2012-05-24, 17:23
Medlem
Ferdawoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raafmun
Tydligen av en eventuellt smygfilmad video på Bingo Rimer och nån av hans Moore-slampor som florerat här på FB så har han en ful, böjd och liten snopp, men vafan gör det, fanskapet får ju knulla likt förbannat, själv har ja den största krutpåsen i K-D med tillhörande kardanaxel men så är ja ju ingen kändis så det kan ju kvitta det åxån
Finns ju en sexvideo på nätet med Rimér, där han blir avsugen och runkar och lite sånt. Där syns den ju i full action.
Citera
2012-05-24, 19:28
Medlem
Pruttmynningens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av argtant
Alla känner väl till vad Lars Forsell sade om Mick Jagger efter ett gemensamt besök på en innekrogs toalett...
Nej.
Citera
2012-05-26, 02:15
Medlem
Sha R'Taes avatar
Kan inte, en smula roat, notera att antalet förslagna välhängda herrar är bra mycket fler än de som har små. Jag har väldigt svårt att tro att ens hälften av de föreslagna "monstren" skulle existera i verkligheten - kändisar lär väl på det stora hela ligga kring normalkurvan som de flesta andra av oss. Att var och varannan halvkändis skulle ha 25 cm+ låter föga troligt. Med vad vet jag...
Citera
2012-05-26, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sha R'Tae
Kan inte, en smula roat, notera att antalet förslagna välhängda herrar är bra mycket fler än de som har små. Jag har väldigt svårt att tro att ens hälften av de föreslagna "monstren" skulle existera i verkligheten - kändisar lär väl på det stora hela ligga kring normalkurvan som de flesta andra av oss. Att var och varannan halvkändis skulle ha 25 cm+ låter föga troligt. Med vad vet jag...

Nej, rent statistisk så kulle det vara märkligt om nästan alla kändisar har jättekuk.

.
Citera
2012-05-26, 14:28
Medlem
Betners kuk lär vara av det minsta laget, han har så liten kuk att han sällan eller aldrig vågar ha sex med tjejer för rädslan att bli utskrattad, ryktet säger att det är flera år sedan nu, vidare gömmer han sig bakom en påståd bisexualitet men det fins inte ett enda vittne om det där med bisexet, nåt han drar till med för att bortförklara att han inte knullar tjejer, vidare deltog han aldrig i gympan på högstadiet, min bror gick i hans parallellklass.
Citera
2012-05-26, 17:10
Medlem
Ferdawoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enlightenment
Betners kuk lär vara av det minsta laget, han har så liten kuk att han sällan eller aldrig vågar ha sex med tjejer för rädslan att bli utskrattad, ryktet säger att det är flera år sedan nu, vidare gömmer han sig bakom en påståd bisexualitet men det fins inte ett enda vittne om det där med bisexet, nåt han drar till med för att bortförklara att han inte knullar tjejer, vidare deltog han aldrig i gympan på högstadiet, min bror gick i hans parallellklass.

Har inte han fru eller flickvän?

Sedan att han är Bisexuell sa han i en intervju med HBT-tidningen QX. Han sa att han aldrig haft sex med en kille och att han inte var särskilt intresserad av det, men att han inte var absolut säker på att han inte gillar kill-sex..
http://www.qx.se/7825/qx-september-m...-ar-bisexuell-
Citat:
Magnus Betnér
Vore inte Magnus Betnér lyckligt förlovad sedan tre år tillbaka skulle han lika gärna kunna ha sex med en kille.
– Det är mest en tillfällighet att jag bara har legat med tjejer. Jag är bisexuell. Det tror jag de flesta människor är, om de skiter i att tänka efter.
– Vuxna människor borde få leva som de vill, säger han. Så länge man inte skadar någon. Jag förstår inte hur samkönat äktenskap ens kan vara en fråga.
Citera
2012-05-29, 02:40
Medlem
Det har kanske nämnts här tidigare, men iaf...Tony Gustavsson, fd. tränare i Hammarby och expertkommentator på SVT ska besitta en enorm dase.

"Det sjukaste jag sett", sagt av en dåvarande Hammarbyspelare =) Gissa om jag garvade..
Senast redigerad av MrHumble1 2012-05-29 kl. 02:44.
Citera
2012-06-01, 00:03
Medlem
Nambawahns avatar
Vet inte om det nämnts tidigare, men Steve Galloway (tidigare domare i gladiatorerna och även fotbollsspelare för bl.a. Djurgården och Umeå FC) ska enligt ryktena vara så välhängd att han tejpat sin mandom längs benet under matcherna
Citera
2012-06-01, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nambawahn
Vet inte om det nämnts tidigare, men Steve Galloway (tidigare domare i gladiatorerna och även fotbollsspelare för bl.a. Djurgården och Umeå FC) ska enligt ryktena vara så välhängd att han tejpat sin mandom längs benet under matcherna

Har själv sett den både slakt och i erigerat tillstånd (det senare enbart på bild), och låt oss säga att jag inte skulle vilja möta honom ensam i en mörk gränd. Mycket möjligt att det är den största jag sett irl.
Citera
2012-06-01, 01:18
Medlem
argtants avatar
Har hört rykten om varför "Soundtracks of our lives" sångaren "Ebbot" Lundberg alltid går omkring i kaftan...
Citera
2012-06-01, 10:20
Medlem
Mikael Dorsin ska under sin tid i Djurgården varit störst i duschen. Och då hade dom ändå Dembo i laget också
Citera
2012-06-01, 10:25
Bannlyst
Fadde sägs ha ett riktigt monster hängandes mellan benen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in