Sin City 2. Tja, vad ska man säga. Jag var ju 9(?!) år yngre när jag såg första filmen på bio. Tror att jag såg den 2 gånger. Hade inte sett den på väldigt länge när jag såg om den här om dagen för att förbereda mig för del 2 och vafan, första filmen håller fortfarande för mig. Blev förvånad.
Hursomhelst. Naturligtvis så hade jag läst en massa skit om del 2 och trailern såg ju inte jättespännande ut, men jag tänkte äh vafan varför inte? Nä. Inga roliga storys direkt. Tyckte inte alls om Eva Green. 3Dn var inget vidare. Dessutom kändes tiden i filmen väldigt ologisk om man ser till vad som händer i del 1, men det kanske bara är jag som tänker fel.
Det enda jag egentligen uppskattade var Joseph Gordon-Levitts del som var lite småkul. Resten var verkligen inget vidare.
Så betyg, jag vet inte.. 2/5 - men bara för att jag uppskattade JG-Ls del som sagt.
Sen måste jag bara VARNA för en film jag såg häromveckan på bio. The Prince med bl.a. Bruce Willis. Det är den sämsta filmen jag har sett på bio på jag vet inte hur länge. Här är en imdb-länk så ni vet vad ni ska hålla er undan från:
http://www.imdb.com/title/tt1085492/