2008-07-27, 11:47
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av My name is Earl
Det var värdelöst, det handlade egentligen bara om kärringar som var sambos med böger, de levde som gifta par, fast utan sex.

Okej, tack för svaret. Låter ju inte direkt som det jag trodde det skulle handla om så jag struntar i att titta på det. Synd, kunde blivit nåt intressant faktiskt.
.
2008-07-27, 11:52
Medlem
My name is Earls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Okej, tack för svaret. Låter ju inte direkt som det jag trodde det skulle handla om så jag struntar i att titta på det. Synd, kunde blivit nåt intressant faktiskt.
.
Så är det, du kan slänga dina hängpatter över axeln och gå ut i solen nu.
Själv ska jag gå med hunden.
2008-07-27, 11:59
Medlem
Racooons avatar
Citat:
On T: Farmors senaste inlägg var ju lite kul. Kan hon inte slappna av och vara som en vanlig anka när hon är ute bland vännerna? Det ser ut som att hon verkligen poserar hela tiden och det kan väl inte vara normalt? .

Precis vad jag tänkte när jag såg bilderna! Hon kör sin ständiga pose, vrider fram vänstersidan och.....ser bara korkad ut.

OT: Din potatissallad var klart godkänd.
2008-07-27, 12:01
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Så är det, du kan slänga dina hängpatter över axeln och gå ut i solen nu.
Själv ska jag gå med hunden.

Som den lydiga kvinna jag är så gör jag givetvis som du säger! Ha det skönt ute i solen med vovven.
.
2008-07-27, 12:06
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Tack alla underbara människor för att ni förgyllt min frukoststund. Jag har skrattat nåt så otroligt mkt av Mae Wests och Frugans inlägg som är en våt dröm för en ordälskare som jag! Ni andra, ingen nämnd, ingen glömd - tack till er också som hjälper till att frambringa en härlig stämning i tråden. Rått men hjärtligt - jag bara älskar det! Grovt och elakt - bring it on!

On T: Farmors senaste inlägg var ju lite kul. Kan hon inte slappna av och vara som en vanlig anka när hon är ute bland vännerna? Det ser ut som att hon verkligen poserar hela tiden och det kan väl inte vara normalt? Jag är glad för hennes skull att hon fick sin välbehövliga egoboost i form av komplimanger och att alla ville fota sig med henne. Men skorna var för jävla fula alltså så om du läser detta Farmor - köp dem inte!
.

Oh,jizzes...slampan Mae rodnar ända ner till nipplarna!

Självklart så poserar hon! Vi får inte glömma att hon är ett levande exemplar på en alien som överlevt inträdet i vår galax från en planet långt bort från oss!

*någon som sett "min fru är en utomjording?*

Inte nog med att hon överlevt,hon har dessutom klarat av att klona sig!

Och vilka skor?
Jag är fena på skor,som den skobög jag är! Släng in ett foto,och slampan Mae skall ge sitt utlåtande!
2008-07-27, 12:08
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Racooon
Precis vad jag tänkte när jag såg bilderna! Hon kör sin ständiga pose, vrider fram vänstersidan och.....ser bara korkad ut.

OT: Din potatissallad var klart godkänd.

Ja eller hur?! Det skulle faktiskt vara lite trevligt att se bilder av avslappnad karaktär där hon är sig själv liksom. Hoppas hon ser detta önskemål.

Tack så mkt! Jag måste få fråga...godkänd som i att du fann ingredienserna bra eller godkänd i som att du var en av dem som åt av den igår?
.
Senast redigerad av MissTaken 2008-07-27 kl. 12:09. Anledning: bokstäver bytte plats så jag bytte tillbaka
2008-07-27, 12:10
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Det var värdelöst, det handlade egentligen bara om kärringar som var sambos med böger, de levde som gifta par, fast utan sex.

Håller med!

Ödslade en timme på denna smörja.
2008-07-27, 12:11
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Oh,jizzes...slampan Mae rodnar ända ner till nipplarna!

Självklart så poserar hon! Vi får inte glömma att hon är ett levande exemplar på en alien som överlevt inträdet i vår galax från en planet långt bort från oss!

*någon som sett "min fru är en utomjording?*

Inte nog med att hon överlevt,hon har dessutom klarat av att klona sig!

Och vilka skor?
Jag är fena på skor,som den skobög jag är! Släng in ett foto,och slampan Mae skall ge sitt utlåtande!

Sug åt dig, det är ärligt menat ska du veta så du och Frugan förtjänar stort beröm!

Haha, det förklarar ju en hel del. Men alltså....om man kommer till Tellus och vill göra intryck och kanske tom förändra - varför i allsindar väljer man att bli en anka?

Ska leta fram bilden på skorna.
.
2008-07-27, 12:14
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Sug åt dig, det är ärligt menat ska du veta så du och Frugan förtjänar stort beröm!

Haha, det förklarar ju en hel del. Men alltså....om man kommer till Tellus och vill göra intryck och kanske tom förändra - varför i allsindar väljer man att bli en anka?

Ska leta fram bilden på skorna.
.

Walt Disney kanske kom från samma planet?
2008-07-27, 12:14
Medlem
MissTakens avatar
Nu ska vi se om det funkar att bifoga bilden...osäker nu alltså.

http://content.hanky.se/dynamic/member/imagecollection/14/d801c6d1-5a35-414c-a5ac-2bfc24a3a7b9.jpg

Det är Gucciskor och hon föll i farstun över dem tydligen men som den konservativa (när det passar mig varjefall) käring jag är så anser jag inte de är ett dugg snygga. Ni som äger såna, jag ber om ursäkt men tänk på att jag är gammal!

Edit: Jag kunde!!
.
2008-07-27, 12:16
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Walt Disney kanske kom från samma planet?

Haha, möjligtvis en avkomma från en annan släktgren...han var ju smart juuu! Han lyckades med allt han tog för sig och gjorde sig ett namn i en positiv framtoning.
.
2008-07-27, 12:26
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Nu ska vi se om det funkar att bifoga bilden...osäker nu alltså.

http://content.hanky.se/dynamic/member/imagecollection/14/d801c6d1-5a35-414c-a5ac-2bfc24a3a7b9.jpg

Det är Gucciskor och hon föll i farstun över dem tydligen men som den konservativa (när det passar mig varjefall) käring jag är så anser jag inte de är ett dugg snygga. Ni som äger såna, jag ber om ursäkt men tänk på att jag är gammal!
.

Nu ska Slampan Mae bli väldigt grov i truten!!!

Fy Fan Vilka Fula Skor! Ser ut som en väldigt misslyckad korsett för folk med missbildade fötter!

Vem,med ett estetiskt sinne och en smula koll på vad som är snyggt,sätter på sig "De Där"?

Visst,nu är ju frk Alien inte en varelse som vill framstå som någon med god smak och estetiskt sinne,men OM hon nu väljer att dölja sina fula plattfötter i dessa korsetter,så vill jag faktiskt säga....yeck,yeck och urk!

Vart har sidohänget tagit vägen?
Dragit sig tillbaka för att Mamma skall få boosta sitt ego under Pride?

Eller har TokPappas hjärna glappat klart och han kommit på bättre tankar?

Och efter att ha skummat det mesta om Pride,så kan jag meddela att de nog missat Frk Botox medverkan med hästlängder!

För ingenstans står det att en kvinnlig transa med plattfötter siktats som tittgodis!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in