2014-09-06, 05:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rakii
Den är riktigt rolig, nästan lika rolig som Brakfesten för att jämföra med en annan klassisk italiensk komedi!

Nästan lika rolig som Brakfesten, den har jag helt missat måste införskaffas omedelbart. Tack för tipset :-).
Citera
2014-09-06, 10:45
Medlem
Gentlemen Prefer Blondes (1953)

Glada musikaler är verkligen inte min grej. Vackra marilyn är ju dock aldrig fel och det var en visuellt vacker film även om jag tyckte handlingen var ointressant och tråkig. 5/10
Citera
2014-09-06, 11:04
Medlem
Brakfesten fyfan vilken jävla film helt jävla fantastisk, att man lyckats missa ett sånt guldkorn. Man blev lite illamående på slutet men det är bara ett plus, bra filmer ska framkalla känslor :-)...
Citera
2014-09-06, 11:05
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lazyitis
Brakfesten fyfan vilken jävla film helt jävla fantastisk, att man lyckats missa ett sånt guldkorn. Man blev lite illamående på slutet men det är bara ett plus, bra filmer ska framkalla känslor :-)...

Haha ja, den är fruktansvärt dekadent!
Citera
2014-09-06, 12:21
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kuddenchristo
Jag tycker att den filmen är hjärndöd skit.
Ja men bättre än Tokyo Drift vill jag påstå.
Citera
2014-09-06, 14:38
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Ja men bättre än Tokyo Drift vill jag påstå.

Den besitter faktiskt en stor charm och funkar bra att se på mellan varven då man är trött på intellektuella och bra filmer, slapparfilm och har en välförtjänt plats i min hylla.
Citera
2014-09-06, 15:49
Medlem
Adikatpws avatar
Senaste filmen jag såg var Under Siege 2 med Steven Seagal i huvudrollen. Har endast sett en film innan med Seagal och måste verkligen säg att han är en fantastisk skådespelare. Han passar perfekt som rollen som en lite hardcore good guy.

Filmen var faktiskt väldigt bra. Härliga action scener och lagom spänning hela tiden. En film som jag mycket väl skulle kunna se flera gånger. Filmen får betyget 5 av 5 från mig.
Citera
2014-09-06, 15:58
Medlem
Fjantors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adikatpw
Senaste filmen jag såg var Under Siege 2 med Steven Seagal i huvudrollen. Har endast sett en film innan med Seagal och måste verkligen säg att han är en fantastisk skådespelare. Han passar perfekt som rollen som en lite hardcore good guy.

Filmen var faktiskt väldigt bra. Härliga action scener och lagom spänning hela tiden. En film som jag mycket väl skulle kunna se flera gånger. Filmen får betyget 5 av 5 från mig.

Han passar perfekt in i den genre han spelar i..
Men att kalla han en fantastiskt skådespelare är väl att ta i...
Citera
2014-09-06, 17:41
Medlem
AshbergSerDigs avatar
Stranger than fiction http://www.imdb.com/title/tt0420223/

Skum film. Bra var den men smått dryg. 6/10 helt klart godkänd.

The Hitchhiker's Guide to the Galaxy http://www.imdb.com/title/tt0371724/

Mja det var ett ok äventyr, godkänd. 6/10.
Citera
2014-09-06, 17:50
Medlem
sliter-av-ballens avatar
Den sunkiga Star Trek filmen som visas på 6:an just nu. Hopplös smörja.

Tror den heter Insurrection
Citera
2014-09-06, 18:01
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rakii
Den besitter faktiskt en stor charm och funkar bra att se på mellan varven då man är trött på intellektuella och bra filmer, slapparfilm och har en välförtjänt plats i min hylla.
Tokyo Drift?
Lucas Black framträdande där var lika glamoröst som hans roll i Legion. En torrboll med en redneck dialekt som skär i öronen. Manuset var även lika klent som filmens soundtrack.
Så klart att hela serien är en bunt av "slapparfilmer" men TD klarande inte ens nå upp till det i min åsikt.
Citera
2014-09-06, 19:07
Medlem
upperkatts avatar
Religulous. Klockren film. 8/10.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in