Citat:
Ursprungligen postat av Olivia
Läste lite i hennes blogg nu. Visst stavar hon som en kratta på alla sätt och vis men jag tycker att hon skriver gulligt. Jag tycker dessutom att hon ser naturligt söt ut på dom flesta bilder. Hon verkar ganska harmonisk också. Det kanske har tagit ett tag för henne att landa som person. Hon kommer aldrig att bli sveriges smartaste men spelar det någon roll? Det är väl bra att det finns plats för alla olika typer av människor.
DonJohnson varning.
Exakt hur, ser du Linda som naturligt söt? Är det plastfronten, läpparna eller något annat?
Hon är möjligen harmonisk men det skulle jag också vara om min dag bestod i att spendera tusen kronor på kläder, naglar, jäsa i solen, någon som fixade mitt långa hår, gå powerpromenader (well, det gör jag med hundarna) och äta goda middagar på slott, för att inte tala om att flytta in någonstans inom tullarna. Att sova ut och bara ha kul med mina barn... lära dem att man behöver inte arbeta.... kanske inte ens gå i skolan?
Givetvis finns det plats även för Linda på jorden men det blir först när hon landat, vilket hon ännu inte gjort trots att du tror det.