2008-07-23, 23:45
Medlem
BettyBoop80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Haha, börjar jag märka nåt sånt så kommer operation hjärntvätt att ske så hur som helst så blir det inte långvarigt.

Känns skönt att veta att det finns människor som kan fiska upp när man ramlar ner i de djupa avgrunderna

Jag kunde inte heller se vilket namn det stod på kortet. Skulle det dock vara Faddes så är det riktigt lågt (ja, lägre än Glocalnet ) av Linda att använda sitt fängslade ex:s kreditkort. Snyggt, shoppa järnet och sen skicka räkningen till honom...vad får en fånge per dag egentligen??
2008-07-24, 03:11
Medlem
MaeWests avatar
Fick tag på VR,bläddrade lite och fann skvallermajas lilla sidoliner.
Hon hade spottat Frk Botox på ngn t-baneperrong.När tuben kommer,så kliver VR´s skvallermaja,Linda och en sne´seglare ombord.

Sne´seglaren får syn på Linda,börjar att stöna "Linda,Linda"och sätter raglande igång att få stöna mera över Linda.

Linda skenar då skräckslaget till den andra änden av vagnen.
Sne´seglaren likaså.

Tåget landar,dörrarna går upp,Linda klämmer sig hysteriskt ut,krockar med en skarsgård,och efter Linda så kommer även sne´seglaren lullandes!

Linda lyckas,enligt skvallermaja i VR,SPRINGANDES ta sig ifrån den hetlevrade,småkåte beundraren!

Och NU undrar juh jag,då.......

har någon av våra eminenta stalkers läst något om denna händelse på frk Botox blogg?

OM hon nu nämt denna händelse,har hon då namedroppat denne skarsgård som hon tydligen nästintill sprang omkull i sin iver att klämma sig ut genom dörrarna!

Om inte,vad beror då tystnaden på från Lindas sida?

Att VR´s skvallermaja antagligen har rätt,får jag nog se som riktigt.
Att Linda inte hann fota,kan ju vara en orsak.
Att Linda inte vill att folk ska veta att hon åker kommunalt?
Att....ja,vadå?

Om nu Linda läser här,så kanske vi får en resume om hennes fruktansvärda händelse i stockholms t-bana?

Hon kanske oxå planerar in en "Bella-artikel"?
Senast redigerad av MaeWest 2008-07-24 kl. 03:13. Anledning: VR=VeckoRevyn.Tidningen som förser 15-åriga tjejer med sextips!
2008-07-24, 03:26
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BettyBoop80
Känns skönt att veta att det finns människor som kan fiska upp när man ramlar ner i de djupa avgrunderna

Jag kunde inte heller se vilket namn det stod på kortet. Skulle det dock vara Faddes så är det riktigt lågt (ja, lägre än Glocalnet ) av Linda att använda sitt fängslade ex:s kreditkort. Snyggt, shoppa järnet och sen skicka räkningen till honom...vad får en fånge per dag egentligen??

Är du säker på att Fladder åkt in än?

Senast jag såg något om honom så var han på väg till ryssland.Han skulle tydligen leka bodyguard där.

Eller har jag drömt detta?

Om han nu jobbar i ryssland,så tjänar han väl en hacka som han kanske fifflar in på detta kort.
För så mycket kan väl inte strömma in på Lindas konto att det täcker utgifter som verkar vara rätt saftiga. Sidohänget har ju på kort tid lärt sig den ädla sporten "shop until you drop"!

Annars så jobbar han i Tyresö på krogen där.Fast den inkomsten kan inte vara stor,då fogden plockar in det mesta.
2008-07-24, 11:35
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
Det där kan väl inte vara en seriös blogg? Säg att det är en parodisida?

Är den seriös kommer jag strax att garva läppen av mig för att sedan förbanna det helvetesdjup som födde denna hybrid av silikon och idioti.

Vet inte..men det skulle inte förvåna mig ett dugg om den var seriös.
.
2008-07-24, 11:39
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonJohnson
Har hållit mig lite laidback angående detta då de ända svar man får är massa skit, jag tycker fortfarande att Linda är en stor talang inom musiken. Om hon nu hade satsat fullt ut med en bra låtskrivare och mentor så tror jag absolut att vi hade kunnat se ett utsålt globen 2010.

