Citat:
Ursprungligen postat av
Findmuck
Shooter (2007)
8/10
Perfekt söndagsunderhållning med Mark Wahlberg. Filmen var bra och som alltid så gör det filmen bättre bara genom att Mark är med också.

Ja, en av de bättre Wahlberg filmerna.
Citat:
Ursprungligen postat av
TheManWithNoName
Jag skulle säga att Bale överträffar Wahlberg i The Fighter. Men där är såklart min åsikt.
Dock så hade hans roll mer djup.
Kanske lite dumt med tanke på att Wahlberg hade huvudrollen och därför förlorade lite uppmärksamhet på så sätt
Citat:
Ursprungligen postat av
Svarta-Skatan
http://www.imdb.com/title/tt0985699/
Valkyria
En kompis tipsade om den här, jag är väldigt positivt överraskad, tyckte dom skötte övergången tyskt till engelsk tal väldigt bra i början av filmen, man satt på helspänn även fast man visste att dom skulle misslyckats att mörda Hitler.
En stark trea eller svag fyra av fem, har inte bestämt mig än.
Ja, den håller en bra spännning. Men jag tror dom kunde hittat någon som liknade Adolf lite bättre.
Citat:
Ursprungligen postat av
Shadowcraft
Blue streak!
Rätt skön slö-film faktiskt

Passande benämnt men ändå ingen film jag skulle rekommendera då den var rätt så mesig.
Citat:
Ursprungligen postat av
TheManWithNoName
Håller med helt. Willis i rollen som alvedonknaprande snut med problem är klockren. Och man har sett den rollen flera än en gång.
Är det en Willis med problem som snut vi snackar om så skulle jag föredra 16 Blocks över The Last Boy Scout.
Citat:
Ursprungligen postat av
AshbergSerDig
Hot tub time machine 2010 http://www.imdb.com/title/tt1231587/
En skön buddykomedi. Inte typen av komedi som man skrattar högt åt (vill folk ha det?) utan mer en skön rulle.
6/10.
Jag minns den som väldigt rolig.
I alla fall Robb Corddrys delar.
Men köpte dock inte Lizzy Caplans roll då hon var aldeless för framgången och allmänt ivrig. Kanske hade varit lättare att se förbi om man kunde vara salongsberusad 24/7.
Dessutom har jag svårt för Clark Duke.
Men annars finns det inte så mycket att klaga på. Skulle gärna vilja se en uppföljare som förklarar hela saken om "Cincinnati".