Jag undrar vad som hände med hennes personliga tränare som hon surrade om.. han bara försvann utan att ens börja hennes träning.
vore rätt intressant att rada upp alla lögner hon drar till med..
Femmans reklam gör nog att siffrorna är så där höga. Folk är nyfikna på att se vad eländet kan tänkas prestera i skrift. Jag gissar att det ger med sig med tiden och om inte förr så när några avsnitt av knullsåpan sänts.
.
Men jävlar nu gjorde ni det igen Jag har ju sagt till om varningtexter när ni länkar till vanskapta läskiga bilder...jaja jag får skylla mig själv!!
Poppar du in Night of the living dead i videon kan du räkna med att se zombis! Klickar du på länkar i Biondatråden kan du räkna med att se...ja samma sak faktiskt.....
possitivitet har väl Linda i massor? förbanad är hon ju bara på folk som inte tycker som hon själv?
Ack ja, vilket mentalt kalhygge hon är, den botoxade ankan!
Och dubbelack för de personer som anser att hon är "så mkt bättre än alla dessa hat människor. Du e bäst,jag älskar dig. Du e en helt underbar mor å vän"
Ur led är tiden när en mentalt outvecklad kvinna på 34 får mediautrymme och dessutom ges tillfälle att kläcka ur sig den ena stolligheten efter den andra i en medial cirkus!
Förr så spärrades sådana som Linda in, nu tjänar media pengar på öket!
Kan inte du bestämma vilka som ska få utrymme i media?
Eller eventuellt ställa upp själv..? Hade du då velat att andra hatade dig?
Just kontroverser är väl det som ger bränsle åt många av dagens mediaprofiler, varför dina dagliga hatiska argument kommer väl till pass.
Senast redigerad av chicksdigit 2008-12-18 kl. 08:22.
Jag är så stolt över att ha Alex Erwik i min Jury!
Linda Rosing, 2008-12-17 19:28
Jag älskar dig min kära vän. Tack för att du finns i mitt Liv!
Jag har aldrig någonsin stött på en mer drifftig och proffsig chefredaktör som Alex. Han är den mest ödmjuka människa jag känner. Han ställer alltid upp och finns för en tjugo fyra timmar om dygnet. Jag vet inte hur många gånger han har setat och lyssnat på mig när jag har gråtit. Gett mig så många råd. Jag är så glad att han är en av mina fasta rådgivare. Utan han skulle det bli knas känner jag. Han är en trygg och organiserad man som kan ha många bollar i luften. Finest ska vara överlyckliga att ha han som just Chefredaktör. Jag tycker att Alex ska bli årets Chefredaktör. Är det någon som vet om det finns en sådan tävling? Om inte så borde någon fixa en sådan.
Mina vänner och barn betyder ALLT för mig!
Linda Rosing, 2008-12-17 19:00
Jag har sagt det förrut och säger det igen. Den killen som får mig måste älska mina barn och vänner, för dom kommer ALLTID gå först. Funkar inte det för han så funkar inte det för mig. Så är det.
Det här fina ljuset fick jag av Bobby igår. Och det står så här:
Min tvillingsjäl! Du är min styrka och trygghet. Du finns alltid när jag behöver dig. Vi delar skratt och tårar. Liksom ljuset utstrålar du värme.
Jag har världens finaste vänner och jag är så mån och rädd om dom att jag skulle kunna göra vad som helst för dom.
"Jag har sagt det förrut och säger det igen. Den killen som får mig måste älska mina barn och vänner, för dom kommer ALLTID gå först. Funkar inte det för han så funkar inte det för mig. Så är det."
Oj,oj,oj det blir inte lätt för någon att bli Lindas pojkvän!
"Jag är så glad att han (Erwik)är en av mina fasta rådgivare. Utan han skulle det bli knas känner jag. Han är en trygg och organiserad man som kan ha många bollar i luften. Finest ska vara överlyckliga att ha han som just Chefredaktör. Jag tycker att Alex ska bli årets Chefredaktör."
Kan väl tolkas som en diss av den fd vännen Miss Inga eller?
Och hur länge kommmer vänskapen med soulmeeten att hålla i sig?
Poppar du in Night of the living dead i videon kan du räkna med att se zombis! Klickar du på länkar i Biondatråden kan du räkna med att se...ja samma sak faktiskt.....
Jag har tagit varning och öppnar länkar med största möjliga försiktighet numera! Sveper även en halv burk valium och ett glas kosken för att vara på den säkra sidan...
Jag är så stolt över att ha Alex Erwik i min Jury!
Linda Rosing, 2008-12-17 19:28
Jag älskar dig min kära vän. Tack för att du finns i mitt Liv!
Jag har aldrig någonsin stött på en mer drifftig och proffsig chefredaktör som Alex. Han är den mest ödmjuka människa jag känner. Han ställer alltid upp och finns för en tjugo fyra timmar om dygnet. Jag vet inte hur många gånger han har setat och lyssnat på mig när jag har gråtit. Gett mig så många råd. Jag är så glad att han är en av mina fasta rådgivare. Utan han skulle det bli knas känner jag. Han är en trygg och organiserad man som kan ha många bollar i luften. Finest ska vara överlyckliga att ha han som just Chefredaktör. Jag tycker att Alex ska bli årets Chefredaktör. Är det någon som vet om det finns en sådan tävling? Om inte så borde någon fixa en sådan.
Mina vänner och barn betyder ALLT för mig!
Linda Rosing, 2008-12-17 19:00
Jag har sagt det förrut och säger det igen. Den killen som får mig måste älska mina barn och vänner, för dom kommer ALLTID gå först. Funkar inte det för han så funkar inte det för mig. Så är det.
Det här fina ljuset fick jag av Bobby igår. Och det står så här:
Min tvillingsjäl! Du är min styrka och trygghet. Du finns alltid när jag behöver dig. Vi delar skratt och tårar. Liksom ljuset utstrålar du värme.
Jag har världens finaste vänner och jag är så mån och rädd om dom att jag skulle kunna göra vad som helst för dom.
"Jag har sagt det förrut och säger det igen. Den killen som får mig måste älska mina barn och vänner, för dom kommer ALLTID gå först. Funkar inte det för han så funkar inte det för mig. Så är det."
Oj,oj,oj det blir inte lätt för någon att bli Lindas pojkvän!
"Jag är så glad att han (Erwik)är en av mina fasta rådgivare. Utan han skulle det bli knas känner jag. Han är en trygg och organiserad man som kan ha många bollar i luften. Finest ska vara överlyckliga att ha han som just Chefredaktör. Jag tycker att Alex ska bli årets Chefredaktör."
Kan väl tolkas som en diss av den fd vännen Miss Inga eller?
Och hur länge kommmer vänskapen med soulmeeten att hålla i sig?
Lindas proffsutlåtande gäller denna gång "chefredaktörer"!
Ibland räkmackor, ibland nageljobb. Vi som varit med ett tag, vet att Lindas proffsutlåtande är lika seriösa som väderleken!
Är inte Finest Erwiks egna skapelse? Givetvis är han då sin egen chef!
Den killen som får mig måste älska mina barn och vänner, för dom kommer ALLTID gå först. Ja, detta har vi sett!
Lindas prio gällandes sina barn och vänner. Och "får"! Vaddå "får"? Finns det någon seriös grabb i den där flocken av 50 miffon som sökt som kan tänka sig att vakna var morgon bredvid "The face of plastic padding?"
Och vänskapen till Edwina håller väl i sig så länge som respektive anser att de har vunnit på det?
När Edwina får mer utrymme i media så blir hon nog dumpad av frk plasticpadding!