2008-01-13, 00:14
  #1285
Medlem
Pax_Wobiscums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonJohnson
Ja det verkar ju så, Dom flesta som ser ner på Linda är oftast lågavlönade arbetare. Dom kan inte acceptera att Linda försöker ta sig ifrån arbetarklassen till något större.
.

Ett bra delmål på vägen vore väl att först nå upp i arbetarklass, innan hon försöker nå högre alltså.

2008-01-13, 00:30
  #1286
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonJohnson
Ja det verkar ju så, Dom flesta som ser ner på Linda är oftast lågavlönade arbetare. Dom kan inte acceptera att Linda försöker ta sig ifrån arbetarklassen till något större.

Det är iofs inte det minsta konstigt att man blir avundsjuk på en independent kvinna som är nära på att göra karriär. Visst kan man skratta åt en del misstag hon blivit lurad att gå in på, men det här är en tjej med glimten i ögat.

Blir galen på den svenska avundsjukan.


2008-01-13, 10:44
  #1287
Medlem
Spoke_islands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonJohnson
Ja det verkar ju så, Dom flesta som ser ner på Linda är oftast lågavlönade arbetare. Dom kan inte acceptera att Linda försöker ta sig ifrån arbetarklassen till något större.

Det är iofs inte det minsta konstigt att man blir avundsjuk på en independent kvinna som är nära på att göra karriär. Visst kan man skratta åt en del misstag hon blivit lurad att gå in på, men det här är en tjej med glimten i ögat.

Blir galen på den svenska avundsjukan.
Driver du med oss eller är du så jävla hjärndöd som du verkar? Ingen människa med det minsta vett i behåll kan väl ta Linda Rosing på allvar? Hon är ju för fan en parodi på en parodi! STACKARS hennes ungar!
2008-01-13, 12:08
  #1288
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spoke_island
Driver du med oss eller är du så jävla hjärndöd som du verkar? Ingen människa med det minsta vett i behåll kan väl ta Linda Rosing på allvar? Hon är ju för fan en parodi på en parodi! STACKARS hennes ungar!

Jo,en.....fadde!
2008-01-13, 12:09
  #1289
Medlem
BlackBeavers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonJohnson
Ja det verkar ju så, Dom flesta som ser ner på Linda är oftast lågavlönade arbetare. Dom kan inte acceptera att Linda försöker ta sig ifrån arbetarklassen till något större.

Det är iofs inte det minsta konstigt att man blir avundsjuk på en independent kvinna som är nära på att göra karriär. Visst kan man skratta åt en del misstag hon blivit lurad att gå in på, men det här är en tjej med glimten i ögat.

Blir galen på den svenska avundsjukan.

Nej de flesta som utrycker sin mening här är för att man tycker hon är värdelös och saknar talang men trots detta vill vara kändis! Begrip det någon gång!
2008-01-13, 12:24
  #1290
Medlem
Spoke_islands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Jo,en.....fadde!
Jaja, förutom Fadde då....
2008-01-13, 13:09
  #1291
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonJohnson
Ja det verkar ju så, Dom flesta som ser ner på Linda är oftast lågavlönade arbetare. Dom kan inte acceptera att Linda försöker ta sig ifrån arbetarklassen till något större.

Det är iofs inte det minsta konstigt att man blir avundsjuk på en independent kvinna som är nära på att göra karriär. Visst kan man skratta åt en del misstag hon blivit lurad att gå in på, men det här är en tjej med glimten i ögat.

Blir galen på den svenska avundsjukan.

Hörru DonnyBoy!

Ser du själv vad du skriver eller är du bara så sinnesslö som du låter påskina när du inte kan tänka längre än att dra till med avundsjukeargumentet?

Förklara för mig varför någon ska vara avundsjuk på en person som jämnt och ständigt är NÄRA att göra karriär.

Förklara varför någon ska vara avundsjuk på en person som om och om igen blir LURAD att gå in i projekt som överstiger personens kapacitet och bevisligen dennes förstånd. Hade personen kapacitet och förstånd så hade det aldrig kunnat omnämnas med att vara nära eller bli lurad.

Förklara varför någon ska vara avundsjuk på en enligt dig självständig och oberoende kvinna när hon bekräftar gång efter annan att hon inte är vare sig det ena eller andra. Hur kan man vid 35 års ålder och en jävla massa bakslag fortfarande tro att man inte behöver arbeta, kämpa och engagera sig för att lyckas med något? När ska hon fatta att tuttarna inte räcker för glida genom livet på räkmackan?

Förklara varför någon ska vara avundsjuk på en person som har såna mähän runt omkring sig så de inte vågar berätta vad som görs fel och leda in en på rätt väg, bli vuxen och få insikt om läget och sig själv främst.

Ställ upp Farmor bredvid Carolina Gynning och börja jämförelsen. De startade på samma sätt med samma önskning om karriär i samma bransch. De är stöpta i samma form men skiljer sig milsvid från varandra ändå. Gynning är en tjej som lyckats med det hon tar för sig. Hon skyller inte på andra de gånger det går åt skogen, tar ansvar för sina dåliga beslut och viktigast - LÄR av dem! Hon är vacker som en dag, är självständig, har glimten i ögat, har gjort karriär, har lyckats och hon har arbetat hårt för det också. Henne är jag avundsjuk på och jag tokgillar henne på alla sätt och vis.

