2008-06-12, 23:35
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soolen
Ljuger hon nu eller vad?
igår kväll så åkte hon hem med sin dotter och idag säger hon att hon festade lös igårkväll??
inte så smart att säga emot sig själv på en blogg där alla kan läsa.

Ja men hon skriver ju så gulligt så det spelar väl ingen roll om inte allt är korrekt eller stämmer överens med sanningen va? Kom igen...vi inventarier i tråden har inte fattat det här ordentligt tydligen.

Nu är hon dessutom lik Silvstedt också...fan jag måste byta glasögon alltså!
.
2008-06-12, 23:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Soolen
Ljuger hon nu eller vad?
igår kväll så åkte hon hem med sin dotter och idag säger hon att hon festade lös igårkväll??
inte så smart att säga emot sig själv på en blogg där alla kan läsa.
Garanterat har hon börjat suga av gubbar som ringer booty calls
2008-06-13, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olivia
Läste lite i hennes blogg nu. Visst stavar hon som en kratta på alla sätt och vis men jag tycker att hon skriver gulligt. Jag tycker dessutom att hon ser naturligt söt ut på dom flesta bilder. Hon verkar ganska harmonisk också. Det kanske har tagit ett tag för henne att landa som person. Hon kommer aldrig att bli sveriges smartaste men spelar det någon roll? Det är väl bra att det finns plats för alla olika typer av människor.

DonJohnson varning.

Exakt hur, ser du Linda som naturligt söt? Är det plastfronten, läpparna eller något annat?
Hon är möjligen harmonisk men det skulle jag också vara om min dag bestod i att spendera tusen kronor på kläder, naglar, jäsa i solen, någon som fixade mitt långa hår, gå powerpromenader (well, det gör jag med hundarna) och äta goda middagar på slott, för att inte tala om att flytta in någonstans inom tullarna. Att sova ut och bara ha kul med mina barn... lära dem att man behöver inte arbeta.... kanske inte ens gå i skolan?
Givetvis finns det plats även för Linda på jorden men det blir först när hon landat, vilket hon ännu inte gjort trots att du tror det.
2008-06-13, 07:33
Medlem
Citat:
Den snäck bilden har Melissa styrt upp.
Hon har lagt till blomman och det rosa bladet och parat ihop
snäckorna(söt).

Underbart, som poesi i mina öron..
2008-06-13, 08:15
Medlem
dempa69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Nu är hon dessutom lik Silvstedt också...fan jag måste byta glasögon alltså!
.
Alternativt att den som sade det till henne behöver byta.
Men han kanske inte höjde blicken över en viss ehhhm... framträdande kroppsdel strax under hakan.

// Dempa
2008-06-13, 09:05
Medlem
Imeldas avatar
Citat:
Haha, inte ska du skämmas för att vi alla är olika. Du får dock gärna berätta varför du anser att fransk manikyr är det ultimata när man ändå kan vara oerhört fräsch om fötterna med rosa, rött eller varför inte omålat?
.

Jag vet inte om jag anser att fransk manikyr är det ultimata, men jag tycker att det är väldigt smidigt att ha då det passar till allt. Aldrig några problem med färgmatchning.

Sen för mig, rent personligt är det så att jag blir stressad av att ha någon färg eller möster. Lite konservativ där.
2008-06-13, 16:19
Medlem
Racooons avatar
Åh, herre jävlar! Nu fick jag en flashback ( )! Tänk att hamna i en diskussion med detta våp? Att hon har rösträtt och dessutom "satsade" på politisk karriär?

http://www.youtube.com/watch?v=YJd1vH0kfDU
2008-06-13, 16:27
Medlem
rogerks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Racooon
Åh, herre jävlar! Nu fick jag en flashback ( )! Tänk att hamna i en diskussion med detta våp? Att hon har rösträtt och dessutom "satsade" på politisk karriär?

o pussas diskusionspartnern mitt under samtalet...
2008-06-13, 17:46
Medlem
Citat:
Gullig stavning? Men jösses...människan är 34 år och "skriva gulligt" upphör ungefär när ett barn är 7-8 år. Det är faktiskt inte gulligt när en vuxen människa har missat allt elementärt.

NATURLIGT söt? Nä, nu orkar jag inte mer...
.
Jag tror du ska lära dig att läsa fast du kanske inte är 34 år än? Jag skrev att hon skriver gulligt dvs det hon försöker förmedla i sin text. Stavningen är inte gullig. Att hon inte kan stava är tragiskt men ingenting som gör mig upprörd.

Citat:
Ursprungligen postat av catami
DonJohnson varning.

Exakt hur, ser du Linda som naturligt söt? Är det plastfronten, läpparna eller något annat?
Hon är möjligen harmonisk men det skulle jag också vara om min dag bestod i att spendera tusen kronor på kläder, naglar, jäsa i solen, någon som fixade mitt långa hår, gå powerpromenader (well, det gör jag med hundarna) och äta goda middagar på slott, för att inte tala om att flytta in någonstans inom tullarna. Att sova ut och bara ha kul med mina barn... lära dem att man behöver inte arbeta.... kanske inte ens gå i skolan?
Givetvis finns det plats även för Linda på jorden men det blir först när hon landat, vilket hon ännu inte gjort trots att du tror det.
Jag borde ha varit tydligare. Jag menade att hon ser mer naturlig ut än tidigare. Förrut såg man bara bilder på henne fullt spacklad. Nu tycker jag ändå att hon ser mer laid back ut. Kroppen orkar jag inte kommentera.
2008-06-13, 18:05
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olivia
Jag tror du ska lära dig att läsa fast du kanske inte är 34 år än? Jag skrev att hon skriver gulligt dvs det hon försöker förmedla i sin text. Stavningen är inte gullig. Att hon inte kan stava är tragiskt men ingenting som gör mig upprörd.

Jag borde ha varit tydligare. Jag menade att hon ser mer naturlig ut än tidigare. Förrut såg man bara bilder på henne fullt spacklad. Nu tycker jag ändå att hon ser mer laid back ut. Kroppen orkar jag inte kommentera.
Hur står det till egentligen? Laidback? Människan är ju för fan nästan stelopererad i käften!

De kvinnor på FB som jag vet är över 30 skriver som vuxet folk och deras budskap går fram klart och tydligt till skillnad från Linda Rosing, 34. Men som Donny Boy sa: "så skriver moderna kvinnor på 2000-talet".

Så sorry brudarna på FB, ni är inte moderna.
2008-06-13, 19:47
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dempa69
Alternativt att den som sade det till henne behöver byta.
Men han kanske inte höjde blicken över en viss ehhhm... framträdande kroppsdel strax under hakan.

// Dempa

Haha, om det var så det gick till så kan jag förstå att likheten med Silvstedt kom upp....Vem som helst som fastnar där strax över hakan på Farmor måste få tilt i hjärnan och för att skydda sig ifrån att fråga hur hon trivs i Ankeborg så drar man nog till med vad som helst som inte behöver alltför mkt hjärnverksamhet.
.
2008-06-13, 19:49
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imelda
Jag vet inte om jag anser att fransk manikyr är det ultimata, men jag tycker att det är väldigt smidigt att ha då det passar till allt. Aldrig några problem med färgmatchning.

Sen för mig, rent personligt är det så att jag blir stressad av att ha någon färg eller möster. Lite konservativ där.

Den naturliga looken passar väl till allt den med...?
.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in