2009-03-04, 20:56
Medlem
mindwalkers avatar
Har även jag som är dagligt med mary kört tjack, men mary är ändå bäst igenom alla händer och länder!

PEACE(:
GASH(:
Citera
2009-03-05, 01:57
Medlem
SoSolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Missbabybelle
Jag överdoserade och trippade som fan på de där en gång.
Läs noga,
Jag drog jag minns inte hur mkt men bra mkt!
Jag var på en fest i flera timmar me typ 15 pers där. Jag kände inte någon så jag hälsade på alla och pratade o var social o kommenterade o pratade långa samtal med vissa på festen, hade bara allmänt trevligt.
sedan drog alla hem, jag såg en killkompis ligga o muppa med en tjej i sängen. hon kom sedan ut o ja snackade lite med henne.
De här är alltså en 7-timmars upplevelse me långa konversationer.

Sanningen???
De va aldrig någon fest, De har inte varit någon annan i lägenheten.
Jag hallisunerade alltihop. alla långa samtal me folk o ja minns exakt allt allt vi pratade om, hur dom såg ut, va dom hette. Vilket egentligen känns väldigt kopmiskt när jag har stått o pratat o festat me mig själv i 7 timmar utan att man är medveten om att de egenligen aldrig var någon där.

Citat:
Ursprungligen postat av plaything
Hahaha exakt samma sak har hänt mig! Ringde upp folk senare och bara "Va fan stack ni för?" Men endå en av de bästa festerna jag varit på! ^^

Måste bara fråga hur stora doser menar Ni att detta skulle ha vart och hur länge hade Ni vart vakna innan? Och slutligen, inga andra droger inblandade än just amfetamin? Låter förjävligt mysko måste jag säga!
Citera
2009-03-05, 08:40
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Profax
På en anstalt pratade jag med en herre som enligt egen uppgift hade brukat amfetamin i över 15 år. Han menade bestämt att det är helt omöjligt att överdosera amfetamin; "man somnar innan vettu'".

Har dom inte kunnat bekräfta den uppgiften.

jag håller med denna herre.. de gånger jag har stoppat i mig för mycket på en gång så har jag stensomnat.. total kortslutning i bland annat hela kroppen..

sen skrattar jag gott åt tjackpsykoserna som ni skriver om.. det är roligt på samma gång som det är rätt obehagligt, åtminstone om man psykosar och blir en smula nojig på samma gång..
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in