Du blir galen på den svenska avundsjukan. Jag blir galen på människor som inte kan tänka själv och som inte kan förstå att allt inte handlar om avundsjuka! Även i din värld måste det komma en gräns där barnslig/ungdomlig naivitet övergår till att bli ren och skär dumhet och gör det mot förmodan inte det så antar jag att du då vet vilken grupp du tillhör enligt mig.
.
2008-01-13, 13:48
  #1292
Medlem
asdfasdfs avatar
Är det inte "Don" som var väääääldigt vääääldigt pådrivande om bajsmannen och svammlade en massa där?

Denna tråd är istort sett stendöd just nu... vi får inga som helst nyheter om Linda i den längre eller nytt skvaller om Linda. Det enda som verkar hålla tråden vid liv är Dons TROLLANDE som tacksamt tas emot och besvaras av de största entusiasterna i Linda tråden... det är ju tack vare trollandet som tråden inte faller i glömska eller hur?
Ni vill så gärna tro att det stämmer det Don skrev att när han påstod att han bara drivit med er så ljög han för att han inte orkade diskutera saken just då... det passar ju er bättre, då kan ni ju få ondgöra er över Linda, skriva käcka små comebacks och skämt om hur usel hon är... det var inte lika roligt när han påstod att ni var the butt of the joke eller hur? Nu kan ni känna er lite smartare och han är den dumme... eller så inser ni att han inte är seriös men bryr er inte eftersom han håller tråden vid liv.

Jag tror att han bara har lite att göra, gillar att driva med er som tar saken så allvarligt, också vill hålla igång Lindatråden, och att ni köper det med hull och hår för att Lindatråden blivit en addiction och lite av eran livsluft... verkar fan inte bättre nästan.

Men istället för en diskussion som går i cirklar om och om igen där nya saker inte kommer fram kan ni väl låta saken bero?

Är ganska trist att klicka på denna tråd när det visar nya meddelanden och se att inget nytt tillkommit bara samma gamla diskussioner.
Om det är så förbannat kul att debattera Linda gör det i PM istället, för det är inte skvaller ni ägnar er åt alls tycker jag.

OnT: Tror att även Linda är del i att det är så tyst runt henne nu, inget nytt på Sourze på jättelänge, och där har hon ju kontrollen själv över vad som skrivs och när det skrivs.
__________________
Senast redigerad av asdfasdf 2008-01-13 kl. 13:58.
2008-01-13, 16:30
  #1293
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Spoke_island
Driver du med oss eller är du så jävla hjärndöd som du verkar? Ingen människa med det minsta vett i behåll kan väl ta Linda Rosing på allvar? Hon är ju för fan en parodi på en parodi! STACKARS hennes ungar!

Nej jag driver inte med dig, jo jag är faktiskt tillräckligt mogen för att ta Linda på allvar. Det är ju så pinsamt att folk vägrar inse att det finns mycket positivt som inte kommer ut i media.
2008-01-13, 16:44
  #1294
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Hörru DonnyBoy!
text
.

Jag kan inte svara för någon enskild person, men om man kollar på det stora hela så tror jag att många är avundsjuka på Linda.

Även om en del projekt hon har gjort har gått mindre bra så är folk oftast avundsjuka ändå. Folk kan inte acceptera att hon får erbjudande på erbjudande och är en relativt offentlig person i sverige.

Folk ser och hoppas alltid att det ska gå åt helvette för henne, det är säkert en stor bidragande faktor till att det ibland går mindre bra. Folk vill vara i under strålkastar ljuset som henne, men de har inte utrstålningen och samma kreativa sida som henne.

Att inte ha lyckats vid snart 34 års ålder är väl inget stort misslyckande, bara för att man blir äldre så ska man inte sluta drömma. Har man en dröm tycker jag man ska följa den & inte lyssna på omgivningen. Sen att hon skulle prioritera bort sina barn är ett helt konstlat koncept i tidningarna, ni har inte tydligen inte hört historien från båda hållen.


Jasså du menar Carolina Gynning? Ja det är helt oförståeligt för mig hur hon kan ha kommit så långt som hon gjort efter sin vistelse i big brother huset. Tänker inte gå in på närmare diskussion om henne då jag inte är den som vill såra människor.

Nej du, det handlar oftast bara om avundsjuka. Eller att ni missunnar henne att det går bra, fan vad ni skulle må dåligt om Linda skulle lyckas imorn.
2008-01-13, 16:47
  #1295
Medlem
Omega3000s avatar
Ja fy fan vilken tragisk person,det hon skulle göra i stället är att ta hand om sina barn!
2008-01-13, 16:47
  #1296
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DonJohnson
Nej jag driver inte med dig, jo jag är faktiskt tillräckligt mogen för att ta Linda på allvar. Det är ju så pinsamt att folk vägrar inse att det finns mycket positivt som inte kommer ut i media.

Hej Hr. Johnson,

Du skriver ofta att Linda är på väg att göra karriär, exakt vad menar du med? Vilken karriär är det som hon snart ska göra?

mvh

Mr. Jack

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in