter ett tag gick Melissa och jag
och köpte räksallader med pasta och mackor.
För det var det enda som fanns.
Så hade vi vår lilla pick-nick på filten i den varma solen.
Vilken perfek dag!"

Ojdå, men hur går det ikväll då med tanke på: "Det är alltid bäst att se och träffa en person flera gånger innan man fattar tycke för både personlighet och utseende."? Kommer hon att kunna bilda sig en uppfattning eller blir hon ja-sägare?

Det var bara barnfamiljer "vilket passar perfekt när man heter Linda Rosing"? Hon måste skoja nu alltså.
Vilken enorm tur att det enda som fanns var räksallader - hennes favvis!

Off topic: är det bara jag som får halvkokt hjärna i den här värmen och inte kan tänka?! Blir tokig, fram för minusgrader NU!
.
2008-07-29, 16:17
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wheelgunner
Sluta nu och bry dig om tanterna, du har ändå ingen chans. Dom är både vältaliga och snabba i tankarna och kommer att driva dig till vansinne. If you cant beat them, join them!

Det verkar vara riktigt trevligt kvinnfolk som jag gärna skulle dela ett par låddor vin med... Så om damerna bara ställer in skorna och lägger upp hängpattarna på bordet så håller jag med vinet.

Skulle gärna delta ska du veta. Se till att bordet inte är så vingligt och är av stadigt virke. 3 par hängpattar är inte att leka med när de slängs upp på bord!
.
2008-07-29, 16:19
Medlem
William Hainess avatar
Vad händer nu med barnen när Linda ska ut på Pride varje dag? I och för sig klarar de väl ensamma ett par timmar, men kunde inte de ha stannat hos sina respektive pappor tills mamma Linda var klar med sitt Pridetjafs?
2008-07-29, 16:20
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Packan
Lindas son kommer vara den yngsta svensken som går ut med att va homosexuell.
Jag tror att han kommer ut ur garderoben (givetvis med mamma Lindas hjälp) vid 12 års ålder.

Vad tror ni?

För hans skull så hoppas jag att du har tokfel! Inte för att homosexualitet är nåt som stör mig utan pga den inte alltför diskreta väg Farmor har stakat ut och utnyttjar barnen och siandet om att hon hjälper till med att öppna garderobsdörren och för...ja, listan kan göras lång.
.
2008-07-29, 16:21
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Vad händer nu med barnen när Linda ska ut på Pride varje dag? I och för sig klarar de väl ensamma ett par timmar, men kunde inte de ha stannat hos sina respektive pappor tills mamma Linda var klar med sitt Pridetjafs?

Så tänker normala människor men ankor har ett helt annat sätt att tänka...om de alls gör det förresten?!

Är inte Pride slut...?
.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in