2007-08-08, 13:44
Medlem
AT4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mocken
Leif "Loket" Olsson har en mycket liten kuk. Har tyvärr sett den med egna ögon.
Stackars dig!!!! Runar måste ha en stor med tanke på vilka damer den mannen haft!
Citera
2007-08-08, 16:36
Medlem
theKnights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Humphrey
Tydligen får Pa Dembo Torray i Djurgården duscha ensam när han ska tvåla in sin
jättesak. Den ska också vara mycket omtyckt av Carola .

I en hemma-hos-intervju med Pa Dembo på TV-Sporten förra eller förrförra året kommer de in på hans enorma händer. Hans fru sitter bredvid och konstaterar, efter att reportern kommenterat hur stora de var, något i stil med "Ja - du är stor, du!" samtidigt som hon med ögonen.

Måste se om man kan hitta det klippet...
Citera
2007-08-08, 16:57
Bannlyst
Skulle vara intressant

Skulle vara intressant om de kvinnliga forumdeltagarna som har erfarnheter av välutrustade (gissar på typ 25 cm då) herrar kunde delge oss sina preferenser. Bra eller dåligt?

En nära vän till mej (kvinnlig sådan) hade ett förhållande med en välutrustad snubbe och hon tyckte det oftast gjorde ont, var bökigt (han hade problem att få den riktigt hård) eller så var han bara så blasé för han trodde han var guds gåva till kvinnan pga storleken och ansträngde sej inte ett skit.

Kontentan från henne var att välutrustade killar är dåliga älskare.
Citera
2007-08-08, 17:22
Medlem
wigwaggles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Det är bara för att en 12-centimerssnopp SER gigantisk ut på en person som är marginellt över en meter lång...

p.s SD=Sverigedemokraterna. SAP=Socialdemokratiska Arbetarepartiet.
Ja. ja det kan stämmer väl, att jag är inte så begåvad med förkortningar inom de Svenska politiken kan har att göra med jag kan inte göra nåt åt det :-)
Citera
2007-08-08, 17:49
Medlem
Dr.Diegos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wigwaggle
Jag gjorde ett jobb på Judiska Församling för några år sedan, vi talade om Leif Pagrotsky då jag tyckte att han var den enda vettig i SD, fick reda på från en av hans församlingskompisar att han har ett bjässe mellan benen... Kul för honom.
Tripod?
Citat:
Ursprungligen postat av Mocken
Leif "Loket" Olsson har en mycket liten kuk. Har tyvärr sett den med egna ögon.
Hur lyckas med med det? Var det då han kallades "Lucky Lok"?

Citat:
Ursprungligen postat av CyRaX
Justin Timerlake har jag hört ska ha en pillefjång på ungefär 10cm i erigerat tillstånd.
Citat:
Ursprungligen postat av hazard simpson
Dubbelt så stor som Jude Law's då.

Även om det är så, så får de knulla mycket mer än de flesta.
Citera
2007-08-08, 18:44
Medlem
Mumpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.I.A
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Diego
Citat:
Ursprungligen postat av CyRaX
Justin Timerlake har jag hört ska ha en pillefjång på ungefär 10cm i erigerat tillstånd.

Citat:
Ursprungligen postat av hazard simpson
Dubbelt så stor som Jude Law's då.

Även om det är så, så får de knulla mycket mer än de flesta.
Enligt min erfarenhet så är det så att om en man är lite mindre än genomsnittet är han ofta mer fingerfärdig och fantasirik medan de mer välhängda förlitar sig helt och hållet på storleken och tror att sex bara går ut på penetrering. Därför skulle jag i de flesta fall hellre ha sex med någon med en lite mindre modell. Särskilt om denne någon skulle råka vara Jude Law.

Och jag vet att det finns undantag, men jag kan inte testa alla män i Sverige så därför drar jag min slutsats utifrån mina egna erfarenheter.
Citera
2007-08-08, 19:23
Medlem
Citat:
Skulle vara intressant om de kvinnliga forumdeltagarna som har erfarnheter av välutrustade (gissar på typ 25 cm då) herrar kunde delge oss sina preferenser. Bra eller dåligt?

En nära vän till mej (kvinnlig sådan) hade ett förhållande med en välutrustad snubbe och hon tyckte det oftast gjorde ont, var bökigt (han hade problem att få den riktigt hård) eller så var han bara så blasé för han trodde han var guds gåva till kvinnan pga storleken och ansträngde sej inte ett skit.

Pappa hjälpa dig!
http://www.flashback.org/showthread.php?t=526933
Citera
2007-08-08, 19:25
Medlem
Citat:

Javisst är det så.

Det är insidan som räknas, storleken har ingen betydelse, utseendet spelar ingen roll osv.

Citera
2007-08-09, 14:12
Medlem
Det är faktiskt så att enorma snoppar kan göra riktigt ont,lagom är bäst!

Män med små snoppar brukar ,som nån annan skrev ,kompensera med en total hängivenhet åt kvinnan och det gillar man ju
Citera
2007-08-09, 14:19
Bannlyst
Citat:

Du har dragit upp samma meningslösa inlägg i flera trådar, är det så att du själv är klent utrustad tönt och har stora komplex? (som du också bör ha).

Sanningen gör ont! ju snyggare tjej ju större kuk kräver hon.. bara fula och feta tjejer som hävdar att storeleken inte spelar roll..
Citera
2007-08-09, 14:44
Medlem
Jointss avatar
[quote=hojlSanningen gör ont! ju snyggare tjej ju större kuk kräver hon.. bara fula och feta tjejer som hävdar att storeleken inte spelar roll..[/QUOTE]

Dumheter, självklart vill även feta och fula tjejer ha stora kukar. Det är väl bara oskuldsfulla tonårstjejer som inte fått smaka på stor balle som tror att storleken inte spelar någon roll.
Citera
2007-08-09, 14:49
Moderator
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joints
Dumheter, självklart vill även feta och fula tjejer ha stora kukar. Det är väl bara oskuldsfulla tonårstjejer som inte fått smaka på stor balle som tror att storleken inte spelar någon roll.

Det är ju tur att alla killar/män på FB enligt egen utsago har minst 20 cm långa organ...

Istället för att ha en 18-årsgräns så skulle FB kunna ha en 18 cm gräns...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in