Hon har det DÄRA som Peter Swartling brukar säga. Jag tror absolut att vi får se mer av hennes musik i framtiden, tror det blir svårt för Linda att bara släppa det som hon är bäst på.

Men jag är glad för Lindas skull hur hennes liv bara på några månader har förändrats till det bättre. Skit kul.

Just när jag trodde du hade sansat dig....

Du har inte läst hennes blogg så bra va? I den skriver hon nämligen själv att hon inte kan sjunga och att det var därför det inte blev nåt med Melodiferstivalplanerna för det hemliga landet hon anlitats av. Hon fick reda på att hon var tvungen att sjunga live och därmed tackade hon nej och som sagt skrev själv vad det berodde på.

Ska man ha en mentor numera inom musikbranschen..?

Swartling vet nog vad han pysslar med så det finns en orsak till varför Farmor inte ingår i hans stall.
.
2008-07-24, 11:40
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av My name is Earl
Nää, i BB sa hon ju att hon var bäst på att knulla.

Haha, fylla Globen med det - vilken tanke.
.
2008-07-24, 11:43
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BettyBoop80

Här tråden så månar vi om varandra så du är i trygga händer!

Har ingen aning om vad fångar får per dag men jag tror inte han är fänglsad än men jag kan ha tokfel. Hihi om nåt är LÄGRE än glocalnetlågt så måste det ju kunna tituleras som näbblågt eller nåt sånt?!
.
2008-07-24, 11:48
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Fick tag på VR,bläddrade lite och fann skvallermajas lilla sidoliner.
Hon hade spottat Frk Botox på ngn t-baneperrong.När tuben kommer,så kliver VR´s skvallermaja,Linda och en sne´seglare ombord.

Sne´seglaren får syn på Linda,börjar att stöna "Linda,Linda"och sätter raglande igång att få stöna mera över Linda.

Linda skenar då skräckslaget till den andra änden av vagnen.
Sne´seglaren likaså.

Tåget landar,dörrarna går upp,Linda klämmer sig hysteriskt ut,krockar med en skarsgård,och efter Linda så kommer även sne´seglaren lullandes!

Linda lyckas,enligt skvallermaja i VR,SPRINGANDES ta sig ifrån den hetlevrade,småkåte beundraren!

Och NU undrar juh jag,då.......

har någon av våra eminenta stalkers läst något om denna händelse på frk Botox blogg?

OM hon nu nämt denna händelse,har hon då namedroppat denne skarsgård som hon tydligen nästintill sprang omkull i sin iver att klämma sig ut genom dörrarna!

Om inte,vad beror då tystnaden på från Lindas sida?

Att VR´s skvallermaja antagligen har rätt,får jag nog se som riktigt.
Att Linda inte hann fota,kan ju vara en orsak.
Att Linda inte vill att folk ska veta att hon åker kommunalt?
Att....ja,vadå?

Om nu Linda läser här,så kanske vi får en resume om hennes fruktansvärda händelse i stockholms t-bana?

Hon kanske oxå planerar in en "Bella-artikel"?

Men alltså?! Här har hon verkligen nåt kul/intressant att berätta om vad som sker i hennes liv och så håller hon inne på den gobiten? Det tycker jag var dålig stil mot hennes trogna läsare. Jag skulle vilja lägga till en en fråga på listan. Vad fick henne att se att det var en dålig typ av uppmärksamhet hon fick i det här fallet men inte kan se det i andra fall?
.
2008-07-24, 11:58
Medlem
dempa69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Haha, fylla Globen med det - vilken tanke.
.
Hemska tanke menar du väl???

Lade upp en favorit i repris på istheshit.net
Kvack kvack.

// Dempa
2008-07-24, 12:06
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dempa69
Hemska tanke menar du väl???

Lade upp en favorit i repris på istheshit.net
Kvack kvack.

// Dempa

Jo, det var min ursprungliga tanke men jag drabbades av ett tillfälligt behov av att vara lite snäll. Var lugn, ingen fara på taket - jag är snart mitt vanliga jag igen.

