2008-05-23, 22:07
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soolen
Någon som vet hur mycket pengar hon får pga bloggen?
såg att dom får betalat beroende på hur många som gör en kommentar i bloggen?
ingen som vet hur mycket hon då tjänar osv?
Jag har efterlyst tidigare i tråden hur hon tjänar pengar nu när sugar daddy Fadde är på fallrepet.

Förmodligen får hon nått för bloggen, kan inte tänka mig att summorna är astronomiska.

Om vi nu ska tro bloggen så¨verkar hennes liv mest bestå av att: powerwalka med nån som kallas Eva, ta bilder på sig själv snett uppifrån iförd bikiniöverdel som blottar hennes extremt konstgjorda klyfta, skjuta upp Botox, ta bilder på sina kalorisnåla maträtter, ljuga om sin utbilding, shoppa fula kläder, hänga med två frisörer som kallas Tito och Bobby, söka bekräftelse av sin underårige son på ett sätt som är rent groteskt, berömma sig själv för sina fantastiska insatser på C-kändisfester o s v. Men inte ett ORD om att jobba!
2008-05-23, 22:11
Medlem
kentabarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soolen
Någon som vet hur mycket pengar hon får pga bloggen?
såg att dom får betalat beroende på hur många som gör en kommentar i bloggen?
ingen som vet hur mycket hon då tjänar osv?

Med tanke på att hon skriver ett par inlägg om dagen i sin blogg så skulle jag tippa på att det är hennes levebröd just nu tillsammans med alla bidrag.
2008-05-25, 23:00
Medlem
Minkybabys avatar
Breaking News

Slut mellan Linda & Fadde
... straight from the horse's mouth ...
http://www.hanky.se/LindaRosing/3234

2008-05-25, 23:18
Medlem
Snövits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minkybaby
Slut mellan Linda & Fadde
... straight from the horse's mouth ...
http://www.hanky.se/LindaRosing/3234

Fan vad förutsägbar hon är. Så snart Faddes dom meddelades så var det ju bara en tidsfråga.
2008-05-25, 23:22
Medlem
The Heirophants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snövit
Fan vad förutsägbar hon är. Så snart Faddes dom meddelades så var det ju bara en tidsfråga.

Nu letar hon ny "sugar daddy"...
Kommer nog snart med nått nytt offer som hon är "kärare än någonsin" i...
Blir en vända till i kvällspressen typ, "Med XX har jag äntligen vänt mitt liv, jag ska aldrig göra nått dumt igen."

2 veckor efteråt är hon dumpad och börjar fundera på P-film igen
2008-05-25, 23:26
Medlem
cynthias avatar
Fast kommentaren i bloggen hur hon nu ska göra med den där Fadde tatueringen är klockren.
2008-05-25, 23:42
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Åter! Hur tjänar människan ihop till brödfödan? Kan ju inte ge speciellt mycket stålar att hänga med bögiga frisörer hela dagarna. Kanske Donny Boy kan svara på den frågan, han verkar ju ha försänkningar inom den Rosingska klanen.
2008-05-25, 23:46
Medlem
Clit_Commanders avatar
"Fadde och jag har kämpat länge och har insett en längre
tid. Att det inte fungerar längre mellan oss som ett par.
Vi är två helt olika personer som har olika mål i livet. Och känslomässigt har vi vuxit ifrån varandra helt.
Därför har vi valt att gå våra egna vägar."
2008-05-25, 23:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cousin Cocaine
Åter! Hur tjänar människan ihop till brödfödan? Kan ju inte ge speciellt mycket stålar att hänga med bögiga frisörer hela dagarna. Kanske Donny Boy kan svara på den frågan, han verkar ju ha försänkningar inom den Rosingska klanen.
Skulle vilja kalla henne mångsysslare, hon är ju en kreativ person Ett. fastjobb var det nog rätt länge sedan hon hade. Hoppas att hon i framtiden får något jobb som flygvärdinna eller att hon fortsätter med musiken.
Senast redigerad av DonJohnson 2008-05-25 kl. 23:55.
2008-05-25, 23:51
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cynthia
Fast kommentaren i bloggen hur hon nu ska göra med den där Fadde tatueringen är klockren.
Den missade jag.
2008-05-26, 02:24
Medlem
KönsKlass avatar
Är hon inte lite mager nu?
2008-05-26, 08:16
Medlem
Pussykings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clit_Commander
"Fadde och jag har kämpat länge och har insett en längre
tid. Att det inte fungerar längre mellan oss som ett par.
Vi är två helt olika personer som har olika mål i livet. Och känslomässigt har vi vuxit ifrån varandra helt.
Därför har vi valt att gå våra egna vägar."

Man kan ju förledas att tro att de har diskuterat det här länge, men det var ju bara någon vecka sen hon pluggade arabiska och skulle flytta till något arabland. För inte skulle hon väl ta barnen och flytta dit själv utan Fadde? Det verkar ju inte rimligt.

Men det är klart att de har olika mål i livet, Faddes mål är att inte tappa tvålen i duschen och Lindas är att hitta en ny försörjare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in