Citat:
Ursprungligen postat av DonJohnson
Jag kan inte svara för någon enskild person, men om man kollar på det stora hela så tror jag att många är avundsjuka på Linda.
EEP! FEL! INGEN är avundsjuk på Bionda. Det enda som finns kvar för henne är att bli ett sprutluder. Sorgligt men sant. Inte ens porrbranschen vill ta i henne med tång.
Citat:
Även om en del projekt hon har gjort har gått mindre bra så är folk oftast avundsjuka ändå. Folk kan inte acceptera att hon får erbjudande på erbjudande och är en relativt offentlig person i sverige.
EEP! FEL! Hon får INGA erbjudanden. Vet inte om du missuppfattat några saker. Att skriva i nättidningen sourze är inget ERBJUDANDE, det skulle t ex jag lätt få göra imorgon om jag ville. Vad mer tänkte du på? Får hon några festliga inbjudningskort hem från Bindefeldt? Du det kan jag unna henne!
De är lika over båda två.
Citat:
Folk ser och hoppas alltid att det ska gå åt helvette för henne, det är säkert en stor bidragande faktor till att det ibland går mindre bra. Folk vill vara i under strålkastar ljuset som henne, men de har inte utrstålningen och samma kreativa sida som henne.
EEP! FEL! Vari består hennes kreativa sida?? Att springa till Aftonblaskan så fort hon fått en blåsa på fingret? De vill inte heller ha med henne att göra längre! Sorry men hittills - inga rätt!
Citat:
Att inte ha lyckats vid snart 34 års ålder är väl inget stort misslyckande, bara för att man blir äldre så ska man inte sluta drömma. Har man en dröm tycker jag man ska följa den & inte lyssna på omgivningen.
Här ska jag inte säga något för jag håller faktiskt med dig här.
Citat:
Sen att hon skulle prioritera bort sina barn är ett helt konstlat koncept i tidningarna, ni har inte tydligen inte hört historien från båda hållen.
Jag skulle vilja kasta in ett till
EEP! FEL! här men eftersom allt jag hört om hennes barn och hennes prioriteringar kommer från skvallerpressen så kan jag inte riktigt backa mina åsikter här. Men det jag känner till är att hennes dotter inte vill ha med henne att göra för det har Linda själv sagt i en intervju.
Men visst. De kanske har kontakt nu?
Citat:
Jasså du menar Carolina Gynning? Ja det är helt oförståeligt för mig hur hon kan ha kommit så långt som hon gjort efter sin vistelse i big brother huset. Tänker inte gå in på närmare diskussion om henne då jag inte är den som vill såra människor.
Lilla älskling! Det finns ingenting som du kan säga om Carolina Gynning som skulle såra henne eller de som gillar henne! C G är som en sån där clownleksak som studsar upp igen direkt när man slagit ner den.
Carolina har tre saker som Linda TOKSAKNAR:
hjärna, hjärta, själ.
Carolina är kreativ och otroligt duktig konstnärinna, en sann bohemsjäl, en sökare. Och då menar jag inte bara efter rampljuset!
Jag vill rekommendera alla som läser det här att köpa ett ex av
Ego Girl. Skojigt, nära, allvarligt och flamsigt. Och avslöjande. Precis som CG själv är.
Citat:
Nej du, det handlar oftast bara om avundsjuka. Eller att ni missunnar henne att det går bra, fan vad ni skulle må dåligt om Linda skulle lyckas imorn.
EEP! FEL! För min del får Linda GÄRNA lyckas imorgon. Jag skulle inte tycka illa om henne om hon gjorde det. Jag skulle DEFINITIVT inte vara avundsjuk. Varför det liksom?
Felet med Linda är att ... tja jag orkar faktiskt inte rada upp dem då de är så många! Hon har gjort väldigt fel i sina karriärsval och det värsta av allt är att hon sprungit till pressen så fort minsta lilla händelse skett i hennes liv.
Sjukligt behov av bekräftelse. Det har inte Carolina Gynning. Direkt efter BB så stack hon utomlands och var borta i ... vad var det, ett halvår?
Ja, det var detta IMHO!