2013-04-01, 12:41
Medlem
marcellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av escilichis
Fin och jobbig! då man aldrig får veta ifall det blir dom igen.. (om det nu skulle sluta där)

dock är det ju ett avsnitt till ju! nästa vecka

Fast säsongen har 12 avsnitt, och det avsnittet som ligger uppe är 12. Showtime lägger väl ut avsnitten en gång i veckan för premiumkunder eller ngt liknande...
Citera
2013-04-01, 13:14
Medlem
hajamptres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av escilichis
Fin och jobbig! då man aldrig får veta ifall det blir dom igen.. (om det nu skulle sluta där)

dock är det ju ett avsnitt till ju! nästa vecka
Serier som Sopranos har ju fått liknande slut, sen vet jag inte om jag kan jämföra de olika serierna. Är du säker? Fanns ju ingen sneakpeak för nästa veckas avsnitt?
Citera
2013-04-01, 13:37
Medlem
Vad dillar ni om? Alla säsonger hittills har ju varit tolv episoder, varav det tolfte sändes i natt?
Det borde väl inte komma fler nu?
Citera
2013-04-01, 15:10
Medlem
Jazzphers avatar
Från sho.com:
Citat:
I'LL LAY MY MONSTERS DOWN
Season 6 finale. Hank, Charlie and Marcy all make big decisions
.

Även om kvaliteten på serien har sviktat så är soundtracket fortfarande grymt. Gillade sista låten "My California" med Beth Hart.
Citera
2013-04-01, 15:36
Medlem
frantiks avatar
Citera
2013-04-01, 16:53
Medlem
Rangvalds avatar
Blir väl en sässong till? Har för mig att jag läste det någonstans.. Hur som, skulle detta vara slutet så tycker jag ändå att det slutade helt okej..
Citera
2013-04-01, 18:04
Medlem
Jullsans avatar
Tycker inte det får någon effekt när dom väljer att vara lite allvarliga i slutet då säsongen varit sjukt överdriven innan. Det blir bara krystat. Vad ska man säga om den här säsongen egentligen? Katastrof imo. Helt sjukt att det kommer en till säsong. Lär ju göra samma saker där. Står ju bara och trampar vatten.
Citera
2013-04-01, 18:05
Medlem
justiceBEAVERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frantik

Klockrent skrivet faktiskt.
Citera
2013-04-01, 18:56
Medlem
hajamptres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frantik
Du säger att du vill att samma historia ska börja igen fast med en annan tjej? Sen kläcker du ur dig att den är kass om den fortsätter på samma sätt.

Nej den har inte tappat utvecklingen, bara bytt riktning. Ska man sitta med inställningen att serien är skit efter varje avsnitt som hälften av inläggen här handlar om så blir serien skit.
Senast redigerad av hajamptre 2013-04-01 kl. 18:59.
Citera
2013-04-01, 20:25
Medlem
frantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hajamptre
Du säger att du vill att samma historia ska börja igen fast med en annan tjej? Sen kläcker du ur dig att den är kass om den fortsätter på samma sätt.

Nej den har inte tappat utvecklingen, bara bytt riktning. Ska man sitta med inställningen att serien är skit efter varje avsnitt som hälften av inläggen här handlar om så blir serien skit.
Nej, det är absolut inte det jag säger. Det jag säger är att det vore intressant om han faktiskt fick en långvarig relation med Faith, en stabil och bra liksom. För att det sedan ska bli någon twist där hon är den som fuckar upp det hela med att tex vara otrogen. Och därigenom få se hur Hank hanterar det.
Precis som allt det Karen har fått utstå genom säsongerna.

Jag säger inte heller någonstans att serien är kass. Jag sa att den var underhållande och rolig. Men det är inte samma effekt som förut när man inte kunde bärga sig till nästa avsnitt. Nu är det mer "Kul avsnitt." - och sen veckan efter tankar man hem nästa avsnitt. Bara för att titta på den.

Den har väl inte bytt inriktning någonstans var jag kan se. Det har varit samma sak hela säsongen tycker jag. Och precis som alla andra säsongen så slutar det med att han ska försöka få till det med Karen igen.

Jag sitter inte heller med inställningen att denna serien är skit. För det är den inte. Jag tycker fortfarande dialogerna är klockrena. Jag tycker fortfarande den är rolig, om inte roligare. Men det dramaturgiska twisterna saknas lite.
Citera
2013-04-02, 22:01
Medlem
Jullsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hajamptre

Eller så är den bara skit pga det värdelösa manuset och de otroligt överdrivna karaktärerna.
Citera
2013-04-03, 12:24
Medlem
Tydligen bryter dom mönstret med tolvepisodssäsonger. Enligt den officiella facebooksidan väntas säsongsfinalen om 5 dagar. Märkligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in