2009-09-23, 23:52
Medlem
Om jag ska vara ärlig så har jag aldrig förstått varför det här med datumet är så himla viktigt?
Vi vet, genom hennes egna blogginlägg om julfirandet och uttalandet från den stackars soulmeeten, att hon var tillsammans med Snutt under inspelningen av "Den rätte…".
Det är väl illa nog?
Om hon blev gravid en månad hit eller dit har ju absolut ingen betydelse. Programmet var en bluff och hon blev med barn efter att ha "varit ihop" med Snutt i ett par månader - det är knasigt nog för mig!

Sen kanske det är dags att ta ett steg tillbaka, andas ut och ta semester från den här tråden om man nu retar sig på allt som skrivs och helt har övergått från att skvallra om Linda Rosing till att till gnälla på andra forumskribenter?
2009-09-24, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shox
NEJ, Gardasil är ett vaccin mot Kondylom (om än bara mot de vanligast förekommande varianterna) kondylom ökar markant risken för livmoderhalscancer därav statlig rabatt för flickor i tonåren (det är INTE konstnadsfritt). Det är helt ok för en kille att vaccinera sig mot kondylom genom Gardasil.

Så sluta göra felaktiga "förtydliganden", oinformerade j*vla tonåring

Gardasil skyddar mot humant papillomvirus (HPV) typ 6, 11, 16 och 18. Två av dem (typ 16 och 18) orsakar ungefär 70% av alla livmoderhalscancerfall. Gardasil KAN dessutom förebygga kondylom och cellförändringar på livmoderhalsen, slidan och blygdläpparna (cellförändringar som är förstadier till cancer och som är orsakade av någon av dessa virustyper). Kondylom (orsakade av typ 6 eller 11) är en av våra vanligaste könssjukdomar.
Därmed handlar det inte enbart om skydd mot de 2 virustyper som orsakar kondylom utan även om typ 16 och 18 som är största orsaken till livmodershalscancer.

Kanske du bör läsa på lite mer själv....
Tack för komplimangen! över 40 och har inget emot att upplevas yngre!
2009-09-24, 01:27
Medlem
rejdars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lonelygirl
Gardasil skyddar mot humant papillomvirus (HPV) typ 6, 11, 16 och 18. Två av dem (typ 16 och 18) orsakar ungefär 70% av alla livmoderhalscancerfall. Gardasil KAN dessutom förebygga kondylom och cellförändringar på livmoderhalsen, slidan och blygdläpparna (cellförändringar som är förstadier till cancer och som är orsakade av någon av dessa virustyper). Kondylom (orsakade av typ 6 eller 11) är en av våra vanligaste könssjukdomar.
Därmed handlar det inte enbart om skydd mot de 2 virustyper som orsakar kondylom utan även om typ 16 och 18 som är största orsaken till livmodershalscancer.

Kanske du bör läsa på lite mer själv....
Tack för komplimangen! över 40 och har inget emot att upplevas yngre!
Text från gardasil.se minsann, det var nån som tyckte att man skulle läsa på där om att det är kondylom och inte livmoderhalscancer det var mot har jag för mej ....
2009-09-24, 04:51
Medlem
cynthias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rejdar
För övrigt har Lindas blogg haft 85784 besök sista veckan, det är 510 besök i timmen det
Enligt

http://www.bloggtoppen.se/blogg/35965/

hade den 40.000 unika besök under vecka 38.
2009-09-24, 05:13
Medlem
rejdars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cynthia
Enligt

Min siffra kommer från http://bloggportalen.aftonbladet.se/BlogPortal/view/TopLists?tl=2, fast nu har sidan lyckats uppdateras så det är en lägre siffra
2009-09-24, 12:39
Medlem
rejdars avatar
Citat:
---
För övrigt har Lindas blogg haft 85784 besök sista veckan, det är 510 besök i timmen det
Citat:
Ursprungligen postat av cynthia
Enligt

Citat:
Min siffra kommer från http://bloggportalen.aftonbladet.se/BlogPortal/view/TopLists?tl=2, fast nu har sidan lyckats uppdateras så det är en lägre siffra
Såna här skillnader i siffror beror på hur länge man anser att en besökare är unik. Bloggportalen räknar för en timme i taget, så om man besöker nästa timme igen, räknas man som en ny unik besökare. Bloggtoppen räknar helt uppenbart unika besök under en längre tidsperiod
2009-09-24, 13:25
Medlem
Moff .. es avatar
Det är väl det som är vitsen vad jag kan förstå?! Att förhindra folk från att gå in på Ankans blogg och därmed bidra till hennes inkomst på sin underbart intelligenta blogg.
Bra jobb du gör, Lindalover!
2009-09-24, 14:15
Medlem
Moff .. es avatar
Citat:
Om man tittar på idén att man ska se till att ingen ska besöka Lindas blogg, så är det väl klart att den grejen inte funkar ändå. För det är lugnt och fint på hennes blogg, fram tills Lindalover eller någon lägger ut ett inlägg här, sen ramlar de spydiga kommentarerna in i hennes blogg, det bara rasslar om det. Jag höll koll på detta i dag, och det var så övertydligt. Alltså: ATT skriva in inläggen här, ger henne mer besök på bloggen, hon har uppåt 20 000 besök per dag enligt bloggtoppen http://www.bloggtoppen.se/blogg/35965/
OK.
Litar väl på din övervakning då.
Personligen läser jag hellre hennes blogg här forsättningsvis. Åtminstone en glutt mindre hos Ankan. .. många bäckar små ..
2009-09-24, 19:39
Medlem
cynthias avatar
Är det Melissa som spelar golf eller hennes kompis? Har inte hört något nämnas tidigare om Melissa som blivande golfproffs.
2009-09-25, 08:19
Medlem
m.ps avatar
men allvar...

vem f*n har tid att gå att lägga sig i ett bad med så många ungar i huset? Mer självisk människa får man leva efter. Herre gud!

Tråden e rätt lång så jag måste bara fråga om det har pratats om skvallret en kompis till mig sa, att en MYCKET onykter Linda tog taxi hem ifrån fest med lille Kevin (som varit med på festen hela kvällen innan) och sen lämna honom ensam där för att fortsätta festa? Detta skulle väl ha hänt innan "Den rätte för Rosing" E detta sant så tycker jag att hon borde inte få skaffa fler barn och ännu mindre ha hand om dom hon redan skaffat
2009-09-25, 10:04
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m.p
vem f*n har tid att gå att lägga sig i ett bad med så många ungar i huset? Mer självisk människa får man leva efter. Herre gud!

Tråden e rätt lång så jag måste bara fråga om det har pratats om skvallret en kompis till mig sa, att en MYCKET onykter Linda tog taxi hem ifrån fest med lille Kevin (som varit med på festen hela kvällen innan) och sen lämna honom ensam där för att fortsätta festa? Detta skulle väl ha hänt innan "Den rätte för Rosing" E detta sant så tycker jag att hon borde inte få skaffa fler barn och ännu mindre ha hand om dom hon redan skaffat
Det skulle kunna stämma. Hon var på nån fest under Hanky-tiden då Kevin var med av bilderna att dömma.
2009-09-25, 11:57
Medlem
mishimas avatar
Tillsägelse för 0.08 till

Linda Lover
Callas

Det är inte okej att citera långa bloggstycken. Skulle ni kunna höja nivån något och hålla er till ämnet?

/mod
Senast redigerad av mishima 2009-09-25 kl. 11:59.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in