Har du ont i käkarna som är en fin kombo av tuggande och den totala muntorrheten så finns det ju lösningar på det, tugga inte med tom munn
och se till att hålla munnen fuktig med dryck
Äta är inte jättelätt men det handlar verkligen mycket om vad man äter, det mesta går inte, mat som ska tuggas går absolut inte om man inte är bra inkörd, växer i käften.
Men med yougurt och juice kommer man långt, funkar inte vatten, blanda saft osv. Du gör av med energi hela tiden så fuska inte med käkandet för annars kommer den totala orkeslösheten, skakigheten, yrseln osv när det är dags för AT
AT:n är något du kan arbeta på om du är intresserad, mina AT:s är rena barnleken mot dom andra beskriver, när jag klev av mitt 4 dagars race här om dagen hade jag inget jag skulle kalla AT, mildare än vanlig bakfylla. Ibland har man lite ågren och lite nedstämdhet men det botar sälskap och possitiv stämning runt om.
Men tjack tycker ju jag ska avnjutas på krogen där man får bäst betalt
på grejorna där effekterna kan utnyttjas till max, sen måste du absolut testa ett tjack knull innan du dör hehe. Det är så mycket skönare och det kan vara hur länge du vill, orgasmerna för båda är inte av denna värld...