2008-08-01, 18:59
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Undrar just hur lång tid det tar innan lättklädda Melissa-bilder dyker upp i Lindas blogg och bevisar att Linda inte har lärt sig ett dugg?

Och är det där en Fadde-tatuering jag ser?

http://content.hanky.se/dynamic/member/imagecollection/14/03351068-f47b-49f7-8f61-c065b0af5d9b.jpg

men f y f a n sluta posta skräckbilder
2008-08-01, 19:57
Medlem
Jag måste bara få fråga:
Är det bara jag som tycker att Lindas bröst verkar bli större för varje vecka.
Nu har hon passerat gränsen för grotesk. Tycker iaf jag.

Det är på gränsen att jag börjar tycka lite synd om henne faktiskt. Helt fartblind far hon fram på det ena kalaset efter det andra. Kindpussas med allt och alla som ger henne komplimanger för hur snygg hon är. Naiva Linda tror på varenda ord om hennes skönhet.
Äsch, ibland känns det som man vill spy.
2008-08-01, 20:04
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tinson
Jag måste bara få fråga:
Är det bara jag som tycker att Lindas bröst verkar bli större för varje vecka.
Nu har hon passerat gränsen för grotesk. Tycker iaf jag.

Det är på gränsen att jag börjar tycka lite synd om henne faktiskt. Helt fartblind far hon fram på det ena kalaset efter det andra. Kindpussas med allt och alla som ger henne komplimanger för hur snygg hon är. Naiva Linda tror på varenda ord om hennes skönhet.
Äsch, ibland känns det som man vill spy.

Det är inte bara du! Det har ju inte varit några artiklar i tidningarna om nya skönhetsingrepp (definitionsfråga förövrigt) vilket är standard i hennes fall så jag gissar att det handlar om klädval och givetvis bh-val.
.
2008-08-01, 20:06
Medlem
William Hainess avatar
Jag tror också det faktum att hon har blivit rejält mycket smalare nu när Fadderullan inte tvångsmatar henne med kokosbollar hjälper att få brösten se extremt mycket större ut eftersom plasttuttar inte hänger med i viktförändringar.
2008-08-01, 20:42
Medlem
hamadas avatar
Brukar Hanky "hala ner" LR:s blogg ibland? Erkänner att jag var där nyss för att kolla kvällens "outfit" och hon finns inte! Kanske hon aldrig funnits....ljuva tanke!

Ang plastbrösten: de ser groteska ut till den nya vikten. Undrar om någon man tänder på så´na plastbröst? Gör någon man det? Frågan är seriös....
2008-08-01, 20:46
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hamada
Brukar Hanky "hala ner" LR:s blogg ibland? Erkänner att jag var där nyss för att kolla kvällens "outfit" och hon finns inte! Kanske hon aldrig funnits....ljuva tanke!

Ang plastbrösten: de ser groteska ut till den nya vikten. Undrar om någon man tänder på så´na plastbröst? Gör någon man det? Frågan är seriös....

Har hänt mig ett par ggr både med Farmors och Dominikas blogg. Har ingen aning om vad som då pågår när det sker men hon återkommer nog.
.
2008-08-01, 20:48
Medlem
hamadas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Har hänt mig ett par ggr både med Farmors och Dominikas blogg. Har ingen aning om vad som då pågår när det sker men hon återkommer nog.
.
ja jävlar! hon finns igen! nu......det gick liksom lättare att andas när hon var borta......
2008-08-01, 20:52
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
ja jävlar! hon finns igen! nu......det gick liksom lättare att andas när hon var borta......

Haha, man får lite mer regelbunden andning när hon är borta. Man behöver inte pusta, frusta, andas in djupt i chock, hålla andan av förfasning etc...din reflektion är alltså helt korrekt!
.
2008-08-01, 20:59
Medlem
My name is Earls avatar
Citat:

Tror inte det.
JAG undrar hur det kommer att se ut om typ 10 år, när resten av kroppen börjar deformeras, och dom där spärrballongerna står rätt ut.
2008-08-01, 21:07
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Jag uppfattade det inte som självdistans det jag läste:
Jag fattade det som en bitter kaskad över att han inte får glida före i gräddfilen!

Och som jag uppfattar det,så har han tjudrat FaggHaggan rätt väl!

Såklart du har så rätt. Kallar man sig avdankad skönhetsdrottning då har man ingen distans...my bad
2008-08-01, 21:08
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av My name is Earl
Tror inte det.
JAG undrar hur det kommer att se ut om typ 10 år, när resten av kroppen börjar deformeras, och dom där spärrballongerna står rätt ut.

Oroa dig inte, fortsätter hon att skjuta botox kommer hon inte bli gammal.

Å andra sidan så har hon möjligheten att ta ut dom sen och spela det väldigt avancerade trumfkortet: jaggörUpprormotskönhetsidealetochdet ytligasamhället . Det är i samma klass som att spela ut jagångrarminautviknuvilljagbliseriös.
Senast redigerad av ThisIsTheZodiac 2008-08-01 kl. 21:10.
2008-08-01, 21:10
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
Oroa dig inte, fortsätter hon att skjuta botox kommer hon bli gammal.

Hohum. Det ska helt klart bli intressant och se vad bieffekterna av att skjuta NERVGIFT i ansiktet regelbundet kommer att bli. Stackarn kommer väl förlora känslan i ansiktet efter ett tag.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in