Citat:
Ursprungligen postat av hajamptre
Du säger att du vill att samma historia ska börja igen fast med en annan tjej? Sen kläcker du ur dig att den är kass om den fortsätter på samma sätt.
Nej den har inte tappat utvecklingen, bara bytt riktning. Ska man sitta med inställningen att serien är skit efter varje avsnitt som hälften av inläggen här handlar om så blir serien skit.
Nej, det är absolut inte det jag säger. Det jag säger är att det vore intressant om han faktiskt fick en långvarig relation med Faith, en stabil och bra liksom. För att det sedan ska bli någon twist där
hon är den som fuckar upp det hela med att tex vara otrogen. Och därigenom få se hur Hank hanterar det.
Precis som allt det Karen har fått utstå genom säsongerna.
Jag säger inte heller någonstans att serien är kass. Jag sa att den var underhållande och rolig. Men det är inte samma effekt som förut när man inte kunde bärga sig till nästa avsnitt. Nu är det mer "Kul avsnitt." - och sen veckan efter tankar man hem nästa avsnitt. Bara för att titta på den.
Den har väl inte bytt inriktning någonstans var jag kan se. Det har varit samma sak hela säsongen tycker jag. Och precis som alla andra säsongen så slutar det med att han ska försöka få till det med Karen igen.
Jag sitter inte heller med inställningen att denna serien är skit. För det är den inte. Jag tycker fortfarande dialogerna är klockrena. Jag tycker fortfarande den är rolig, om inte roligare. Men det dramaturgiska twisterna saknas lite.