Citat:
Ursprungligen postat av skillz
hej. jag har lite problem med pengar. har just nu ingen inkomst alls och måste betala hyra. har redan betalningsanmärkning vilket gör att det blir svårt att ta några lån. så jag undrar om det finns några sidor man kan låna trots betalningsanmärkning och att dom inte är så noga med om man kan betala tillbaka eller inte. summa är inte så noga, varenda krona är viktig, men helst 3000:- skulle vara bra. finns det nån?eller några andra sätt att kunna få tag i pengar snabbt?
och snack om att det är idiotiskt och bla bla vill jag inte höra för det vet jag redan!
Du vill inte höra detta, men det skiter jag blankt i.
Ta tag i ditt liv för fan. Du gräver bara din grop djupare och djupare. Till slut kommer du inte kunna att komma ur den.
Det går aldrig att "få tag i pengar snabbt". Pengar gör man sig förtjänt av.
Självklart, hade det varit kul att se dig i lyxfällan någon gång i framtiden. Men ta en titt på det programmet och se om du kan lära dig några enkla tips till att minska dina utgifter och förhoppningsvis skaffa dig en inkomst, innan du själv står där i tv-rutan och skämmer ut dif inför hela svenska folket.
I annat fall kanske du känner någon som har erfarenhet av din situation? Starta en tråd där människor kan hjälpa dig med ditt RIKTIGA problem här på flashback, istället för att få folk att hjälpa till och gräva din grop djupare.
Hs