2008-07-26, 19:52
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fru Fossil
Det inlägget var faktiskt roligare än bloggen som trodde jag jobbade på Aftonbladet.
Jag tar av mig hatten och bugar nådigt för att visa min uppskattning.
Samt dallrar klädsamt med celluliterade (?!?) fläskiga lår.

För egen del uppskattade jag hennes teori om att hon inte behövde ha ögonskydd när hon solade solarium. "För att jag är så van".

Sen har jag - för att alla verkligen ska förstå vilken storhet jag är i den här tråden - faktiskt druckit vin ihop med BigBrotherMickes mamma. Hon var inte så sugen på att prata om hans tid i huset.

Det ni!

MaeWest niger klädsamt,då en bugning kan få behagen att skvalpa över kanten på klänningen och orsaka MaeWest en blåklocka!
2008-07-26, 20:00
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
Gudars vilken gay blogg hon har allas våran fröken Rosing.

Jag skulle vilja ha lite mer info om kräftincidenten. När var hur? Finns det bilder? Ljud? Video?

Det fanns för inte så länge sedan faktiskt hela perioden BB-03 på nätet.
Den försvann!

Kräftfesten firades i huset.Linda slänger sig med glappande käft över ALLT ätbart.
Trycker in det mesta,tuggar,sörplar,sväljer,HÄLLER i sig vin och beter sig allmänt dräggigt åt!

Ansiktet är klotrunt och flottigt,kinderna står ut som hamsterpåsar och för att förgylla allt,så har hon på sig(om jag inte missminner mig)den vita skjorta som hon bar i princip var dag i huset.

Den visade för övrigt väldigt väl på den viktuppgång linda hade(13 kg)under programmets gång.Den krymte så mycket,att den visade mer än den dolde!
2008-07-26, 20:04
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Det fanns för inte så länge sedan faktiskt hela perioden BB-03 på nätet.
Den försvann!

Kräftfesten firades i huset.Linda slänger sig med glappande käft över ALLT ätbart.
Trycker in det mesta,tuggar,sörplar,sväljer,HÄLLER i sig vin och beter sig allmänt dräggigt åt!

Ansiktet är klotrunt och flottigt,kinderna står ut som hamsterpåsar och för att förgylla allt,så har hon på sig(om jag inte missminner mig)den vita skjorta som hon bar i princip var dag i huset.

Den visade för övrigt väldigt väl på den viktuppgång linda hade(13 kg)under programmets gång.Den krymte så mycket,att den visade mer än den dolde!

*fnissar hejdlöst* Hamsterpåsar. Tack för den målande beskrivningen
2008-07-26, 20:05
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Jag har lovat mig själv att bojkotta Kanal 5, men jag kanske gör ett undantag för den här dokumentären - den låter lite smått tragikomisk! Kan bli lullig lördagshalvfyllematerial.

Linda borde göra en svensk version av SWISH! Linda som fag hag, måste ju synliggöras. Kom igen Linda! Jag vet att du läser och jag vet att du vill

Åh herregud.....ge inte människan några ideer som hon sedan inte har vett nog att spinna vidare på!
2008-07-26, 20:06
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anders__
hon ser porrig ut

Som en avdankad vulgoporris från staterna,då.....eller!
2008-07-26, 20:59
Medlem
Racooons avatar
Nostalgi via memory lane:

För fem år sedan var hon faktiskt snygg.
http://www.aftonbladet.se/kvinna/article166365.ab

Förstår att hon är lyckligare idag.
http://www.aftonbladet.se/nojesliv/article155097.ab

En timeline av hennes mediala liv fram till april 07...har ju hänt en del sen dess.
http://www.maod.se/linda/
2008-07-26, 21:33
Medlem
MaeWests avatar
Saxat från Racooons inlägg:

Japp,där var hon snygg!
En riktig pudding!