Haha, den hade jag aldrig sett tidigare, fan vad bra! Vad står det på t-shirten? Jag ser början men kan inte gissa mig till slutet.
.
2008-07-24, 12:38
Medlem
MissTakens avatar
Dagens Farmor #1:

"Jag och Marcus Fagervall!
Published: 37 minuter sedan

Hallå på er!
Jag hade en super trevlig kväll igår.
Allt var bara så trevligt, det kunde inte bli en mer lyckade
kväll än den igår.

Den andra kända personen som jag skulle ha ett
uppdrag med som jag skrev igår.
Det var Marcus Fagervall.
Ni vet han som vann Idol för 2 år sen(tror jag att det var)?
Den norrlänska helylle killen.
Han var lika trevlig som jag hade tänkt mig.

Vi var först och åt på ett ställe som heter Imperiet.
Det ligger i Skrapan på Söder.
Både jag och Marcus åt deras jättegoda räksallad och jag
drack rosevin och han öl.

Både journalistkillen Pelle och fotografen var hur trevliga som helst.
Pelle var otroligt lik Andreas Johnsson.
vilket jag var väldigt snabb att säga till honom.

Det var inte första gången han hade fått höra det
sa han.
Sen berättade han en rolig men privat händelse som han
hade varit med om. Som handlade om en sk förväxling.
Mer kan jag inte säga hahaha.
Men det var väldigt roligt jag lova.

Vi drack massor med champagn och rosevin.
Sen bestämde vi oss för att gå till F12 och där var det
hur mycket folk som helst.
Och där träffade jag min älskling Bobby.
Så vi dansade och minglade runt tills det var dax för mig att
ta en taxi hem och sova.

Men vad för slags uppdrag vi gjorde kan jag inte gå
in på nu. utan det får ni se.

Men både jag och Marcus hoppas att vi vinner!"

Nu avslöjade hon väl lite för mkt? Hon kan inte gå in på uppdraget men båda hoppas att de vinner...hmm...Lets dance kanske..?

Jag är sjukt avis att hon fått vara så himlans nära snyggingen Marcus, han är ett megapök och jag önskar jag var 10-15 år yngre....suck...

Många bilder i inlägget och givetvis även ett bidrag på hur räksallad ser ut.
.
2008-07-24, 13:03
Medlem
BettyBoop80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Är du säker på att Fladder åkt in än?

Senast jag såg något om honom så var han på väg till ryssland.Han skulle tydligen leka bodyguard där.

Eller har jag drömt detta?

Om han nu jobbar i ryssland,så tjänar han väl en hacka som han kanske fifflar in på detta kort.
För så mycket kan väl inte strömma in på Lindas konto att det täcker utgifter som verkar vara rätt saftiga. Sidohänget har ju på kort tid lärt sig den ädla sporten "shop until you drop"!

Annars så jobbar han i Tyresö på krogen där.Fast den inkomsten kan inte vara stor,då fogden plockar in det mesta.

Jag kanske var lite snabb i vändningarna där. Har ingen aning om Fadde har åkt in ännu...eller om/när/var/hur osv. Jaha, vad lär jag mig nu av detta? Att inte snacka om saker som jag inte vet nått om. Hur länge håller jag denna läxan i huvudet? Svar: vilken läxa ??

Ja, det var ju verkligen en känd person det där...vad var det för nått? C-kändisarnas dag eller? Visst Fagervall ser bra ut och kan ju sjunga men någon höjdarkändis är han ju inte precis...haha, ja typiskt Linda att få något att vara mer spännande än vad det är. Hon visste väl inte själv vem det var innan...

Sen retar jag mig på att hon skriver hälften av saker, men "inte kan berätta mer för det är ju såååååå hemligt". Nämen skit i att skriva om det alls då...fast hade hon inte skrivit det så hade hon ju inte visat upp sitt "spännande kändisliv" och var hade hennes blogg varit då?? Helt ointressant? Inte existerande? Nähä, vilken sorg...(fast det är klart, vad skulle vi i så fall ha att roa oss åt )

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in