Citat:
Ursprungligen postat av enlightenment
Betners kuk lär vara av det minsta laget, han har så liten kuk att han sällan eller aldrig vågar ha sex med tjejer för rädslan att bli utskrattad, ryktet säger att det är flera år sedan nu, vidare gömmer han sig bakom en påståd bisexualitet men det fins inte ett enda vittne om det där med bisexet, nåt han drar till med för att bortförklara att han inte knullar tjejer, vidare deltog han aldrig i gympan på högstadiet, min bror gick i hans parallellklass.
Har inte han fru eller flickvän?
Sedan att han är Bisexuell sa han i en intervju med HBT-tidningen QX. Han sa att han aldrig haft sex med en kille och att han inte var särskilt intresserad av det, men att han inte var absolut säker på att han inte gillar kill-sex..
http://www.qx.se/7825/qx-september-m...-ar-bisexuell-
Citat:
Magnus Betnér
Vore inte Magnus Betnér lyckligt förlovad sedan tre år tillbaka skulle han lika gärna kunna ha sex med en kille.
– Det är mest en tillfällighet att jag bara har legat med tjejer. Jag är bisexuell. Det tror jag de flesta människor är, om de skiter i att tänka efter.
– Vuxna människor borde få leva som de vill, säger han. Så länge man inte skadar någon. Jag förstår inte hur samkönat äktenskap ens kan vara en fråga.