Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-07-29, 15:26
  #361
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anre24
När jag gjorde ansökan tog det 1h att få sms att man var tvungen att skicka ID (detta var sent på kvällen). Sedan nästa dag ringer de upp och ger svar och betalar ut krediten om du blivit godkänd.

SSFKredit rekommenderas (Typ samma avgifter som folkia)

De borde jobba lite på hemsidan. Man får feelingen att det är bluff när man går in på den.

Okej får väl vänta och se då,hur fan ska jag kunna skicka in kopia på id utan scanner:P men som sagt får väl se hur det går.
Citera
2009-07-29, 15:28
  #362
Medlem
anre24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leinad82
Fortfarande inget svar trots att jag skickat in koden jag fick till min mobil
Tycker ju att dom kunde skicka tillbaka ett meddelande ifall man nu inte fick låna.....men som sagt luktar bluff hela vägen.

Nej, det är inte bluff. Jag fick 3000kr utbetalda igår. Jag tror de har fullt upp med att behandla ansökningar. De gör nog sitt bästa. De kör direktutbetalning till Swedbank.

Har du ansökt på hemsidan www.ssfkredit.se och fyllt i ansökan där + kod?
Citera
2009-07-29, 15:30
  #363
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anre24
Nej, det är inte bluff. Jag fick 3000kr utbetalda igår. Jag tror de har fullt upp med att behandla ansökningar. De gör nog sitt bästa. De kör direktutbetalning till Swedbank.

Har du ansökt på hemsidan www.ssfkredit.se och fyllt i ansökan där + kod?

Kan nog vara så att dom har fullt upp som du säger.

Ansökt via hemsidan och fyllt i alla uppgifter och koden som jag fick skickad till min mobil,får väl som sagt vänta och se.
Citera
2009-07-29, 15:39
  #364
Medlem
anre24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leinad82
Okej får väl vänta och se då,hur fan ska jag kunna skicka in kopia på id utan scanner:P men som sagt får väl se hur det går.

Har du reggat nummer på Eniro / eller någon annan upplysningssida behövs det inte.

Tror dock SSFKredit är en motorväg in i skuldfällan för vissa (Accepterar låg inkomst + betalningsanmärkningar !). Men de vill väl göra pengar på att folk inte kan betala
Citera
2009-07-29, 15:41
  #365
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anre24
Har du reggat nummer på Eniro / eller någon annan upplysningssida behövs det inte.

Tror dock SSFKredit är en motorväg in i skuldfällan för vissa (Accepterar låg inkomst + betalningsanmärkningar !). Men de vill väl göra pengar på att folk inte kan betala

Nej mitt nummer är inte registrerat tyvärr....hur kan jag fixa det då?

Kan det nog vara men själv så är jag inte orolig behöver bara lite extra pengar just nu.
Citera
2009-07-29, 15:49
  #366
Medlem
anre24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leinad82
Nej mitt nummer är inte registrerat tyvärr....hur kan jag fixa det då?

Kan det nog vara men själv så är jag inte orolig behöver bara lite extra pengar just nu.

Vi får se vad de säger när de behandlat din ansökan. Tur man har en scanner
Citera
2009-07-29, 15:51
  #367
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anre24
Vi får se vad de säger när de behandlat din ansökan. Tur man har en scanner

Nu är mitt nummer registrerat på både eniro och upplysning.se så bara att vänta och se hur det blir,verkar som sagt ta god tid på sig.

Skriver och berättar hur det gick sen då jag fått svar.
Citera
2009-07-29, 17:02
  #368
Medlem
Händer inte mycket kan jag ju säga...trodde aldrig att det skulle ta sådan tid för att få ett sms skickat till sig.
Citera
2009-07-29, 17:13
  #369
Medlem
anre24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leinad82
Händer inte mycket kan jag ju säga...trodde aldrig att det skulle ta sådan tid för att få ett sms skickat till sig.

Jag tror det strömmar in ansökningar om lån där. De godkänner ju folk som inte har pengar och betalningsanmärkningar. Säkert mycket och göra där.

Tänk 500 ansökningar dag * 25kr i ansökningsavgift = 12500kr, pengarna bara håvas in.
__________________
Senast redigerad av anre24 2009-07-29 kl. 17:15.
Citera
2009-07-29, 17:17
  #370
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anre24
Jag tror det strömmar in ansökningar om lån där. De godkänner ju folk som inte har pengar och betalningsanmärkningar. Säkert mycket och göra där.

Tänk 500 ansökningar dag * 25kr i ansökningsavgift = 12500kr, pengarna bara håvas in.

Kanske är så men tills jag åtminstonde har fått ett svar så vet jag inte vad jag ska tro får väl se till att anställa folk och sen så kan det ju inte ta sån lång tid om dom nu godkänner allt.
Citera
2009-07-29, 17:30
  #371
Medlem
Fick nyligen svar och fick inte låna prövade 1000kr men det funkade inte.
Tur det finns andra ställen,så dom lånade inte ut till alla trots anmärkning alla fall. kommer inte rekomendera andra då det tog för lång tid
Citera
2009-07-29, 17:40
  #372
Medlem
http://www.axcept.se fick jag svar till mailen av ganska så snabbt och där var det inga som helst problem kostar iofs 175kr mer att låna 2lax men det känns som det kvittar då dom var riktigt snabba.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback