2009-08-28, 12:26
  #14137
Medlem
SmiLLies avatar
Linda meddelar att hon lever på att blogga.

Linda vill jobba med människor. Folk som blivit utsatta. Men det är svårt... "Jag är jag."
Men hon läser mycket böcker!

Lindas favoritljud: Fåglarna på våren.
2009-08-28, 12:31
  #14138
Medlem
Roshambos avatar
"Det är väldigt viktigt att man pluggar." Hmm, hur var det med dotterns skolgång nu igen...?

Varför recenserar hon inte alla böcker hon läser, i bloggen...?

"Avundsjuka" och "bittra" var ett par ord som dök upp tidigt i programmet...

Unika Partiet var bluff för början till slut. "Jag fattade absolut ingenting någon gång. Det enda vi
gjorde var drack vin och garvade."
2009-08-28, 12:32
  #14139
Medlem
Kommentar från radioutfrågning

Sitter och lyssnar och kan meddela att än så länge har inget nytt framkommit om Frk Rosing.
Hon berättar om det vi redan vet. Att hon gillar att mysa med familjen i soffan, äta godis och titta på film.
Hon gillar att läsa, läser mycket böcker.
Hon gillar att inreda och möblera. Hon är ju som hon säger grabbig till sättet.
Hon analyserar bl a varför dom som läser bloggen är så hatiska. Hon kommenterar att dom äe avundsjuka. Men företaget har anställt personer som tar bort negativa kommentarer.
Talar om att politikerkarriären bara var bluff och båg. Hon skäms idag över det hela. Visste inte ens vem som var statsminister när hon var partiledare.
Om hon fick vara osynlig för en dag skulle hon vilja se vilka det är som är dumma mot henne på bloggen.
2009-08-28, 12:33
  #14140
Medlem
SmiLLies avatar
Linda vill helst inte berätta om sin politikerkarriär... hon verkar faktiskt skämmas lite...

"Vi drack vin och garvade..."

Om Linda var osynlig för en dag skulle hon..... se dem som sitter bakom datorerna...

Linda skulle vilja ha superkraft - tankeläsare.
2009-08-28, 12:33
  #14141
Medlem
lukaszs avatar
Linda skäms för sin politiska karriär och fattade inget av det hon höll på med.
Partimötena bestod av vindrickande och garv

Vidare skulle hon vilja se de som sitter bakom hennes dator (?)
2009-08-28, 12:34
  #14142
Medlem
Lindalovers avatar
Om Linda fick vara osynlig för en dag skulle hon vilja se alla oss som sitter bakom våra datorskärmar och tycker illa om henne
2009-08-28, 12:35
  #14143
Medlem
Roshambos avatar
"Det skulle vara skönt att möta människor som är ärliga." Jaha, men ärliga kommentarer i bloggen räknas inte...

Linda studerar människor i smyg.
2009-08-28, 12:42
  #14144
Medlem
Lindalovers avatar
Big Brother är det mest pinsamma Linda gjort
2009-08-28, 12:47
  #14145
Medlem
MaeWests avatar
Jag hade tänkt mig att vara snäll gentemot Patsy.

Läst och begrundat inläggen för att försöka att få till något snällt om vår botoxanka.

Men.....hur tänker man när man införskaffar en garderob som verkligen är hur fel som helst i en sådan lägenhet som hon, likt en gök, inkräktat på?

Denna garderob hade passat hur bra som helst i en av dessa nyproducerade lägenheter där "luftighet och rymd" (dvs...en lägenhet utan väggar mellan rummen för att få ner produktionskostnaderna)är ledordet.

Detta visar helt klart o tydligt att smak och estetik definitivt INTE är något som blev tilldelat Patsy vid livets lottdragning.
Patsy har våldtagit denna lägenhets rumsliga atmosfär!
Och hon är för korkad för att inse sitt tillkortakommande gällandes inredning!

Jädrans lantlolla....kryp tillbaka till den ladugård som såg dig födas!
2009-08-28, 12:50
  #14146
Medlem
SmiLLies avatar
Har du funderat på att byta jobb?
- Jag har ju mitt blogg-jobb. Jag vill ju jobba med barn...
2009-08-28, 12:51
  #14147
Medlem
Roshambos avatar
Linda skulle inte ha NÅGOT att snacka om, med E-Type. Däremot massvis med prinsessan Madeleine.
Vad har hon emot E-Type egentligen...? Det borde hon allt analysera.
2009-08-28, 12:54
  #14148
Medlem
Semesterssons avatar
Gällande P3 Populär

Vet inte om Ni är frekventa P3-lyssnare, men lika sant som amen i kyrkan är att gästerna brukar prassla och leva om i lådorna när de "väljer" frågor.

Då programledaren har uppmanat ankan att välja en fråga har det tagit en halv sekund följt av "då väljer jag den här" - varje fråga.

Om inte Patsy har sett / godkänt frågorna innan ska jag äta upp min hatt.

T R O T S detta, så ger hon intrycket av att vara lobotomerad när hon svarar på frågorna.

Dessutom sprang jag på henne på Drottninggatan häromdagen, svullen, rödmosig och allmänt risig - dock inte några spår av nån foglossning - den har väl gått över.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in