Om jag ska vara ärlig så har jag aldrig förstått varför det här med datumet är så himla viktigt?
Vi vet, genom hennes egna blogginlägg om julfirandet och uttalandet från den stackars soulmeeten, att hon var tillsammans med Snutt under inspelningen av "Den rätte…".
Det är väl illa nog?
Om hon blev gravid en månad hit eller dit har ju absolut ingen betydelse. Programmet var en bluff och hon blev med barn efter att ha "varit ihop" med Snutt i ett par månader - det är knasigt nog för mig!
Sen kanske det är dags att ta ett steg tillbaka, andas ut och ta semester från den här tråden om man nu retar sig på allt som skrivs och helt har övergått från att skvallra om Linda Rosing till att till gnälla på andra forumskribenter?