Men nu......
2008-07-26, 22:20
Bannlyst
kexet

Citat:
Ursprungligen postat av Racooon
Nostalgi via memory lane:

Förstår att hon är lyckligare idag.
http://www.aftonbladet.se/nojesliv/article155097.ab

En timeline av hennes mediala liv fram till april 07...har ju hänt en del sen dess.
http://www.maod.se/linda/
Mckt bra inlägg, får med det mesta
2008-07-27, 10:41
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hamada
Den här tråden börjar bli Riktigt intressant! Den handlar inte bara om LR, den börjar bli rena "psykodramat": den tar fram ofta det mest lågsinnade hos deltagarna - men den tar också fram en massa humor. Förolämpningarna som kastas fram o tillbaka är också väldigt intressanta. Måste väl skriva nå´t om LR också så jag inte är helt OT. - - Har fortfarande svårt att tro att hon är "på riktigt". - I likhet med Miss T följde jag hennes framfart i huset och anser att hennes IQ är högst 2-siffrig, och då var hon söt på ett lite "slampigt" sätt. Nu har hon op:at sönder den lilla "charm"som fanns. Kan bara beklaga att hon klamrar sig kvar i offentligheten.

Och nu får jag på skallen

Ser att du bor i min garderob och den dagen min kropp är 20 år igen och jag lyckas böja mig ner för att leta efter dig så ligger du risigt till. Jag avser att drämma hängpattarna i huvudet på dig för det är det enda som det finns lite schwung i när man är så gammal som jag. Så ja, du kommer allt att få på skallen!

On T: Det är inte beklagligt alls. Tänk att få se den här komedieserien år efter år och veta den lilla pikanta detaljen att det är ur någons verkliga liv. Det som kan tyckas vara ett suveränt manus av författare som gör allt för att bräcka sig själva för att skapa en handling om en blekt blondins vardag. Hur hon lever, vad hon säger och gör och så är det på riktigt. Det är banne mig inte beklagligt. Det är komedi när den är som bäst och ska hyllas och prisas! Ge Farmor en egen tv-show för 17 och det omedelbums!

/Stolt medlem nr 2 i Fru Fossils team
.
2008-07-27, 10:48
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av My name is Earl
Fenomenet "fag hags" har ju diskuterats här i tråden, och om man vill lära sig, visar femman ett program om fag hags i kväll.

Det har ju som du säger varit på tal här och jag fick lära mig lite av er i tråden om ämnet och just därför bestämde jag mig för att spela in det igår.

Känner mig lite kluven ändå att titta på det så jag frågar: var det nåt att se eller blev en god tanke om ett fenomen som ska filmas en kalkon? Nä, anka heter det i den här tråden förresten.
.
2008-07-27, 11:01
Medlem
MissTakens avatar
Tack alla underbara människor för att ni förgyllt min frukoststund. Jag har skrattat nåt så otroligt mkt av Mae Wests och Frugans inlägg som är en våt dröm för en ordälskare som jag! Ni andra, ingen nämnd, ingen glömd - tack till er också som hjälper till att frambringa en härlig stämning i tråden. Rått men hjärtligt - jag bara älskar det! Grovt och elakt - bring it on!

On T: Farmors senaste inlägg var ju lite kul. Kan hon inte slappna av och vara som en vanlig anka när hon är ute bland vännerna? Det ser ut som att hon verkligen poserar hela tiden och det kan väl inte vara normalt? Jag är glad för hennes skull att hon fick sin välbehövliga egoboost i form av komplimanger och att alla ville fota sig med henne. Men skorna var för jävla fula alltså så om du läser detta Farmor - köp dem inte!
.
2008-07-27, 11:39
Medlem
My name is Earls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Känner mig lite kluven ändå att titta på det så jag frågar: var det nåt att se eller blev en god tanke om ett fenomen som ska filmas en kalkon? Nä, anka heter det i den här tråden förresten.
.
Det var värdelöst, det handlade egentligen bara om kärringar som var sambos med böger, de levde som gifta par, fast utan sex.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in