2010-12-28, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeritafTurbulens
Marcus Schenkenberg lär ha en liten enligt Pernilla Wahlgren som delade säng med Schenkenberg i något slags tv-underhållning.

Det där kan jag ta död på, genast. Hur jag nu kan veta det, som kille, undrar ni? ;-)

Så enkelt att min nuvarande varit KK med herr Schenken under flera år, till o från. Även andra i min vänkrets som flitigt legat med honom. Han skall vara hyffsat "välhängd". Inte nog med det, så är han en jäkla maskin i sängen...

Kanske inget jag gläds över att tänka på, eller att få höra. Men va fan, jag är man o skäms inte över mina egna tillkortakommanden..
Citera
2010-12-28, 22:20
Medlem
DasLasermanns avatar
Fan vilken bögig tråd. Är det bara jag som är kille här?
Citera
2010-12-28, 23:05
Medlem
ashess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SHJ
Inget som jag kan bekräfta att det stämmer (kanske någon annan som kan det?),
men har hört att den f.d. Brynässpelaren och numera Washingtonproffset Nicklas Bäckström ska ha något som kan liknas vid en hästdase

Men som sagt ta det med en nypa...........

Jag kan bekräfta att Nicklas Bäckström är välutrustad
Citera
2010-12-29, 00:01
Medlem
Foppa är inte bara rik och en jävligt bra hockeyspelare, storkukad med har bytt om i samma omklädningsrum..
Citera
2010-12-29, 01:46
Medlem
Eftersom vi vet standardavvikelsen för penis så är det lätt att räkna hur många som har respektive storlek. Vid mätning av BPEL (bone pressed erect length), d.v.s. att penis är mätt ovanifrån pressad in mot huden, så är det 1 på 3.5 miljoner att någon har en längd 25 centimeter eller mer, lika vanligt som att någon har 4.45 cm eller mindre.

Så på sin höjd rör det sig om en handfull män i Sverige med den storleken, därav finner jag det osannolikt att någon av dem skulle vara känd. Sen att folk inte har någon uppfattning om skala eller längd är en annan femma.
Citera
2010-12-29, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Worez
Vet att Bingo Rimér har haft en liten kuk. Fast efter han blev medlem på flashback växte den 20 cm på stört.
http://tinypic.com/r/x5waac/7
Citera
2010-12-29, 16:59
Medlem
borat_xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Egenintresset
http://tinypic.com/r/x5waac/7
Kul att den ligger uppe på tinypic
Citera
2010-12-29, 21:17
Medlem
Gameboy92s avatar
Fick höra av en tjejkompis att Markoolio hade en riktig falukorv mellan benen för ett tag sen. Sedan dess har jag av någon anledning varit besatt av storleken på kända personers kukar
Citera
2010-12-29, 22:03
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gameboy92
Fick höra av en tjejkompis att Markoolio hade en riktig falukorv mellan benen för ett tag sen. Sedan dess har jag av någon anledning varit besatt av storleken på kända personers kukar

Han har alltså inte kvar korven?
Citera
2011-01-01, 10:15
Medlem
Hallickpappas avatar
Ebbot i Soundtrack of our lives skall ha en jättepjäs tydligen.

http://www.youtube.com/watch?v=PwyFXOcGKO4

Och Ralf Gyllenhammar i Mustach skall vara välhäng med.
Senast redigerad av Hallickpappa 2011-01-01 kl. 10:17.
Citera
2011-01-01, 20:10
Medlem
Indweller108s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farmacia75
Charlie Chaplin ska tydligen ha varit rejält utrustad. Har för mig att hans ding-dong
kallades "det åttonde underverket" eller nåt. Likaså Rasputin ska ha varit feeet

Chaplin har jag också hört samt att han även ska ha använde sig av den flitigt. Även Humphrey Bogart ska visst ha varit utrustad med en riktigt stor dase!
Citera
2011-01-01, 20:29
Medlem
badabing10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dubbel-durch
har hört att dolf lundgren har en riktig påle.

Stämmer inte. Högst ordinär, snarare åt det lilla hållet, rapporterar två olika damer som varit där.

Dessutom så finns det bildbevis som inte är särskilt imponerande, åtminstone inte i slakt tillstånd:
http://premium1.uploadit.org/casperfan//Dolph-Nude.jpg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in