2009-12-18, 21:37
Medlem
zuprwhirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eitzel
Sen fick vi ju aldrig höra hur Hank la fram hela grejen med Mia men hur som helst verkade Karens reaktion lite överdriven. Jag menar om hon nu bott i samma hushåll som tösen borde hon väl veta att hon inte var nån ängel precis.
Man får väl som sagt även konstatera att Hank har ljugit/hållit tyst om detta i, vad är det, två år. Reaktionen var kanske inte så överdriven om man ser det från perspektivet att Hank knullat en minderårig för att sedan hålla tyst om det och försöka undgå konsekvenserna. Kan inte vara kul att ha levt ihop med en man som ljugit i två år.
Citera
2009-12-18, 22:08
Medlem
Eitzels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zuprwhirl
Man får väl som sagt även konstatera att Hank har ljugit/hållit tyst om detta i, vad är det, två år. Reaktionen var kanske inte så överdriven om man ser det från perspektivet att Hank knullat en minderårig för att sedan hålla tyst om det och försöka undgå konsekvenserna. Kan inte vara kul att ha levt ihop med en man som ljugit i två år.
Jo men å andra sidan måste väl ändå Karen vara medveten om att Hank är en jävel på att knulla runt och bedra henne hela tiden. Hon gick ju inte i taket precis när hon fick reda på det där med de tre andra damerna (även om Sarandons dotter förmodligen ska föreställa yngre i serien än i verkligheten) och det hade han väl inte heller tänkt att berätta om det inte uppdagats som det nu gjorde.
Citera
2009-12-18, 22:53
Medlem
MissPotheads avatar
Är det någon som vet om och när säsong 4 kommer?

Californication.S03E12 var för övrigt det sorgligaste avsnitt jag sett. Jag kräver en ny säsong, bara måste veta vad som händer.
Citera
2009-12-18, 22:56
Medlem
zuprwhirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eitzel
Jo men å andra sidan måste väl ändå Karen vara medveten om att Hank är en jävel på att knulla runt och bedra henne hela tiden. Hon gick ju inte i taket precis när hon fick reda på det där med de tre andra damerna (även om Sarandons dotter förmodligen ska föreställa yngre i serien än i verkligheten) och det hade han väl inte heller tänkt att berätta om det inte uppdagats som det nu gjorde.
Jo det klart. Dock är det ju oklart vad exakt Hank sa. Han kan ju faktiskt ha berättat det på ett mindre trevligt sett för att straffa sig själv. Det såg ju inte precis ut som om han försökte skämta bort det eller skylla ifrån sig.
Citera
2009-12-18, 22:59
Medlem
zuprwhirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissPothead

Californication.S03E12 var för övrigt det sorgligaste avsnitt jag sett. Jag kräver en ny säsong, bara måste veta vad som händer.
Jag tror att säsong 4 skulle sändas hösten 2010, om jag inte minns fel.
Citera
2009-12-19, 03:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissPothead

De börjar spela in säsong 4 i april nästa år. Vet inte när det kommer börja sändas dock.
Citera
2009-12-19, 03:45
Medlem
cassandrass avatar
SHIT

tårarna rinner verkligen fort nedför kinderna. tyckte det var så fint att musiken tog över när han berättade det för karen. usch, så hemskt. jag kan inte se mig själv grubbla på mina egna problem den kommande veckan efter det här avslutet.

tyckte precis som tidigare nämnt att det var jätteskönt att höra Mia's dåliga samvete och kanske klarar man av att se henne mer efter detta? kanske.

jag tycker verkligen synd om folk som inte lyckas greppa den här serien.
Citera
2009-12-21, 23:39
Medlem
Näst bästa serien som gjorts enligt mig (bästa är såklart The Sopranos). S02E10 är det bästa avsnittet tycker jag, speciellt på slutet när han läser sitt brev han skrivit till Karen. Shit va fint det är!! Rinner alltid en tår när jag hör det
Citera
2010-01-03, 03:38
Medlem
e20norrs avatar
bästa scenen hittills i serien, sorglig som fan. orkar fan inte vänta till i höst.. hatar verkligen uppehåll..
Citera
2010-01-03, 14:05
Medlem
Personligen tror jag inte att Karens reaktion berodde så mycket på VAD han gjort som NÄR han berättade om det.

De hade efter tre säsonger äntligen fått ihop det igen, på riktigt. Och i slutscenen så står hon ju och packar de sista sakerna innan de drar till NY. Att då få veta nåt sånt där, och samtidigt inse att det sabbar alla deras planer på ett liv ihop...
Citera
2010-01-07, 21:34
Medlem
Ylangs avatar
Nu har jag tankat alla säsonger och tänkte börja kolla, jag har höga förväntningar =)
Citera
2010-01-07, 23:46
Medlem
yesIcans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ylang
Nu har jag tankat alla säsonger och tänkte börja kolla, jag har höga förväntningar =)

Du kommer inte bli besviken Grymt rolig serie!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in