2007-08-04, 06:32
Medlem
Kottonmouths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konstapel Kuk
Vi har haft rysningar i stort sett hela kvällen och natten. Tycker dock att det är skönt. Jag känner nu, lite senare in på ruset (typ sjunde timmen) lite smått illamående, fast det kan ha att göra med tuggummit jag har nött på i för många timmar nu.

Åh, jag tycker så synd om dig. Jag gjorde precis detta för ungefär en vecka sen, jag hade så jävla ont i hela jävla käken. Fyfan för tuggummi på tjack!

Det är tillräckligt otrevligt att behöva tvinga sig i mat, under/efter tjackruset. Men att i flera dagar ha ont i käken, varje gång man äter, vilket gör varje tugga förbannat obehaglig tar fan priset.
Citera
2007-08-04, 11:53
Medlem
Konstapel Kuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kottonmouth
Åh, jag tycker så synd om dig. Jag gjorde precis detta för ungefär en vecka sen, jag hade så jävla ont i hela jävla käken. Fyfan för tuggummi på tjack!

Det är tillräckligt otrevligt att behöva tvinga sig i mat, under/efter tjackruset. Men att i flera dagar ha ont i käken, varje gång man äter, vilket gör varje tugga förbannat obehaglig tar fan priset.

Seriöst, försökte trycka i mig en macka för inte så länge sedan. Den sortens macka brukar jag digga stenhårt, men nu förvandlades den till aska i min mun. Trodde seriöst att man bara inte var hungrig, men kunde äta om man ville. Fan, det var den äckligaste jävla torrbollen jag har ätit i hela mitt liv.
Citera
2007-08-04, 12:01
Medlem
Citat:
Seriöst, försökte trycka i mig en macka för inte så länge sedan. Den sortens macka brukar jag digga stenhårt, men nu förvandlades den till aska i min mun. Trodde seriöst att man bara inte var hungrig, men kunde äta om man ville. Fan, det var den äckligaste jävla torrbollen jag har ätit i hela mitt liv.

Välkommen in i klubben!
Citera
2007-08-04, 12:17
Medlem
Kottonmouths avatar
Citat:

Ja, som ovanstående postare sa: "Välkommen in till klubben"
Ett tips är att äta en macka med något saftigt i, eller eventuellt någon "saftigare" måltid. För att undvika att du måste dricka 3 klunkar mjölk emellan varje tugga liksom.
Själv kör jag alltid på 2 Rostade mackor med marmelad och ost. Blir lagom kläfs i munnen.
Citera
2007-08-04, 12:41
Medlem
Konstapel Kuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kottonmouth
Ja, som ovanstående postare sa: "Välkommen in till klubben"
Ett tips är att äta en macka med något saftigt i, eller eventuellt någon "saftigare" måltid. För att undvika att du måste dricka 3 klunkar mjölk emellan varje tugga liksom.
Själv kör jag alltid på 2 Rostade mackor med marmelad och ost. Blir lagom kläfs i munnen.

Banan kanske är en idé? Jag funderar på att gå ner och ta en, men jag orkar helt enkelt inte. Skulle bra gärna vilja gå och dricka vatten och pissa men jag orkar fan inte det heller.
Citera
2007-08-04, 12:44
Medlem
Citat:
Banan kanske är en idé? Jag funderar på att gå ner och ta en, men jag orkar helt enkelt inte. Skulle bra gärna vilja gå och dricka vatten och pissa men jag orkar fan inte det heller.

Bananer är min personliga favorit numera, pröva det brukar funka.
Citera
2007-08-04, 12:47
Medlem
fucked ups avatar
yogurt är perfekt att slänga i sig istället för mackor
Citera
2007-08-04, 13:06
Medlem
mellbos avatar
fett nice att överdosera ju

när man tröttnat suger man i sej allt man har kvar- pang bom så somnar man och sover skönt vaknar pigg sen
Citera
2007-08-04, 16:43
Medlem
Yougurt och juice är mina favoriter, glider ner lätt. Ska vara fet och krämig yougurt så man får så mye näring som möjligt.

När jag drar i mig monster till linor efter en tids vaket börjar jag typ nodda, tankarna svävar iväg i ett drömstadie fast jag är vaken, pratar osammanhängande och helt oförstårliga saker mer kopplade till dröm än verklighet, rycks hela tiden tillbaka rummet jag är i men seglar lika fort iväg igen ögonen blir toksvåra att hålla öppna och det går rysningar genom
hela kroppen.

Then you fall asleep.

Det är ett riktigt bra sätt att avsluta ett race på
Citera
2007-08-04, 17:11
Medlem
Konstapel Kuks avatar
Såja, nu börjar mitt rus avta helt och jag är rätt besviken faktiskt. Första timmarna var nice. Helst hade jag stuckit ut på krogen och dansat till fötterna blödde, men min polare var så stram :P

Dock är detta inte riktigt min drog. Får gå tillbaka mer till gräset. Det kanske inte är världens partydrog som amfetamin, men precis vad jag behöver om jag känner mig lite grå.

Under starkaste ruset var alla problem bortblåsta, men jag får samma effekt i gräsrökning. Ångestdämpande det vill säga.

Avtändningen under amfetamindosen har för mig varit hemsk. Det kan ha att göra med gamla problem som "byggts" på mer under själva ruset, och sedan slagit tillbaka som hårdast när AT börjar. Grejen med att det typ byggts på är att det typ inte kännts något när man försökt hantera med problemen. Ett annat stort minus med det hela är mun- och ätproblemen. Det gör fan till och med ont att tugga tuggummi.

Nu får ni tycka att jag är en kärring, men jag tror det var första och sista gången jag stoppade i mig en syntetisk drog. Tacka vet jag för gräs, synd att det är svårare att få tag i.
Citera
2007-08-04, 17:14
Medlem
Konstapel Kuks avatar
Citat:
...

Det blev fan en liten tripprapport det här. ^^
Citera
2007-08-04, 17:25
Medlem
fucked ups avatar
Citat:
Såja, nu börjar mitt rus avta helt och jag är rätt besviken faktiskt. Första timmarna var nice. Helst hade jag stuckit ut på krogen och dansat till fötterna blödde, men min polare var så stram :P

Dock är detta inte riktigt min drog. Får gå tillbaka mer till gräset. Det kanske inte är världens partydrog som amfetamin, men precis vad jag behöver om jag känner mig lite grå.

Under starkaste ruset var alla problem bortblåsta, men jag får samma effekt i gräsrökning. Ångestdämpande det vill säga.

Avtändningen under amfetamindosen har för mig varit hemsk. Det kan ha att göra med gamla problem som "byggts" på mer under själva ruset, och sedan slagit tillbaka som hårdast när AT börjar. Grejen med att det typ byggts på är att det typ inte kännts något när man försökt hantera med problemen. Ett annat stort minus med det hela är mun- och ätproblemen. Det gör fan till och med ont att tugga tuggummi.

Nu får ni tycka att jag är en kärring, men jag tror det var första och sista gången jag stoppade i mig en syntetisk drog. Tacka vet jag för gräs, synd att det är svårare att få tag i.
ta lite mindre tjack nästa gång så blir det bättre
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in