2009-10-13, 16:04
Medlem
I Got Erections avatar
Jag är också fullständigt frälst i denna serie. Till en början kändes det konstigt att se David Duchovny i rollen som Hank Moody, istället för Fox Mulder, men oj vad han gör det bra.

Nu längtar jag till det fjärde avsnittet
Citera
2009-10-15, 22:16
Medlem
Horribel_gåss avatar
Säsång 3 är så jävla stark!
Men jäklar vilken loser Runcle har blivit.
Är det bara jag som tycker att avsnitten kommer ut med ojämna intervaller? Borde det inte vara 1 avsnitt per vecka?
Citera
2009-10-15, 22:22
Medlem
BradDourifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horribel_gås
Säsång 3 är så jävla stark!
Men jäklar vilken loser Runcle har blivit.
Är det bara jag som tycker att avsnitten kommer ut med ojämna intervaller? Borde det inte vara 1 avsnitt per vecka?
Det är ett avsnitt per vecka. Dock släpptes två preview-avsnitt, så om man tittade på dem var det flera veckor till nästa avsnitt. Annars kommer det dock ett per vecka, ett i måndags och ett nu på måndag.
Citera
2009-10-16, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av firstclassriot
Jepp. Dessutom har hon ju varit riktigt läcker en gång i tiden innan hon blev sjuk...

http://cinemoviehistory.com/user/cimage/kathleenturner.jpg

Sjukt att det är samma person, vad har hänt med henne?
Citera
2009-10-16, 18:18
Medlem
Säsong 3 har som sagt börjat riktigt bra, men jag är lite besviken på att serien inte började med en låt som sedan kommer avsluta säsongen, såsom i alla andra säsonger.

Finns det någon annan serie som är ens nära californications nivå?
Citera
2009-10-16, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SwoosCH
Säsong 3 har som sagt börjat riktigt bra, men jag är lite besviken på att serien inte började med en låt som sedan kommer avsluta säsongen, såsom i alla andra säsonger.

Ja, Entourage är ju minst lika bra och liknande stil.
Citera
2009-10-16, 20:23
Medlem
VerbalHolograms avatar
Citat:

Nog för att det inte är någon riktig feelgood-serie som Entourage och Californication, men Arrested Development slår det mesta i komediväg.
Citera
2009-10-16, 20:29
Medlem
catlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaaraargh
Hank Moody är mannen utan några moralisk hämningar och det är darför jag avgudar serien. Måste ju påpeka att Runkle är en riktig lirare också

Fast han har ju ändå ett hjärta av guld!
Citera
2009-10-16, 20:33
Medlem
BradDourifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av catland
Fast han har ju ändå ett hjärta av guld!
...även om han är ganska duktig på att dölja det bakom tjocka lager av "I hate you to you little shit!"-klavertramp.
Citera
2009-10-17, 03:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Batch
Ja, Entourage är ju minst lika bra och liknande stil.

I och för sig ett tag sen jag följde Entourage så där stenhårt, men tycker endå californication har mer djuprotade karaktärer och mer jordnära dialoger, finns vissa moments rent skådespelar mässigt som är snudd på perfektion.
Senast redigerad av SwoosCH 2009-10-17 kl. 03:26.
Citera
2009-10-17, 04:28
Medlem
Citat:
I och för sig ett tag sen jag följde Entourage så där stenhårt, men tycker endå californication har mer djuprotade karaktärer och mer jordnära dialoger, finns vissa moments rent skådespelar mässigt som är snudd på perfektion.

Sanning. Entourage i all sin ära, jag menar.. Johnny mother fucking Drama. Men måste hålla med, det är något i Californication som ger serien mer djup och gör den till en softare serie (allt ifrån David Duchovnys skådespelerie till den så sköna lirare som lägger en kabel på nattygsbordet). Sen suger der ju med säsongsuppehåll för Entourage.

- "Charlie, are you inside that woman?"
- "Yeaah.."

Tungt....! Fred ut!
Citera
2009-10-18, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DAVID.H
Sanning. Entourage i all sin ära, jag menar.. Johnny mother fucking Drama. Men måste hålla med, det är något i Californication som ger serien mer djup och gör den till en softare serie (allt ifrån David Duchovnys skådespelerie till den så sköna lirare som lägger en kabel på nattygsbordet). Sen suger der ju med säsongsuppehåll för Entourage.

- "Charlie, are you inside that woman?"
- "Yeaah.."

Tungt....! Fred ut!

HAHA älskar hur subtilt det skämtet är, och när Trixie säger "somebody's gotta clean that up" varpå Lou asby ropar "Conzuela, Conzuela!"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in