Min favorit Dominika har varit inne på Farmors blogg och kommenterat hennes sätt att skriva. Bra tycker jag men eftersom Dominika gjorde det anonymt så tyckte hon inte det var lika bra i slutänden. Hur som helst så är vi många som noterar skrivproblemen.
"Anonymt experiment
Published: Igår, 16:51
Jag gjorde något elakt alldeles nyss och nu skäms jag. Jag skrev här på bloggen härom dagen att det aldrig skulle falla mig in att gå in på någons annans blogg och anonymt skriva något elakt. Men eftersom hela företeelsen med anonyma kommentarer fascinerar mig bestämde jag mig för att frångå mina principer och just skriva en elak, anonym kommentar på någons blogg. Jag gick in på Linda Rosings. Tänkte att hon har ändå så många kommentarer att en mer eller mindre spelar väl ingen roll.... Jag kommenterade inlägget som har rubriken "Jag och Marcus Fagervall". I min (anonyma) kommentar skrev jag: Det heter inte "Jag och Marcus Fagervall". Det heter "Marcus Fagervall och jag"
Jag ville testa hur det kändes. Men det kändes inget bra och nu önskar jag att jag inte hade gjort det...."
http://www.hanky.se/Dominika/9757
.