2008-07-25, 11:32
Medlem
MissTakens avatar
Dagens Farmor #1:

"Skärgården
Published: 10 minuter sedan

Jag är ute i skärgården med goda vänner. Solen skiner och livet känns helt underbart just nu. Jag önskar att jag bodde så här på sommaren.

Jag återkommer lite senare med bilder och skvaller från gårdagen..."

Bilder och skvaller från gårdagen? Vad har hon nu glömt att berätta eller är det jag som missat/glömt nåt?
.
2008-07-25, 12:26
Medlem
rogerks avatar
Nån som vet hur länge det dröjer innan www.ratsit.se är uppdaterat? Min erfarenhet är att det brukar gå på nån vecka. LR är fortfarande mantalsskriven inne på Hagagatan. Hyr hon i andra hand på Rågsved? Iofs troligt....
2008-07-25, 12:44
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rogerk
Nån som vet hur länge det dröjer innan www.ratsit.se är uppdaterat? Min erfarenhet är att det brukar gå på nån vecka. LR är fortfarande mantalsskriven inne på Hagagatan. Hyr hon i andra hand på Rågsved? Iofs troligt....

Även om hon bor i andra hand så borde ju någon form av registrering ske så hon får sin post dit....eller har inte det med saken att göra kanske...?
.
2008-07-25, 12:45
Medlem
rogerks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Även om hon bor i andra hand så borde ju någon form av registrering ske så hon får sin post dit....eller har inte det med saken att göra kanske...?
.
Hon har kanske eftersändning på posten... Men varför ska man vara skriven någon annanstans än där man bor såvida man ej bor någon annanstans tillfälligt.
2008-07-25, 12:47
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rogerk
Hon har kanske eftersändning på posten... Men varför ska man vara skriven någon annanstans än där man bor såvida man ej bor någon annanstans tillfälligt.

Eftersom det handlar om Farmor så kommer vi nog aldrig ens kunna börja att förstå ett ev svar från henne på denna fråga.
.
2008-07-25, 12:57
Medlem
MissTakens avatar
Min favorit Dominika har varit inne på Farmors blogg och kommenterat hennes sätt att skriva. Bra tycker jag men eftersom Dominika gjorde det anonymt så tyckte hon inte det var lika bra i slutänden. Hur som helst så är vi många som noterar skrivproblemen.

"Anonymt experiment
Published: Igår, 16:51

Jag gjorde något elakt alldeles nyss och nu skäms jag. Jag skrev här på bloggen härom dagen att det aldrig skulle falla mig in att gå in på någons annans blogg och anonymt skriva något elakt. Men eftersom hela företeelsen med anonyma kommentarer fascinerar mig bestämde jag mig för att frångå mina principer och just skriva en elak, anonym kommentar på någons blogg. Jag gick in på Linda Rosings. Tänkte att hon har ändå så många kommentarer att en mer eller mindre spelar väl ingen roll.... Jag kommenterade inlägget som har rubriken "Jag och Marcus Fagervall". I min (anonyma) kommentar skrev jag: Det heter inte "Jag och Marcus Fagervall". Det heter "Marcus Fagervall och jag"

Jag ville testa hur det kändes. Men det kändes inget bra och nu önskar jag att jag inte hade gjort det...."

http://www.hanky.se/Dominika/9757
.
2008-07-25, 13:11
Medlem
William Hainess avatar
Haha. Dominika rulez, även om hon har fel åsikter ibland.
2008-07-25, 13:16
Medlem
My name is Earls avatar
Citat:
Min favorit Dominika har varit inne på Farmors blogg och kommenterat hennes sätt att skriva. Bra tycker jag men eftersom Dominika gjorde det anonymt så tyckte hon inte det var lika bra i slutänden. Hur som helst så är vi många som noterar skrivproblemen.

"Anonymt experiment
Published: Igår, 16:51

Jag gjorde något elakt alldeles nyss och nu skäms jag. Jag skrev här på bloggen härom dagen att det aldrig skulle falla mig in att gå in på någons annans blogg och anonymt skriva något elakt. Men eftersom hela företeelsen med anonyma kommentarer fascinerar mig bestämde jag mig för att frångå mina principer och just skriva en elak, anonym kommentar på någons blogg. Jag gick in på Linda Rosings. Tänkte att hon har ändå så många kommentarer att en mer eller mindre spelar väl ingen roll.... Jag kommenterade inlägget som har rubriken "Jag och Marcus Fagervall". I min (anonyma) kommentar skrev jag: Det heter inte "Jag och Marcus Fagervall". Det heter "Marcus Fagervall och jag"

Jag ville testa hur det kändes. Men det kändes inget bra och nu önskar jag att jag inte hade gjort det...."

http://www.hanky.se/Dominika/9757
.
Fast det där var ju inget elakt, kan hon verkligen inte bättre?
2008-07-25, 13:21
Bannlyst
Slå ihop trådarna

Ä det inte dags att webbis slår ihop denna tråd med Blodinbella? Verkar som dom är av samma kaliber dessa flickor. Media framför allt
2008-07-25, 13:30
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av My name is Earl

Med tanke på att hon och Linda har gemensamma bekanta, så kan jag tänka mig att hon inte ville vara alltför elak

Dominikas blogg visar ju att hon inte viker sig för att ens stjäla tvapparater. Dominika regerar - varför HENNES blogg inte ligger topp 3 i Sverige är för mig ett mysterium. Jag antar att hon inte är tillräckligt pantad för fjortistjejerna.
2008-07-25, 13:42
Medlem
m68s avatar
Citat:
Dagens Farmor #1:

"Skärgården
Published: 10 minuter sedan

Jag är ute i skärgården med goda vänner. Solen skiner och livet känns helt underbart just nu. Jag önskar att jag bodde så här på sommaren.

Jag återkommer lite senare med bilder och skvaller från gårdagen..."

Bilder och skvaller från gårdagen? Vad har hon nu glömt att berätta eller är det jag som missat/glömt nåt?
.
Var är dotter med kompis då, ensamma hemma i tvåan i Rågsved???
2008-07-25, 14:20
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av My name is Earl

Det tror jag men jag tror hon känner att man får börja småskaligt för att sen utöka det hela. Eller så är det som William säger fast det är ju ingen förklaring egentligen med tanke på hur enormt rå men hjärtlig hon är med sina vänner och kunder.
.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in