2007-08-04, 17:26
Medlem
Har du ont i käkarna som är en fin kombo av tuggande och den totala muntorrheten så finns det ju lösningar på det, tugga inte med tom munn
och se till att hålla munnen fuktig med dryck

Äta är inte jättelätt men det handlar verkligen mycket om vad man äter, det mesta går inte, mat som ska tuggas går absolut inte om man inte är bra inkörd, växer i käften.

Men med yougurt och juice kommer man långt, funkar inte vatten, blanda saft osv. Du gör av med energi hela tiden så fuska inte med käkandet för annars kommer den totala orkeslösheten, skakigheten, yrseln osv när det är dags för AT

AT:n är något du kan arbeta på om du är intresserad, mina AT:s är rena barnleken mot dom andra beskriver, när jag klev av mitt 4 dagars race här om dagen hade jag inget jag skulle kalla AT, mildare än vanlig bakfylla. Ibland har man lite ågren och lite nedstämdhet men det botar sälskap och possitiv stämning runt om.

Men tjack tycker ju jag ska avnjutas på krogen där man får bäst betalt
på grejorna där effekterna kan utnyttjas till max, sen måste du absolut testa ett tjack knull innan du dör hehe. Det är så mycket skönare och det kan vara hur länge du vill, orgasmerna för båda är inte av denna värld...
Citera
2007-08-04, 17:46
Medlem
Konstapel Kuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bjidi
Men tjack tycker ju jag ska avnjutas på krogen där man får bäst betalt
på grejorna där effekterna kan utnyttjas till max, sen måste du absolut testa ett tjack knull innan du dör hehe. Det är så mycket skönare och det kan vara hur länge du vill, orgasmerna för båda är inte av denna värld...

Men det här känns lite motsägelsefullt till just mitt rus. Jag var lite smådragen när jag började. Hade kanske druckit fem-sex öl så jag kände absolut av spriten i blodet. När jag dragit tjacket och det börjat ta fart så blev jag som helt nykter igen.

Hur går det ihop? Hur fan får du upp kuken när du är hög på det? Min kuk har varit som en rädd hare hela dygnet.
Citera
2007-08-04, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konstapel Kuk
Men det här känns lite motsägelsefullt till just mitt rus. Jag var lite smådragen när jag började. Hade kanske druckit fem-sex öl så jag kände absolut av spriten i blodet. När jag dragit tjacket och det börjat ta fart så blev jag som helt nykter igen.

Hur går det ihop? Hur fan får du upp kuken när du är hög på det? Min kuk har varit som en rädd hare hela dygnet.

Precis så kör jag, dricker öl till man ligger i perfekt nivå på fylleskalan. Lagom skönt lullig alltså. Den drar man en eller ett par öl till och umgås o har jävligt trevligt. Sen går man in på muggen och styr upp fyllan lite och mår gudars
och fortsätter att dricka öl, dock av helt andra skäl än att bli berusad. Gott, socialt och för att hålla muntorrheten i schack.

Så mår man ju riktigt bra på krogen och har lätt för allt, man är social och ledig och gillar man som jag att ragga på krogen så är det en perfekt kombo
tillsammans med att dom inte tycker man är för full. Dansa faller sig ju också hyggligt naturligt med sprittet man har i benen, tänk på vattnet bara när du svettas så mycket.

Jo kuken blir liten i brallan men det går att få upp den med rätt stimulans men
det verkar också vara personligt, för mig räcker det med lite munsugande. Sen när den väl är uppe är det bara knulla i jävligt sköna ställningar en stund tills man kommer över gränsen och picken är överstimulerad, vila någon minut. Sen kan man knulla i många timmar. Eget rekord är 7h på 1 orgasm för oss båda. Jag skrev en post om det härom dagen.

http://www.flashback.org/showthread.php?t=289155&page=43

Som svar på en kvinna som hade problem med att hennes kille inte fick upp den och hon undrade vad hon kunde göra.
Citera
2007-08-04, 18:18
Medlem
Konstapel Kuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bjidi
Precis så kör jag, dricker öl till man ligger i perfekt nivå på fylleskalan. Lagom skönt lullig alltså. Den drar man en eller ett par öl till och umgås o har jävligt trevligt. Sen går man in på muggen och styr upp fyllan lite och mår gudars
och fortsätter att dricka öl, dock av helt andra skäl än att bli berusad. Gott, socialt och för att hålla muntorrheten i schack.

Så mår man ju riktigt bra på krogen och har lätt för allt, man är social och ledig och gillar man som jag att ragga på krogen så är det en perfekt kombo
tillsammans med att dom inte tycker man är för full. Dansa faller sig ju också hyggligt naturligt med sprittet man har i benen, tänk på vattnet bara när du svettas så mycket.

Jo kuken blir liten i brallan men det går att få upp den med rätt stimulans men
det verkar också vara personligt, för mig räcker det med lite munsugande. Sen när den väl är uppe är det bara knulla i jävligt sköna ställningar en stund tills man kommer över gränsen och picken är överstimulerad, vila någon minut. Sen kan man knulla i många timmar. Eget rekord är 7h på 1 orgasm för oss båda. Jag skrev en post om det härom dagen.

http://www.flashback.org/showthread.php?t=289155&page=43

Som svar på en kvinna som hade problem med att hennes kille inte fick upp den och hon undrade vad hon kunde göra.

