2013-02-07, 20:43
Medlem
TheZoigs avatar
Jag har sett de senaste avsnitten och de levererar faktiskt inte. Jag funderar starkt på att kanske sluta titta på säsong 6 och endast titta på 1-3, alternativt 4-5 också för att underhålla mig själv. Säsong 1-3 var så in i helvete bra, inspirerade mig till att börja skriva noveller igen. Sjukt!
Citera
2013-02-07, 23:06
Medlem
knazbarnets avatar
Alla serier dör ut efter ca 3 säsonger, inte mycket man kan göra. Men även om det går så långt att serierna suger så vill man ju ha nåt avslut iaf jag.
Citera
2013-02-12, 01:36
Medlem
Jullsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vobbler
Har nu sett de tre första säsongerna då de är de enda som ligger uppe på netflix. Är det värt att tanka ner fyran och femman? Tyckte det blev lite halvsegt mot slutet.

Efter säsong 3 går det bara neråt. Serien har blivit en parodi på sig själv.

ang senaste avsnittet vad händer? Läderbögar och bittra feminister? Snälla
Citera
2013-02-12, 01:57
Medlem
Falcãos avatar
Bedrövligt avsnitt nu senast. Nästan så att jag stängde av mitt i för första gången.
Citera
2013-02-12, 18:17
Medlem
Falcãos avatar
Ser att femte avsnittet redan ligger ute.
Citera
2013-02-12, 19:23
Medlem
crosby87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falcão
Ser att femte avsnittet redan ligger ute.
Japp, läste någonstans att showtime har börjat visa avsnittet söndag, sen lägga ut nästa dagen efter on demand.
Citera
2013-02-12, 20:32
Medlem
BrainDisorders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crosby87
Japp, läste någonstans att showtime har börjat visa avsnittet söndag, sen lägga ut nästa dagen efter on demand.

Jo, det stod på Facebook såg jag. Tur att det finns snälla själar som lägger ut skiten.

Tycker avsnitten har blivit bättre, men njae det är ingen direkt klass på det hela längre.
Har dock inte sett 5:e avsnittet än, men kul att se Becca lite i 4:e. Inte sett henne på ett tag.
Citera
2013-02-13, 00:36
Medlem
Civile99s avatar
Hugo från Lost känns inte så trovärdig som knarklangare i senaste avsnittet
Bruden som spelar Faith var grymt snygg det här avsnittet för övrigt, en av dom snyggaste i Hollywood enligt mig.

Känns ändå som att serien har lyft sig lite grann jämfört med första avsnittet den här säsongen, även om den inte har levererat lika bra som första säsongerna gjort än. Övervägde att sluta kolla på serien efter första 2 avsnitten, men den känns bättre nu man fortsätter ett tag till.
Citera
2013-02-13, 19:45
Medlem
Jullsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrainDisorder
Jo, det stod på Facebook såg jag. Tur att det finns snälla själar som lägger ut skiten.

Tycker avsnitten har blivit bättre, men njae det är ingen direkt klass på det hela längre.
Har dock inte sett 5:e avsnittet än, men kul att se Becca lite i 4:e. Inte sett henne på ett tag.

Hon är ju sämst. Hennes äckliga monotona röst är ju bara jobbig.
Citera
2013-02-13, 20:04
Medlem
BrainDisorders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jullsan
Hon är ju sämst. Hennes äckliga monotona röst är ju bara jobbig.

Mycket möjligt, men serien för min del handlar trots allt om Hank, Karen, Becca, Runkle och hans f.d brud som jag inte kommer på namnet nu. Vissa sidokaraktärer som kommer in är bara så löjliga och urspårade att det bara blir löjligt. Gillade dock Hank's snubbe som spelade honom i filmerna, som skulle klippa av sig kuken etc. Så jävla bra rollprestation.
Citera
2013-02-14, 09:18
Medlem
Wosps avatar
Bara jag som tycket att Becca inte ser ut att ha åldrats något sedan serien startade, ser fortfarande mer ller mindre ut som en 14 åring, och hennes röst låter som om hon var 10.
Citera
2013-02-14, 16:43
Medlem
jannecools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wosp
Bara jag som tycket att Becca inte ser ut att ha åldrats något sedan serien startade, ser fortfarande mer ller mindre ut som en 14 åring, och hennes röst låter som om hon var 10.
Haha håller med. Hon fyller dock 20 i år, skådespelaren alltså, helt omöjligt att tro..

ont: tycker de sista två avsnitten varit bättre än de första 3. Man längtar trots allt tills nästa avsnitt släpps.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in