2010-02-12, 01:03
Bannlyst
Är det bara jag som gör lekar, skriver ut dom på vanligt papper och sätter i plastfickor.
Blir mycket billigare och man har tillgång till alla kort
Om man nu bara är ute efter att spela som jag är.
Citera
2010-02-13, 02:55
Medlem
Feynmans avatar
Det går smidigt att göra på svenskamagic.com

Logga in, bygg ihop lek och när den är klar kan man klicka på "proxa leken" och få ut fina turneringslekar

Plastfickor med färgad baksida behövs.
Citera
2010-02-23, 01:35
Medlem
Anygivens avatar
Måste säga att worldwake var like av en besvikelse, men gissar att dom gjorde den lite mer som en "expansion" till zendikar en något annat. Lyckades bara hitta 2 användbara kort, dock lirar monoblack vampire så man kanske inte ska vara så kräsen nu när svart har fått så mycket kärlek på sista tiden, menar Urge to feed http://gatherer.wizards.com/Pages/Ca...verseid=198368 , var ett av de bättre korten i hela settet.

Nån här som spelar jund btw? Tog ni i såna fall några kort från serien, vad bytte ni ut och vad la ni in?
Citera
2010-02-23, 01:45
Medlem
ccoonnyys avatar
Det finns ett kortspel på datorn också, är inte insatt men om ni inte vill verka nördiga eller något så testa o lira det?
Citera
2010-02-24, 00:04
Medlem
gorgonzolas avatar
Har börjat spela lite igen nyligen, finns rätt bra möjligheter att köra gratis online!

Gå in på http://www.magic-league.com/ och läs instruktioner, behöver ett antal program och patchar men funkar fint när man fått det rätt. Går drafta Zendikar Worldwake etc...
Citera
2010-03-15, 01:18
Medlem
mongovolvos avatar
Spelar dagligen!

Bästa kortspelet som finns
Citera
2010-03-15, 15:28
Medlem
Krim1s avatar
Körde detta underbara spel för 10-13 år sedan.

Jag började under Ursas saga / tempest eran, och fortsatte även nästkommande, med Ursas legacy och allt vad dom nya serierna hette.

Hade en rolig lek ett tag som byggde på Tradewind rider + ensnaring bridge + bottomless pit, samt lite kontringar, blockare och sånt.
Den måste varit sjukt störande att möta =D
Citera
2010-03-15, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krim1
Körde detta underbara spel för 10-13 år sedan.

Jag började under Ursas saga / tempest eran, och fortsatte även nästkommande, med Ursas legacy och allt vad dom nya serierna hette.

Hade en rolig lek ett tag som byggde på Tradewind rider + ensnaring bridge + bottomless pit, samt lite kontringar, blockare och sånt.
Den måste varit sjukt störande att möta =D

Urza's Saga släpps online om någon vecka med release events och hela köret. Titta in och testa vettja.
Citera
2010-03-15, 18:00
Medlem
ChaosNinjaJomoss avatar
Hade verkligen spelat mer om jag haft tid Nu lirar jag typ en gång om året Men men..
Citera
2010-03-21, 00:32
Medlem
NattKattHatts avatar
Jag lirade en hel del för ett antal år sedan. Var förbi Dragon's Lair för någon sommar sedan och lirade lite granna, var faktiskt riktigt kul. Synd bara att det inte finns något ställe i närheten av mig och att varken tiden, pengarna eller orken finns för att ta sig in till Dragon's Lair och spela PTQ- och Release-turneringar och sånt längre Annars hade det kanske varit ett effektivt sätt att spendera lite mindre pengar på berusningsmedel och sånt skit, finns inte så mycket annat att göra där jag bor precis.
Citera
2010-04-06, 13:48
Medlem
QOTSAs avatar
Har börjat lira igen efter några års uppehåll. Lirar med några kompisar, det är faktiskt väldigt roligt att lira lite magic och ta några öl.

Håller på och bygger en goblin lek, tycker det är lika roligt att bygga lekar som att spela
Citera
2010-04-09, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QOTSA
Har börjat lira igen efter några års uppehåll. Lirar med några kompisar, det är faktiskt väldigt roligt att lira lite magic och ta några öl.

Håller på och bygger en goblin lek, tycker det är lika roligt att bygga lekar som att spela

Om inte roligare.

Lirade för ett jävla bra tag sen, hade en Counter- och en röd lek som gjorde massor av instant damage, men min favorit var trampleleken, får man ut en elvish piper tidigt så är det över med 3-4 jättemonster på planen. Vet ej om någon av dessa lekar var speciellt bra egentligen, var ju faktiskt ganska ung och spelade på en väldigt låg nivå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in