2009-05-20, 22:04
Medlem
z2joiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillamopsen
Kommer hon verkligen att klara av en tillvaro som hemmamamma med turnerande och frånvarande Snutt? Hur länge innan hon blir uttråkad och desperat?
Fame och glamorliv är ju egentligen hennes enda livsmål. Kan några artiklar i föräldratidningar tillfredsställa det behovet?

Blir hon lämnad undrar man om hon denna gång tänker ta hand om barnet själv, vilket väl krävs för att få underhåll....
Ser bra ut för henne på kort sikt, men jag undrar om hon verkligen är bättre rustad för mammarollen denna gång än tidigare?
Och hur länge dröjer det innan Snutt är utblottad och bor i ett dike?

I Expressen titulerar man familjens kändis med epitetet "schlagerstjärna". Mer än vad jag visste. På radio P3 ikväll trodde en programledare att Schlagerstjärnan varit med i "Den rätte i Rosing". Basic E ligger på 23:e plats på singellistan (krövs inte många sålda ex för det). Så nog har Peter en bit kvar till stjärnstatus. Jag uppskattar att h an nätt och jämt kan leva på sin musik. Förmodligen lever han kortsiktigt på svarta gig, vilket lär svida när Linda ska kräva hälften vid den kommande skilsmässan (pm de nu kan hålla ihop till ett beöllop).
2009-05-20, 22:33
Moderator
blomvattnares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z2jois
Nä, killen var faktiskt 19 och myndig, så det så.
Jag kommenterade att en skribent menade att steget från att vara bög till att idka barnsex inte var så långt.
Den 19-årige Hugo (som jag antar att du syftar på) var inte aktuell i mitt inlägg.
2009-05-20, 22:35
Medlem
rejdars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z2jois
I Expressen titulerar man familjens kändis med epitetet "schlagerstjärna". Mer än vad jag visste. På radio P3 ikväll trodde en programledare att Schlagerstjärnan varit med i "Den rätte i Rosing". Basic E ligger på 23:e plats på singellistan (krövs inte många sålda ex för det). Så nog har Peter en bit kvar till stjärnstatus. Jag uppskattar att h an nätt och jämt kan leva på sin musik. Förmodligen lever han kortsiktigt på svarta gig, vilket lär svida när Linda ska kräva hälften vid den kommande skilsmässan (pm de nu kan hålla ihop till ett beöllop).
Rätt ska va rätt, Touch you right now låg på tionde plats vecka nio och flera veckor på 9-10 på Swedish dance chart, vilket väl är bra då man spelar mer än tio låtar på en kväll.
2009-05-20, 22:40
Medlem
GJEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Jag tänkte på en sak - kan man använda botox medan man är gravid? Det är ju ett nervgift som efter att tag upptas av kroppen - knappast hälsosamt för fostret? Kommer Lindas ansikte sagga ihop i slutet av graviditeten?

En annan aspekt är hur Lindas mage kommer se ut efter graviditeten - jag vet inte hur det är för 35-åringar, men jag har sett eftermagar på människor som har blivit gravida efter 40 och i de flesta fall så är det fan inte snyggt.

Det blir ett underhållande par månader!

Edit: användning av botox rekommenderas inte under varken graviditet eller amning!

Jag fick min etta när jag var 35 (tvåan när jag var 38) och min mage ser minst lika bra ut som andra tanters. Det har mer att göra med arv och gener än åldern.

Hon verkar ju ändå ta hand om sig under graviditeten. Slutat röka, slutat med kaffe, verkar ha slutat med botox. Vi kanske målar fan på väggen?
2009-05-20, 22:41
Medlem
Lindalovers avatar
Lindas mage på bild

Min mage
Linda Rosing, 2009-05-20 22:21

http://sv.tinypic.com/r/mjr439/5

Jag börjar bli en tjockis nu

http://sv.tinypic.com/r/2hpui5j/5

Den här stranden är heöt udnerbar och vi är dom enda turisterna.

http://sv.tinypic.com/r/w9z2ug/5

Jag och min älskling myser på den fina stranden

http://sv.tinypic.com/r/358ccna/5

Efter allt badande bev vi jätte hungiga och vid stranden hittade vi en jätte mysig resturang där besällde vi in en grillad makrill. Det smakade så gott att jag kommer att äta det resten av tiden här. Så fräscht.
2009-05-20, 22:47
Medlem
Lindalovers avatar
Den där magen är bra mycket mer än i tredje månaden. Och undrar vem spökskrivaren är? Stavar lika uselt som Patsy
2009-05-20, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rasmiles
Stackars barn. Dock så är detta en garanti för mycket underhållning under kommande år.

Inte säkert. Det kan bli tvärtyst också.
2009-05-20, 23:00
Medlem
http://sv.tinypic.com/r/w9z2ug/5

Han ser verkligen ut som en glad pappa som längtar efter blöjbyten!
2009-05-20, 23:05
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rocky69
Var de där två "snuttarna" på samma nyårsfest?
Mycket tänkbart då det sägs att "kärleksbarnet" skall dyka upp i slutet av september.
En normal graviditet är väl 37-41 veckor och man brukar säga att det vanligaste är runt 39 veckor. Vecka 39 är ju i slutet av september så att det mest tänkbara scenariot är ju att de har knullat höga på kokain inne på en toalett vid tolvslaget.

Så namnförslag som lille Sniffan eller lill Snortis är kanske inte helt fel. hehe
Undrar om femman nu planerar en ny serie "Vem är pappan till Rosings unge"
Med en final där en mulatt eller en liten latino pluppar ut ??
2009-05-20, 23:50
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover
Den där magen är bra mycket mer än i tredje månaden.
Ja visst oj så mycket mage hon har (obs att hon dessutom ligger på rygg). Baby senast i september tror jag.
2009-05-21, 00:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ewws
Kan garantera att botox inte är bra för barn. Det rör sig för jösse namn om ett rävgift!! Man använde edt för (att i små doser) bli av med rynkor och bilringar. Men ursprungligen avr det tänkt som gift för skaddjur. Och det betalar människor 1000- tals kronor för att spruta in i häcken?!

Som nöjeslivsanalytiker och allmänt intresserad av dokusåpor undrar jag vad du har för belägg för att hon har sprutat in det i häcken.

Orden edt och avr som du skriver, vad betyder dessa? Som analytiker i svenska språket är jag nyfiken på din stavning.
2009-05-21, 00:05
Medlem
För ca två veckor sedan såg jag fröken Rosing komma gående på Mäster Samuelsgatan med en cigg i näven. Med detta i åtanke kanske det även är annat "godis" som det lilla fostret får ta del av. Törs man hoppas på en crackbebis?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in