2009-09-16, 15:57
Medlem
Ringblommas avatar
Soffan!

En miljon sätter jag på att Patsys nya WT-soffa antingen är A. I bylsigt skinn eller B. I gråsvart chenilletyg med så där jävla ful schäslong-del som var inne för ett par år sedan! B är min lågoddsare.

Är det någon som sätter emot?

Sån här jävla ful är det jag menar:

http://www.jysk.se/130/133/3611008/a/popup?aid=3611008&gid=133
Senast redigerad av Ringblomma 2009-09-16 kl. 16:00.
2009-09-16, 16:20
Medlem
Imeldas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oreng
Bara för att hon diggar henne o har sån smak behöver inte avgöra. Men är hon fanatisk och siktar på att bli som henne så dumpa direkt!

Det finns grader i helvetet...

Sorry, så pass dåligt omdöme att man tycker att Linda är vacker, och har vettiga saker att säga är skäl att lämna. Och aldrig se tillbaka.
2009-09-16, 16:50
Medlem
ErikJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oreng
Bara för att hon diggar henne o har sån smak behöver inte avgöra. Men är hon fanatisk och siktar på att bli som henne så dumpa direkt!

Det finns grader i helvetet...

Ja men vissa helveten går väl inte att dela in i olika grader? Här är väl kanske ett sådant exempel...??
2009-09-16, 18:13
Medlem
Det går ju inte ens att reta sig på Rosing längre, så trist och intetsägande har hennes berättelser om sitt liv blivit. Lägga ut på kort på en halväten macka eller en garderob är det något av intresse för någon? Nä, lägg ned bloggen Linda, den är fruktansvärt trist, precis som ditt liv!
2009-09-16, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover
Köpa soffa!
Linda Rosing, 2009-09-16 11:03
Som vi har letat och funderat på hur soffan ska se ut som vi ska köpa. Så igår av en slump så gick vi in i en butik i stan och såg den perfekta soffan, ja iallafall för oss då. Den är skitsnygg! Eftersom vi är en stor familj varannan vecka så måste vi ha utrymme så alla får plats. Så när vi såg den så sa vi bara:

- den ska vi ha! Så vi åkte hem och tog alla måtten och till våran glädje så passade den superbra in i vårat vardagsrum. Eftersom vårat vardagsrum är sex kantigt så är det inte det lättaste att hitta en soffa som passar. Men efter att vi har funderat och mätt så har vi nu hittat rätt. Leverans tiden är 6 veckor. Men jag ska lägga upp en bild på den dom har i butiken. Vår kommer vara lite större eftersom man kunde bygga på delarna efter önskemål.

Har Linda gått en skrivarkurs eller är det sambon som vart i farten?

Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Jag tror att mod retat sig på de kopierade kommentarerna från Lindas blogg (de som sparas till eftervärlden ) Eftersom Rosingskan inte producerar särskilt många blogginlägg så kan det knappast vara ett problem...eller...?

Jag hoppas verkligen att det fortsättningsvis kommer uppdateringar från kommentarsfälten!
2009-09-16, 18:49
Medlem
m68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover
autografer och kramar!
Linda Rosing, 2009-09-15 23:17

http://nl.tinypic.com/r/2a6uuyx/3

Min gulliga skånska tjejkompis Maria"Sandra Bullock".(Jag har döpt henne till det för jag tycker hon är lik henne).

http://nl.tinypic.com/r/23rnvye/3

Melissa och hennes kompis Robin gjorde oss sällskap.

http://nl.tinypic.com/r/w8m0av/3

Dom här söta tjejerna kom fram och ville ha min autograf, så himla söta! Med andra ord, en helt vanlig dag i Linda Rosings liv! Den söta tjejen i mitten gav mig den blomman som hon håller i. Gissa om jag blev glad? Visst är dom bara så himla fina?

Men det fattar vi slabben, du är ju snudd på lika känd som Madonna.
2009-09-16, 19:14
Medlem
MajkenKenmajs avatar
Den andra bilden förstår jag inte, varför visa sin dotter som Gollum?

Fattar inte hur ashålet Slabbeduskan håvar in pengar på sin blogg eller hur kanal 5 tänker! Förstår det fan inte...

Hur mycket ger föräldrapenningen när ashålet tjänar noll kronor eller 80 000 i månaden?

Jag förstår inte mycket...
2009-09-16, 19:58
Medlem
SamanthaDs avatar
Vart är Peter

Stod som kommentar i bloggen att Peter har lämnat Linda.
Är detta sant...?
När jag tänkte efter så kom jag på att det inte stått nån om Snutt/Älskling på 1 hel vecka. Innan stod ju nåt om honom varje dag.

Nån som är mera insatt och hört något?
2009-09-16, 20:58
Medlem
Allan Akbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SamanthaD
Är detta sant...?
När jag tänkte efter så kom jag på att det inte stått nån om Snutt/Älskling på 1 hel vecka. Innan stod ju nåt om honom varje dag.

Han har kanske insett att det inte är han som är far till bullen i ugnen...
2009-09-16, 21:16
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Är detta sant...?

Han hittade väl ett nytt finare exemplar på sista spelningen.
2009-09-16, 21:58
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Är detta sant...?

Jag tror att dagispopparn börjar tycka att Schnutt-namnet inte riktigt är det han vill förknippas med. Därför får inte Rosingskan vältra sig i "min Schnutt-putt-älskling-uttrycken" längre.
Han skriver hennes inlägg, censurerar hennes, lägger ord i hennes mun.....well någon annan än jag som hör varningsklockor
2009-09-16, 22:30
Medlem
Moff .. es avatar
DET BLEV EN DOTTER!

Skoja lite ..

Men innan soffan kommer ankungen - tro mig!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in