Dagens Farmor #1:
"Målade hela natten!
Published: 1 minuter sedan
Fan vad jag har värk i högra axeln.
Vi målade till kl:01:00i natt.
Och ändå skulle jag behöva måla en omgång till idag.
Men det gör jag i kväll.
Så jag var bara tvungen att sova fram tills nu.
Det var verkligen behövligt,gud så skönt!
Både jag och Melissa var helt slut igår natt.
Jag hade målarfärg precis över allt.
Kläderna,håret hela händerna och mina snygga naglar
som min fina Eva har gjort är helt förstörda nu.
Men som tur är så ska jag dit och göra nya idag kl:13:00.
Det behövs verkligen nu.
Min bror var med och målade köket sen var han
tvungen att åka på ett annat jobb.
Han gör inget annat än jobbar(skratt).
Jag älskar han sååååå mycket!
Det finns ingen bättre än han.
Så jag och Melissa kämpade på helt själva.
Hon har varit så duktig tycker jag att hon ska få
shoppa loss."
Erkänn det är DU som vill shoppa loss för att DU varit duktig?!
.