2009-08-05, 02:21
  #12937
Medlem
st00nejawss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Patsy är som en omvänd hartass...alla som gnider på henne drabbas av otur!

HAhh
2009-08-05, 10:05
  #12938
Medlem
m68s avatar
Nu ska vi se här, hon ska inte på en vanlig semester som oss vanliga dödliga. Men hon ska:


Vi ska bo på ett 4-stjärnigt hotell i Palma och jag ska sola och bada hela dagarna. Bara slappa och inte göra några som helst måsten.

Vad gör vi vanliga dödliga på våran semester tro? Jobbar eller

Barnen kan inte följa med för att snutt jobbar:

Jag ska alltså inte på en för er "vanlig semester". Peter ska alltså jobba, och jag följer bara med. Under flera kvällar därnere finns alltså inte han till mitt eller barnens förfogande och kan alltså inte hjälpa till och finnas till hands!


Några inlägg senare är han på "jobb" Men det är 2 kvällar av 5, måste vara asjobbigt att ligga i en hotellsäng med barnen kontra den egen, svulla och kolla på film. För inte ska snutt spela hela natten lång. Han brukar väl komma efter några timmar med svansen mellan benen, så att slabben har kontroll.

Sen hur mycket spring gör man efter en 15 och 10 åring, dom kan klara sig ganska bra själva i Spanien, det får dom ju ändå göra hemma.
2009-08-05, 10:08
  #12939
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rejdar
Det är så in i helvete gamla nyheter, som tagits upp för länge sen i tråden, om inte i början av den. Skulle verkligen vara intressant med en ny kreditupplysning.

Var inte så grinig utan försök att fixa en sådan då
2009-08-05, 10:41
  #12940
Medlem
Lindalovers avatar
Snart åker vi!
Linda Rosing, 2009-08-05 09:20

http://sv.tinypic.com/r/dgpcn4/3

Nu ska jag äta en härlig frukost sen ska jag börja packa. Om ett par timmar åker vi. Nästa inlägg då befinner jag mig i Palma!
2009-08-05, 11:10
  #12941
Medlem
William Hainess avatar
Nu är jag inte helt säker på hur det här med gig funkar, men det kan ju vara så att de får näst-intill resan gratis med tanke på att det är en "jobbresa" som Peter egentligen gör? Det är klart som i helvete att det blir helt plötsligt betydligt dyrare om de ska släpa med Lindas två barn och Peters fyra (?) barn! Även om Linda behandlar det hela som en lyxsemester från hennes stressiga storstadsliv så är det antagligen inte egentligen det för Peters del - han ska trots allt spela där sex kvällar i rad.

Däremot så förstår jag inte riktigt resonemanget om att de två nu behöver spendera mer tid tillsammans innan barnet kommer - tror hon verkligen att det blir lättare att resa med ett spädbarn plus alla barnen?

Men som sagt, jag klandrar dom inte att de inte tar med barnen på denna resa.
2009-08-05, 11:34
  #12942
Medlem
m68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Nu är jag inte helt säker på hur det här med gig funkar, men det kan ju vara så att de får näst-intill resan gratis med tanke på att det är en "jobbresa" som Peter egentligen gör? Det är klart som i helvete att det blir helt plötsligt betydligt dyrare om de ska släpa med Lindas två barn och Peters fyra (?) barn! Även om Linda behandlar det hela som en lyxsemester från hennes stressiga storstadsliv så är det antagligen inte egentligen det för Peters del - han ska trots allt spela där sex kvällar i rad.

Däremot så förstår jag inte riktigt resonemanget om att de två nu behöver spendera mer tid tillsammans innan barnet kommer - tror hon verkligen att det blir lättare att resa med ett spädbarn plus alla barnen?

Men som sagt, jag klandrar dom inte att de inte tar med barnen på denna resa.
Nu ska han spela 2 kvällar av 5, sen har dom 4 barn ihop.
2009-08-05, 11:35
  #12943
Medlem
Tagelapas avatar
snutts X verkar i alla fall vara en mamma som bryr sig om sina barns väl och ve. Så troligen släpper hon inte iväg barnen ihop med slampeduskan. Så hon behöver nog bara bekymra sig om sina egna två......och det kan väl vara mycket nog för henne.
2009-08-05, 11:41
  #12944
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m68
Nu ska han spela 2 kvällar av 5, sen har dom 4 barn ihop.

Jag trodde hon räknade upp fyra förut som Peter hade? Fast jag kanske blandade ihop hur många barn dom har tillsammans; matte var aldrig mitt starka ämne...

Hur som helst så ska Basic Element enligt deras MySpace-sida spela varje kväll från idag tills den tionde augusti, så det skulle vara om dom andra ska spela utan Peter vilket blir svårt då han sjunger på de flesta av deras låtar... hur som helst så var min poäng att det inte är en regelrätt semester även om Linda vill få det verka som ändlös lyx - Peter "jobbar" ju och att ta med barnen så kostar det en hel del pengar till skillnad från nu när de antagligen får allting näst-intill gratis.

Som sagt, jag har ingen erfarenhet av hur gig och semesterorter fungerar, men jag kan tänka mig att det är anledningen till att barnen inte hänger på.
__________________
Senast redigerad av William Haines 2009-08-05 kl. 11:56.
2009-08-05, 11:55
  #12945
Medlem
Lindalovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Jag trodde hon räknade upp fyra förut som Peter hade? Fast jag kanske blandade ihop hur många barn dom har tillsammans; matte var aldrig mitt starka ämne...

Hur som helst så ska Basic Element enligt deras MySpace-sida spela varje kväll från idag tills den tionde augusti, så det skulle vara om dom andra ska spela utan Peter vilket blir svårt då han sjunger på de flesta av deras låtar...

Vill inte vara petig, men...igår skrev Linda:

"Peter kommer att spela två av dom fem dagarna som vi är där men det är i Magaluf och det tar ca 30 min med bil dit. Annars ska vi bara ha det mysigt och skönt resten av dagarna. En riktig skön semester där vi bara rår om varandra,mmmmmmmmmm!"
2009-08-05, 11:57
  #12946
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover
Vill inte vara petig, men...igår skrev Linda:

"Peter kommer att spela två av dom fem dagarna som vi är där men det är i Magaluf och det tar ca 30 min med bil dit. Annars ska vi bara ha det mysigt och skönt resten av dagarna. En riktig skön semester där vi bara rår om varandra,mmmmmmmmmm!"

Jaha - jag orkar knappt ens skumma genom hennes blogginlägg numera. Konstigt att dom påstår motsatsen på deras MySpace - får väl se hur det blir.
2009-08-05, 12:09
  #12947
Medlem
Clara Hertzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Jaha - jag orkar knappt ens skumma genom hennes blogginlägg numera. Konstigt att dom påstår motsatsen på deras MySpace - får väl se hur det blir.


Linda brukar ju själv säga att hon missar sakförhållanden väldigt lätt, så kanske hon har gjort det igen. Som sagt, det lär väl visa sig.
2009-08-05, 12:31
  #12948
Medlem
rejdars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Var inte så grinig utan försök att fixa en sådan då
Jag tog den billigaste på upplysning.se faktiskt, och såg att det är 2007 års inkomst man får fram hos dem ännu, ratsit.se ska ha de senaste deklarationerna, men är dyrare. Jag har en summa på mitt nöjeskonto för kreditupplysningar, men har bränt den summan för en tid på mitt intresse i krimdelen på Flashback, det är svårt att redovisa för många omotiverade kreditupplysningar på företaget

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in