Citat:
Ursprungligen postat av FleJen
Vad ska jag säga för att få ut det jag vill ha? Vad säger man för att få det att låta "idiotsäkert"? Jag vill inte komma åt något som stilnoct eller imovane, allt annat funkar. HJÄLP!
ja men då antar jag att det duger med theralen och nozinan och kanske... 5mg oxascand?

(jag som svor att aldrig använda denna fula gula sak men nu var det kris!)
håller förövrigt egentligen med ovanstående skrivare som sa att du försvårar för de som verkligen behöver dessa mediciner genom att fejka en psykisk åkomma (även om de som har uttalat sig förmodligen har rätt. jag står med benso upp till halsen: panikångest, socialfobi, agorafobi med mera med mera... men överdriv inte. du måste ju ha kött på benen i fråga om när läkaren tex frågar dig i vilka vardagliga situationer du har det svårt. vet du inte ens vad panikångest eller agorafobi innebär blir du nog rätt lätt genomskådad). jag blir pissförbannad när jag vet att läkare tar emot pengar för att skriva ut recept på tabletter som säljs på gatan, när mitt ex med GAD (här talar vi extrem ångest), social fobi, "borderlinedrag" etc etc inte fick ett jävla skit (förutom atarax) utskrivet vilket i sin tur att han fick gå och köpa sin
medicin på gatan i extrema krisfall för att fixa ta sig till jobbet. eller att jag fick hamstra min medicin för att kunna dela med mig till honom, vilket ju inte var så enkelt för mig eftersom jag också har kraftig ångestproblematik. fint ekorrhjul som slutade i kraschat förhållande och nej nej jag är inte bitter.