2015-01-12, 13:59
Medlem
Lotsos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rakii
Just den typen av betygsmentalitet som förpestat ned hela IMDB så sidan inte går att ta på allvar längre...

Gör ju inte saken bättre att det är RoboCop remaken från 2014. Men visst älskar man den filmen så får man göra det.
Citera
2015-01-12, 14:13
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lotso
Gör ju inte saken bättre att det är RoboCop remaken från 2014. Men visst älskar man den filmen så får man göra det.

Verkar inte som han älskade den, tyckte ju att den var sevärd.
Citera
2015-01-12, 14:24
Medlem
Lotsos avatar
Citat:
Verkar inte som han älskade den, tyckte ju att den var sevärd.

5/5 bör man väl ändå älska en film? Nåja, det är hans betygsättning och hans åsikt, även ifall jag inte riktigt förstår den.
Citera
2015-01-12, 14:24
Medlem
Gosifs avatar
Såg precis klart Twin Peaks: Fire Walk With Me.

Helt klart en bra film överlag som täpper till en del frågetecken i serien. Filmen gav mig ett sug att börja se om serien igen som jag tänkte göra i veckan!

8/10 !

Citera
2015-01-12, 14:28
Medlem
gurkmajjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Såg precis klart Twin Peaks: Fire Walk With Me.

Helt klart en bra film överlag som täpper till en del frågetecken i serien. Filmen gav mig ett sug att börja se om serien igen som jag tänkte göra i veckan!

8/10 !

Citera
2015-01-12, 14:35
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lotso
5/5 bör man väl ändå älska en film? Nåja, det är hans betygsättning och hans åsikt, även ifall jag inte riktigt förstår den.

Ja, klart att det är hans åsikt, men han kunde ju ha motiverat sig någorlunda bättre så vi kan förstå hans betygsättning bättre. Men stör mig på folk som antingen ser lägsta eller högsta betyg på en skala och ingenting mitt emellan.
Citera
2015-01-12, 14:41
Medlem
Gosifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkmajja

Citera
2015-01-12, 14:53
Medlem
gurkmajjas avatar
Citat:
Citera
2015-01-12, 14:54
Medlem
Gosifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkmajja

Va fan har jag sätt för version?? The missing pieces? Den heter också "Fire walk with me" Är det en annan film?
Citera
2015-01-12, 15:05
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Va fan har jag sätt för version?? The missing pieces? Den heter också "Fire walk with me" Är det en annan film?

Den versionen finns med på BD-utgåvan av filmen så vitt jag vet, eller om man köper Twin Peaks-boxen på BD så följer filmen med i den versionen.
Citera
2015-01-12, 15:07
Medlem
Gosifs avatar
Citat:
Den versionen finns med på BD-utgåvan av filmen så vitt jag vet, eller om man köper Twin Peaks-boxen på BD så följer filmen med i den versionen.

Hmm kanske därför jag har en hd-version med swesub då.. Ville just ha swesub då man kan höra lite otydligt ibland och vill veta så mkt man kan.. Får försöka få ner den andra versionen då.
Citera
2015-01-12, 15:11
Medlem
U-Figs avatar
Projekt: Película

Film 19/35

El bola
(2000) [Pellet]

Pablo, typ tolv år gammal med smeknamnet El bola, har det inte lätt hemma med en far som är allt annat än trevlig. Vänner har han inte direkt heller, förrän Alfredo börjar i samma klass. De umgås ofta, tills Pablos pappa förbjuder honom att umgås med Alfredo. Pablo är hemma från skolan i över en vecka och ryktet sprider sig om vad som faktiskt sker i hemmet. Men utan bevis är det svårt att, ja, bevisa något. Sorglig och gripande historia kanske, men inte mer än så. Jag har sett bättre. Femma, nästan en sexa.

5/10
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in