2009-07-28, 23:40
Medlem
JoLLyBoBs avatar
Citat:
Hur stor är lägenheten ni bor i?

5 rum och kök på ca 150 Kvm, men eftersom det är 4 meters takhöjd känns den väldigt rymlig, och vi lär nog inte flytta till något större förens vår bäbis blivit nåt år gammalt!

Hon kan ju alltid fylla ungarna med helium när hon är trött på dem och låta dem hålla till under taket ett tag
2009-07-28, 23:56
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Herre jisses jävlar...när jag slutat skratta så måste jag bara kopiera in detta från Rosingskans blogg.
Jag vet inte riktigt var jag ska börja.... ...... Allt är en så stor fejk att det nästan är obehagligt!

Absolut mest dråpligt är frågan och svaret:

Har Peter hjälpt mig skiva detta inlägg?
Absolut, men har bara dikterat det jag svarat

ÅH herre djävlar!
"Patsy Trosings skivade svar från Pellepennan till er alla!"

Vem är ansvarig för den där rappakaljan?

Det absolut roligaste av allt mumbo-jumbo var detta stycke:

"-Ingen speciell anledning faktiskt! Det är inte så att vi försöker vara ”svåra och hemliga”, utan känner bara att alla i vår omgivning, både nära & kära samt okända är så himla involverade i vårt privatliv. Därför bestämde vi oss för att ha något litet för oss själva som ingen annan känner till, är det så himla konstigt??"

Hon har rensat lägenheten på sådant som minner om Pellepennans gamla ragg.
Och mycket av hennes saker? Allt hon hade var väl en spegel och en bordellsäng? Resten stog väl i sunklyan innan hon flyttade in?

Och tydligen så är Pellepennans barns mor ett riktigt rivjärn då tom Trosing viker sig för henne.
För inte är väl Trosing känd för att respektera folk om det är något hon vill?
Senast redigerad av MaeWest 2009-07-29 kl. 00:01.
2009-07-28, 23:58
Medlem
JoLLyBoBs avatar
Men vem är det som sett till att alla är involverade i hennes liv? Är det inte det hon vill? Komma här och klaga. Är det inte bara att lägga ner bloggen och vara mamma på heltid, då är hennes problem lösta.
2009-07-29, 00:43
Medlem
http://nyheter24.se/noje/kandisar/289286-rosing-anvander-pals-lasarna-rasar
2009-07-29, 00:48
Medlem
JoLLyBoBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HEJ2009
http://nyheter24.se/noje/kandisar/289286-rosing-anvander-pals-lasarna-rasar

Äsch det där biter inte på henne, hon kommer bara skriva på bloggen att i Ryssland där har man pälsmösseträd så det så. Det vet hon för Peter har berättat för henne att han själv plockade mössorna och det växer snart ut nya.
2009-07-29, 01:43
Medlem
MaeWests avatar
Djädrans så mycket trafik hon måste ha fått nu!

Nästa inlägg kanske handlar om ett till pälsköp? Enbart för att få mer trafik.

All reklam är bra reklam, även dålig reklam!
2009-07-29, 10:14
Medlem
PappasPralins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoLLyBoB
Äsch det där biter inte på henne, hon kommer bara skriva på bloggen att i Ryssland där har man pälsmösseträd så det så. Det vet hon för Peter har berättat för henne att han själv plockade mössorna och det växer snart ut nya.

Tack för dagens första asgarv. Fy fan vad roligt, jag tror jag kissar på mig.
Pälsmösseträd!
2009-07-29, 10:34
Medlem
JoLLyBoBs avatar
En av kommentarerna på den sista posten på bloggen

2009-07-29, 14:04
Medlem
Melissa tränar med "De Flex"!
Linda Rosing, 2009-07-29 13:47

"Melissa och jag sitter och bloggar. Snart ska jag följa med henne till gymmet. Hon har börjat träna tre gånger i veckan med den kända PT David"De Flex". Dom andra fyra dagarna är det powerwalk för henne som gäller. Hon har tjatat länge att hon vill börja träna så nu har jag fixat den absolut bästa PT man kan få. Det är andra veckan Melissa håller på och träningsvärken är övervägande just nu(skratt). Och det är bra, då har hon tränat rätt. Melissa är väldigt motiverad måste jag säga så det här kommer bli bra. Det ska bli kul att se resultatet om ett par veckor. Det kommer att märkas snabbt."
2009-07-29, 15:27
Medlem
JoLLyBoBs avatar
Citat:

"Melissa och jag sitter och bloggar. Snart ska jag följa med henne till gymmet. Hon har börjat träna tre gånger i veckan med den kända PT David"De Flex". Dom andra fyra dagarna är det powerwalk för henne som gäller. Hon har tjatat länge att hon vill börja träna så nu har jag fixat den absolut bästa PT man kan få. Det är andra veckan Melissa håller på och träningsvärken är övervägande just nu(skratt). Och det är bra, då har hon tränat rätt. Melissa är väldigt motiverad måste jag säga så det här kommer bli bra. Det ska bli kul att se resultatet om ett par veckor. Det kommer att märkas snabbt."

Hoppas inte hon får samma kroppsideal som sin mamma, då är det kört!
2009-07-29, 15:46
Medlem
Kittycats avatar
Nu har jag letat och sökt, både på nätet och här på FB men inte hittat en fungerande adress till Melissas blogg..
Nån som har den?
2009-07-29, 15:52
Medlem
MaeWests avatar
Citat:

Att inte ankan begriper att vi ser när det inte är hon som skrivit "sina" inlägg!

Och träningsvärk en markör på att träning utförs rätt?

Träningsvärk är för att musklerna helt plötsligt utsätts för arbete de inte utfört tidigare!

Melissa har helt enkelt varit slapp o slö! Och rultig!

Och Patsy har åter fixat det bästa, nu inom PT-världen. Som vanligt enbart det bästa.

Hur gick det med hennes fling med han den där snubben som brukade sätta på en skådis i sillywood? Han som skulle komma hit till sverige med början Aug-08 för att enbart träna Patsy? Och som var den bästa PT man kunde tänka sig!
Tydligen så sket det sig!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in