2008-07-16, 10:48
  #2593
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Bionda feat. Linda Rosing feat. Pudelrockarna.

Jag vill verkligen på ett sätt gilla Linda mer än jag gör - hon är den ultimata underdogen, men hon gör det verkligen svårt för sig med sina paranoida uttalanden om hur alla är avundsjuka, hennes ständiga revanschlystnad mot någonting ospecifikt och hennes underliga uttalanden (varför ser bara bögar bra ut i y-front igen? Räknas inte de till det manliga släktet?).

Å andra sidan kanske det är just därför man gillar henne.

Love it! Vilken hit alla hon skulle bli och DonnyBoy skulle komma in och mantra "vad var det jag sade" resten av livet.

Jag har försökt att etikettera min fascination och grunderna är väl de du uppger bla och jag kan bara komma fram till hatkärlek...

Vad gäller y-fronten så tycker jag det är värt en diskussion! Hennes uttalande tyder på att bögar är ett tredje kön och att det här könet har ett paket som ser annorlundare ut än mäns kön. Vad skulle kunna vara en tänkbar skillnad? Finns det några bögar i tråden som skulle kunna delge oss homo sapiens vad Farmor avser? PS: Ta inte illa upp, JAG anser bögar är vanliga människor och tror paketen ser likadana ut som heterokillars så det är frågor utifrån Farmors åsikt/insikt nu.
.
2008-07-16, 10:51
  #2594
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dempa69
Nja det torde ge en del vuxen poäng!
Men det skulle verkligen varit kul om man frågat Farmor under sändningen om hon brukar odla Cannabis sativa eller Papaver somniferum för att framställa Taismack!
Misstänker starkt att hon skulle svara ja på frågan då jag inte tror att hon vet vad det betyder i hastigheten!

// Dempa

Haha, jag är övertygad om att du har rätt. Hon är så jävla rädd att visa att hon inte kan och vet allt och iom det så inser hon inte att ett sånt beteende gör att hon idiotförklarar sig i parti och minut.

När hon samlat tillräckligt många vuxenpoäng så inser hon nog att frågor är det rätta för att lära mer och bli kunnig på riktigt!
.
2008-07-16, 10:52
  #2595
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m68
Jag hittade en horribel bild på Rosing, synd att den inte går att göra större.


http://tbn0.google.com/images?q=tbn:AWBlWYQHwHUhSM:http://photo.ringo.com/184/184417865RL074208746.jpg

Är det verkligen hon?
.
2008-07-16, 10:56
  #2596
Medlem
MissTakens avatar
Dagens Farmor #1:

"Målade hela natten!
Published: 1 minuter sedan

Fan vad jag har värk i högra axeln.
Vi målade till kl:01:00i natt.
Och ändå skulle jag behöva måla en omgång till idag.
Men det gör jag i kväll.

Så jag var bara tvungen att sova fram tills nu.
Det var verkligen behövligt,gud så skönt!

Både jag och Melissa var helt slut igår natt.

Jag hade målarfärg precis över allt.
Kläderna,håret hela händerna och mina snygga naglar
som min fina Eva har gjort är helt förstörda nu.

Men som tur är så ska jag dit och göra nya idag kl:13:00.
Det behövs verkligen nu.

Min bror var med och målade köket sen var han
tvungen att åka på ett annat jobb.
Han gör inget annat än jobbar(skratt).

Jag älskar han sååååå mycket!
Det finns ingen bättre än han.

Så jag och Melissa kämpade på helt själva.
Hon har varit så duktig tycker jag att hon ska få
shoppa loss."


Erkänn det är DU som vill shoppa loss för att DU varit duktig?!
.
2008-07-16, 11:11
  #2597
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m68
Jag hittade en horribel bild på Rosing, synd att den inte går att göra större.


http://tbn0.google.com/images?q=tbn:AWBlWYQHwHUhSM:http://photo.ringo.com/184/184417865RL074208746.jpg

Det där är Jade Goody, som var med i brittiska Big Brother, inte vår undersköna gudinna Bionda!
2008-07-16, 11:12
  #2598
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Dagens Farmor #1:

"Och ändå skulle jag behöva måla en omgång till idag.
Men det gör jag i kväll...

...Jag hade målarfärg precis över allt.
Kläderna,håret hela händerna och mina snygga naglar
som min fina Eva har gjort är helt förstörda nu.

Men som tur är så ska jag dit och göra nya idag kl:13:00.
Det behövs verkligen nu"
Ja men det är väll smart. Fixa naglarna och sedan gå hem och måla Men det är väll ingen som anklagat ankan för att vara smart.
2008-07-16, 11:21
  #2599
Medlem
SamBams avatar
Jag tror jag har hittat Trosings förebild.

http://img211.imageshack.us/img211/1651/horror01de7.jpg
2008-07-16, 11:50
  #2600
Medlem
m68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Det där är Jade Goody, som var med i brittiska Big Brother, inte vår undersköna gudinna Bionda!
Nej vad synd jag som trodde att det var hon, men det var likt.
2008-07-16, 16:31
  #2601
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Det där är Jade Goody, som var med i brittiska Big Brother, inte vår undersköna gudinna Bionda!

Jag suckar lättat! Vilken skandal om en sån bild på farmor florerat på nätet, det finns en Gud mao.
.
2008-07-16, 16:34
  #2602
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Ja men det är väll smart. Fixa naglarna och sedan gå hem och måla Men det är väll ingen som anklagat ankan för att vara smart.

Hihi, det är ju tur det för då skulle hon fått höra i sånt fall.

Det tar visst tid med nagelfixandet för än har hon inte kommit hem och börjat testa dem på tangentbordet. Heltidsjobb var det ju och jag har varit borta i måååånga timmar nu och inget hänt! Skandal! Dags att kontakta hankypanky-forumets chef tror jag!
.
2008-07-16, 22:45
  #2603
Medlem
Racooons avatar
http://www.hanky.se/LindaRosing/8427

Hennes "fina vän" Bobbys ställe har brunnit och hon är chockad. Hon ringer honom och får reda på vad som hänt. Deras vänskap är nog inte så djup om han inte ens har berättat detta innan?
2008-07-16, 23:17
  #2604
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Jag suckar lättat! Vilken skandal om en sån bild på farmor florerat på nätet, det finns en Gud mao.
.

Jag tror jag aldrig skulle säga det här - men Linda allt bra mycket snyggare än Jade Goody. Å andra sidan är brännmärkesoffer snyggare än fröken Goody...

... på tal om det, jag hoppas att attacken var ett hatbrott! Så Linda kan bli Bionda igen och släppa en singel mot hatbrott.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in