2014-10-08, 06:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OnTheWeed
Summan måste gärna överstiga 9-10 papp

Kommer du att ha 9-10 000 över om en månad att betala tillbaka lånet? Skulle inte tro det va? Tänk efter.
Citera
2014-10-08, 07:59
Medlem
kalaspajs avatar
Vänta en stund och sök en distansutbildning och ta CSN-lån om du _VERKLIGEN_ sitter i skiten. Annars - skit i det. Din polare behöver inte pengar för öl och tjack just nu.
Citera
2014-10-08, 08:25
Medlem
OnTheWeeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalaspaj
Vänta en stund och sök en distansutbildning och ta CSN-lån om du _VERKLIGEN_ sitter i skiten. Annars - skit i det. Din polare behöver inte pengar för öl och tjack just nu.
Såg ett tillfälle i en sak som verkade bra för stunden men efter lite mer info blev det sämre. Måste lära mig att sluta kasta mig in i saker
Citera
2014-10-08, 08:53
Medlem
Citat:
Av olika orsaker i livet just nu måste jag ta ett sms-lån.
Söker sms-lån som lånar ut till någon under 20, anmärkningar och utan jobb.

Vet ni någon?

Vet att man kan låna hos Easycredit så länge man fyllt 18 år. Tror inte dom har några krav på inkomst och eftersom jag blev beviljad lån med anmärkning är det tydligen inte heller något hinder. Om det är första gången du lånar hos dom är det räntefritt på 1000 kr också, det va det iaf för mig...
Citera
2014-10-08, 09:13
Medlem
OnTheWeeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alexander1988
Vet att man kan låna hos Easycredit så länge man fyllt 18 år. Tror inte dom har några krav på inkomst och eftersom jag blev beviljad lån med anmärkning är det tydligen inte heller något hinder. Om det är första gången du lånar hos dom är det räntefritt på 1000 kr också, det va det iaf för mig...
Den funkade inte
Citera
2014-10-08, 09:57
Medlem
kinesarsles avatar
Måste du låna allt från ett och samma ställe?
Citera
2014-10-08, 12:12
Medlem
bithaxs avatar
På swedbank kan du få 5000 i kredit om du är student och har någon taxerad inkomst vid sidan av studierna.

8-9 vet jag inte.

Trustbuddy?

Skulle nog rekommendera att du börjar kolla om du inte kan sälja av lite grejer eller nått så du slipper låna, eller kanske låna av morsan i stället.

Mvh.
Citera
2014-10-08, 12:34
Medlem
Första lånet brukar inte kunna vara så högt. Du får låna från olika företag med andra ord.
Avråder dig dock stark i och med att du förmodligen inte kommer kunna betala tillbaka det.
Citera
2014-10-08, 13:31
Medlem
Førsta sms lånet er aldrig større en ca 3000 kr, finn på något annat!
Citera
2014-10-12, 07:53
Medlem
kalaspajs avatar
Citat:
Såg ett tillfälle i en sak som verkade bra för stunden men efter lite mer info blev det sämre. Måste lära mig att sluta kasta mig in i saker
Hehe mjo, jag känner igen mig i det. Blir lätt så att man känner att "this is the shit" - extra skönt när man lyckas avstå från "the shit". Hoppas det går bra för dig!

Några uppdateringar?
Citera
2014-10-12, 17:14
Medlem
OnTheWeeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalaspaj
Hehe mjo, jag känner igen mig i det. Blir lätt så att man känner att "this is the shit" - extra skönt när man lyckas avstå från "the shit". Hoppas det går bra för dig!

Några uppdateringar?
Är så mycket för snabba lösningar, får mig att inte tänka så klart hela tiden dessvärre.

Avstod helt från det. Får hitta något annat sätt helt enkelt, tror det känns bättre så i slutändan också.
Citera
2014-10-15, 17:33
Medlem
Fick en spark på bollarna idag. Har under 2 år levt under fakturor från smslån & kronofogden. Trodde jag hade min sista utmätning denna månad. Fick idag hem ett brev från KFM där "ARS Enterprise" vill ha 9240kr.

Lånet togs 13 december, kom in till KFM 27 februari & gav utslag 7 april. Detta var alltså ett lån på 1000kr, så ni fattar själva vilken jävla ränta de tar.

Någon som har erfarenhet av korttidskredit.se? Kan endast maila från deras sida & numret jag fick av KFM som går till min handläggare Adam Smith går endast till Telenor röstbrevlåda..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in