Såja, nu börjar mitt rus avta helt och jag är rätt besviken faktiskt. Första timmarna var nice. Helst hade jag stuckit ut på krogen och dansat till fötterna blödde, men min polare var så stram :P
Dock är detta inte riktigt min drog. Får gå tillbaka mer till gräset. Det kanske inte är världens partydrog som amfetamin, men precis vad jag behöver om jag känner mig lite grå.
Under starkaste ruset var alla problem bortblåsta, men jag får samma effekt i gräsrökning. Ångestdämpande det vill säga.
Avtändningen under amfetamindosen har för mig varit hemsk. Det kan ha att göra med gamla problem som "byggts" på mer under själva ruset, och sedan slagit tillbaka som hårdast när AT börjar. Grejen med att det typ byggts på är att det typ inte kännts något när man försökt hantera med problemen. Ett annat stort minus med det hela är mun- och ätproblemen. Det gör fan till och med ont att tugga tuggummi.
Nu får ni tycka att jag är en kärring, men jag tror det var första och sista gången jag stoppade i mig en syntetisk drog. Tacka vet jag för gräs, synd att det är svårare att få tag i.