2013-03-04, 16:00
Avslutad
Ofelia eller vad hon heter måste bort omedelbart. Trodde inte Maggie Wheeler kunde spela en mer irriterande karaktär än Janice i Friends, men jag hade tydligen fel...

Promon för nästa avsnitt får mig att önska att världen går under på lördag.
Citera
2013-03-04, 16:30
Medlem
elefantbajs2100s avatar
Haha, kan inte förstå hur ni kan hata den så mycket för de senaste säsongerna. Det är inte så att serien varit monster-djup de tidigare säsongerna och nu plötsligt bara är trams. Nog för att det är mer trams nu och mindre av den seriösa biten men jag menar, det är ju fortfarande roligt iaf!

Girls, låter mer som en serie för er!

Citat:
WHO PISSED ON MY PANTS?!!!!?!?
Classic Runkle
Citera
2013-03-04, 20:22
Medlem
P.Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elefantbajs2100
Haha, kan inte förstå hur ni kan hata den så mycket för de senaste säsongerna. Det är inte så att serien varit monster-djup de tidigare säsongerna och nu plötsligt bara är trams. Nog för att det är mer trams nu och mindre av den seriösa biten men jag menar, det är ju fortfarande roligt iaf!

Girls, låter mer som en serie för er!

Classic Runkle
Problemet är ju inte avsaknaden av djup utan att serien har slutat att ta sig framåt och rent storymässigt bara trampar vatten.
Citera
2013-03-04, 22:07
Medlem
Civile99s avatar
Var hittar man engelska undertexter till s06e08?
Citera
2013-03-05, 01:08
Medlem
Jullsans avatar
Herregud promon för nästa avsnitt fick mig bara att skaka på huvudet. Vad har hänt med denna serie?
Citera
2013-03-05, 01:59
Medlem
hajamptres avatar
"Fuck the younger generation, I just like you." Värt
Citera
2013-03-05, 21:08
Medlem
jeanthss avatar
Det här avsnittet var kanske det sämsta någonsin. Hade det inte varit så kort så hade jag nog stängt av det.
När inte ens Stu får en att dra på läpparna och hela säsongen inte handlar om ett skit, då måste något göras.
Lägg ner skiten, alternativt få in några riktiga serieförfattare.
Citera
2013-03-07, 14:30
Medlem
Vobblers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jeanths
Det här avsnittet var kanske det sämsta någonsin. Hade det inte varit så kort så hade jag nog stängt av det.
När inte ens Stu får en att dra på läpparna och hela säsongen inte handlar om ett skit, då måste något göras.
Lägg ner skiten, alternativt få in några riktiga serieförfattare.

Yep, otroligt kasst avsnitt.
Citera
2013-03-09, 23:49
Medlem
CompleteControls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vobbler
Yep, otroligt kasst avsnitt.

Håller med. Kan de verkligen locka tittare till en 7:e säsong? Just
nu händer det ju ingenting och karaktärerna har ju verkligen kört
fast. Trist....älskade serien de första säsongerna.
Citera
2013-03-11, 14:10
Medlem
MassRiots avatar
Men driver Showtime med oss? Känslan efter avsnitt 9 är att det var så dåligt att hela jorden slutade snurra tillfälligt..

Har nu börjat sitta och gotta mig i hur dåligt det är istället, se hur pass lågt skeppet kan sjunka.

Det har ingen mening längre, alla bara springer runt, nedknarkade och skrikande utan någon smartness. Har inte funnits riktning sen säsong 2 och nu är det som att Showtime gör parodi av serien och har det som ett insidejoke.
Senast redigerad av MassRiot 2013-03-11 kl. 14:12.
Citera
2013-03-11, 19:21
Medlem
P.Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MassRiot
Men driver Showtime med oss? Känslan efter avsnitt 9 är att det var så dåligt att hela jorden slutade snurra tillfälligt..

Har nu börjat sitta och gotta mig i hur dåligt det är istället, se hur pass lågt skeppet kan sjunka.

Det har ingen mening längre, alla bara springer runt, nedknarkade och skrikande utan någon smartness. Har inte funnits riktning sen säsong 2 och nu är det som att Showtime gör parodi av serien och har det som ett insidejoke.
Exakt, som jag skrev tidigare så är ju allt en enda loop. Som tittare blir man nästan förolämpad. Hoppas fortfarande på att det slutar med att Hank tar självmord.
Citera
2013-03-11, 20:07
Medlem
Serien dog med
Så är det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in