Tror du det blir samma sorts stimulering om man kör en blåing istället?
Citera
2007-08-05, 04:05
Medlem
C.A.Tls avatar
Citat:
Seriöst, försökte trycka i mig en macka för inte så länge sedan. Den sortens macka brukar jag digga stenhårt, men nu förvandlades den till aska i min mun. Trodde seriöst att man bara inte var hungrig, men kunde äta om man ville. Fan, det var den äckligaste jävla torrbollen jag har ätit i hela mitt liv.

Det ideala bantningsmedlet!
Citera
2007-08-05, 04:08
Medlem
nat0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C.A.Tl
Det ideala bantningsmedlet!
näe
http://flashback.info/showthread.php?t=342638
Citera
2007-08-05, 04:16
Medlem
C.A.Tls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nat0n
näe
http://flashback.info/showthread.php?t=342638

Där ser man
Citera
2007-08-05, 07:34
Medlem
lifers avatar
Citat:
Såja, nu börjar mitt rus avta helt och jag är rätt besviken faktiskt. Första timmarna var nice. Helst hade jag stuckit ut på krogen och dansat till fötterna blödde, men min polare var så stram :P

Dock är detta inte riktigt min drog. Får gå tillbaka mer till gräset. Det kanske inte är världens partydrog som amfetamin, men precis vad jag behöver om jag känner mig lite grå.

Under starkaste ruset var alla problem bortblåsta, men jag får samma effekt i gräsrökning. Ångestdämpande det vill säga.

Avtändningen under amfetamindosen har för mig varit hemsk. Det kan ha att göra med gamla problem som "byggts" på mer under själva ruset, och sedan slagit tillbaka som hårdast när AT börjar. Grejen med att det typ byggts på är att det typ inte kännts något när man försökt hantera med problemen. Ett annat stort minus med det hela är mun- och ätproblemen. Det gör fan till och med ont att tugga tuggummi.

Nu får ni tycka att jag är en kärring, men jag tror det var första och sista gången jag stoppade i mig en syntetisk drog. Tacka vet jag för gräs, synd att det är svårare att få tag i.

Äh, klart du ska göra vad du vill men stäng inte ute saker helt och hållet. Sitter ni bara två stycken kan du ge dig fan på att det är tråkigt om ni är oerfarna. Nä, ta lite när du drar ut på krogen nästa gång.

Eller ja, vad fan. Skit i det i stället, egentligen bara onödigt att hoppa på något nytt.

EDIT: Skaffa benzodiasepiner till avtändningen. Bara vetskapen att du har dem gör att du inte får samma ångestsymtom.
Citera
2007-08-05, 09:40
Medlem
Det är istortsätt omöjligt att överdosera och dö på amfetamin om du inte redan innan har nått hjärtfel eller dylikt. Bara att dra i dej tills du slocknar =)
Citera
2009-03-04, 18:29
Medlem
Missbabybelles avatar
Jag överdoserade och trippade som fan på de där en gång.
Läs noga,
Jag drog jag minns inte hur mkt men bra mkt!
Jag var på en fest i flera timmar me typ 15 pers där. Jag kände inte någon så jag hälsade på alla och pratade o var social o kommenterade o pratade långa samtal med vissa på festen, hade bara allmänt trevligt.
sedan drog alla hem, jag såg en killkompis ligga o muppa med en tjej i sängen. hon kom sedan ut o ja snackade lite med henne.
De här är alltså en 7-timmars upplevelse me långa konversationer.

Sanningen???
De va aldrig någon fest, De har inte varit någon annan i lägenheten.
Jag hallisunerade alltihop. alla långa samtal me folk o ja minns exakt allt allt vi pratade om, hur dom såg ut, va dom hette. Vilket egentligen känns väldigt kopmiskt när jag har stått o pratat o festat me mig själv i 7 timmar utan att man är medveten om att de egenligen aldrig var någon där.
Citera
2009-03-04, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Missbabybelle
Jag överdoserade och trippade som fan på de där en gång.
Läs noga,
Jag drog jag minns inte hur mkt men bra mkt!
Jag var på en fest i flera timmar me typ 15 pers där. Jag kände inte någon så jag hälsade på alla och pratade o var social o kommenterade o pratade långa samtal med vissa på festen, hade bara allmänt trevligt.
sedan drog alla hem, jag såg en killkompis ligga o muppa med en tjej i sängen. hon kom sedan ut o ja snackade lite med henne.
De här är alltså en 7-timmars upplevelse me långa konversationer.

Sanningen???
De va aldrig någon fest, De har inte varit någon annan i lägenheten.
Jag hallisunerade alltihop. alla långa samtal me folk o ja minns exakt allt allt vi pratade om, hur dom såg ut, va dom hette. Vilket egentligen känns väldigt kopmiskt när jag har stått o pratat o festat me mig själv i 7 timmar utan att man är medveten om att de egenligen aldrig var någon där.

Hahaha exakt samma sak har hänt mig! Ringde upp folk senare och bara "Va fan stack ni för?" Men endå en av de bästa festerna jag varit på! ^^
Citera
2009-03-04, 20:07
Medlem
AnnaPannass avatar
samma topic som på denna tråd -> https://www.flashback.org/showthread.php?t=518198
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in