OT när vi e inne på det här med psyk vården i sverige och vad som e rätt och vad som e fel. kan jag upplysa herrskapet om att jag har tappat all tro på vad rättspsyk vård innebär. jag har mått så dåligt av många anledningar som jag inte vill ta upp här. men jag ville ha medecin som funkar och tydligen funkade inte ssri preparat på mej inte remeron heller men benzo funkade skit fint. jag fick inte den här effecten som på stilnoct att man bara ska sova utan kunde uppleva ett innre lugn och välbehag (jag vet att benzo är skit i längden) men jag förklarade för läkaren att jag behöver större dos än 5mg me tanke på min generösa kroppshydda

men givetvis så tog läkaren mej för en knarkare då jag ser inte speciellt hederlig ut om man kan uttrycka sig som så

men e världens snällaste snubbe som har problem med bla ångest sömnstörningar och mycket mer spännande som dom vägrade inse och tro på utan jag var en knarkare som ville ha knark i deras ögon. så jag sa till dom efter att dom behandlat mej på det viset dom gjorde att dom va ett gäng idioter som inte borde ha licens och en heldel annat extremt nedlåtande. så jag valde vägen "själv medicinera" och mitt val ångrar jag inte jag jobbar 40h i veckan plus övertid dom gånger tillfället ges av chefen och de mediciner jag valde var till en början cannabis och bira. cannabis e förbi nu då jag övergått till "spice" och alkohol enbart på helger (alkohol dvs). oftast när jag kommer hem från jobbet kan det vara en bra dag och jag behöver inget av ovanstående utan kann somna och jobba dagen efter annars röker jag mitt lagliga substitut "spice" för att kunna slappna av och göra saker som att städa diska osv. sen på helgerna för att slippa vara ensam och för att ha kul går jag och fiskar dricker öl umgås med vänner vilket jag inte gör på vardagarna med tanke på avståndet och min mentala trötthet i veckorna. så mitt liv rullar på och jag har det bra. ensamt men bra. så summan av kardemumman FUCK SVENSK PSYK VÅRD!
btw nåra av åkommorna kom ju med ändå
ursäkta om det finns stavfel dyslexin spelar mej kanske ett spratt