Flashback bygger pepparkakshus!
2007-08-01, 16:42
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FleJen
Jag är ute efter benzo eller xanor, eller dyl, fick tyvärr Lergigan bara

Vet du något om den? nån som vet något om Lergigan?

Rätt åt dig! Ge fan i att fejka psykiskaproblem för att få gratis knark.
Citera
2007-08-01, 17:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!
Rätt åt dig! Ge fan i att fejka psykiskaproblem för att få gratis knark.

Varför tror du att jag har kontakt med psyk, för det första?
När jag blev inskriven där så var det inte för att få knark precis. För fem år sen blev jag våldtagen, livet är inte lattjo precis.
Citera
2007-08-01, 17:04
Bannlyst
Citat:
Nu har jag kontaktat min läkare på vuxenpsyk och lekt hönsig och stressad, och nu kom vi överens om att han ska ringa upp mig inom en timme,
DÄRFÖR BEHÖVER JAG SNABBA SVAR

Vad ska jag säga för att få ut det jag vill ha? Vad säger man för att få det att låta "idiotsäkert"? Jag vill inte komma åt något som stilnoct eller imovane, allt annat funkar. HJÄLP!

EDIT:Eftersom att de är några här som blivit upprörda för att jag inte ville dra upp min historia varför jag är inskriven hos psyk in the first place, så säger jag såhär:
Jag har förmodligen bättre anledning än någon av er att vara i kontakt med psyk.
Citera
2007-08-01, 17:23
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crackneger
Genom att ljuga till dig mediciner för att använda i flummsyfte, gör du det svårt för folk som verkligen är i behövande av den typ av medicin du nu är ute efter. Det enda jag kan tänka mig att du är i nöd av och att du med all sannolikhet får utskrivet är Hetracil

Precis! Egentligen vill jag strypa fejkare som är friska men vill "flumma" på statens bekostnad samt dom sjuka
Citera
2007-08-01, 17:26
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
EDIT:Eftersom att de är några här som blivit upprörda för att jag inte ville dra upp min historia varför jag är inskriven hos psyk in the first place, så säger jag såhär:
Jag har förmodligen bättre anledning än någon av er att vara i kontakt med psyk.

Ah läste inte detta så då får du också gå med i mitt tåg mot fejkarna fast den nedersta raden om är inte riktigt rättvist heller att skriva att du förmodligen har bättre anledningar att vara i kontakt med psyk än många i denna tråd
Citera
2007-08-01, 17:40
Medlem
AlitheSeconds avatar
Citat:

Jaha, jag blev våldtagen analt och oralt av två heroinnegrer. Så jag har det värre än dig!

Citera
2007-08-01, 18:23
Medlem
StorMammas avatar
Citat:
Nu har jag kontaktat min läkare på vuxenpsyk och lekt hönsig och stressad, och nu kom vi överens om att han ska ringa upp mig inom en timme,
DÄRFÖR BEHÖVER JAG SNABBA SVAR

Vad ska jag säga för att få ut det jag vill ha? Vad säger man för att få det att låta "idiotsäkert"? Jag vill inte komma åt något som stilnoct eller imovane, allt annat funkar. HJÄLP!

Jag berättade exakt det jag kände, självmordstankar, sömnsvårigheter och annat.

Och jag ljög inte, eftersom jag har en störning konstaterad.
Citera
2007-08-01, 18:27
Medlem
poojks avatar
OT när vi e inne på det här med psyk vården i sverige och vad som e rätt och vad som e fel. kan jag upplysa herrskapet om att jag har tappat all tro på vad rättspsyk vård innebär. jag har mått så dåligt av många anledningar som jag inte vill ta upp här. men jag ville ha medecin som funkar och tydligen funkade inte ssri preparat på mej inte remeron heller men benzo funkade skit fint. jag fick inte den här effecten som på stilnoct att man bara ska sova utan kunde uppleva ett innre lugn och välbehag (jag vet att benzo är skit i längden) men jag förklarade för läkaren att jag behöver större dos än 5mg me tanke på min generösa kroppshydda men givetvis så tog läkaren mej för en knarkare då jag ser inte speciellt hederlig ut om man kan uttrycka sig som så men e världens snällaste snubbe som har problem med bla ångest sömnstörningar och mycket mer spännande som dom vägrade inse och tro på utan jag var en knarkare som ville ha knark i deras ögon. så jag sa till dom efter att dom behandlat mej på det viset dom gjorde att dom va ett gäng idioter som inte borde ha licens och en heldel annat extremt nedlåtande. så jag valde vägen "själv medicinera" och mitt val ångrar jag inte jag jobbar 40h i veckan plus övertid dom gånger tillfället ges av chefen och de mediciner jag valde var till en början cannabis och bira. cannabis e förbi nu då jag övergått till "spice" och alkohol enbart på helger (alkohol dvs). oftast när jag kommer hem från jobbet kan det vara en bra dag och jag behöver inget av ovanstående utan kann somna och jobba dagen efter annars röker jag mitt lagliga substitut "spice" för att kunna slappna av och göra saker som att städa diska osv. sen på helgerna för att slippa vara ensam och för att ha kul går jag och fiskar dricker öl umgås med vänner vilket jag inte gör på vardagarna med tanke på avståndet och min mentala trötthet i veckorna. så mitt liv rullar på och jag har det bra. ensamt men bra. så summan av kardemumman FUCK SVENSK PSYK VÅRD!

btw nåra av åkommorna kom ju med ändå

ursäkta om det finns stavfel dyslexin spelar mej kanske ett spratt
Citera
2007-08-01, 21:07
Medlem
TS, du får ju skylla dej själv när du skapar en tråd som låter som ett enbart försök att få knark från psykläkaren, när du skriver att "lekt hönsad o stressad" och vill veta vad man ska säga för att få det "ballaste" av läkaren. uppfattas direkt som någon snorunge som vill ha tips på få utskrivet knark... skyll dej om du inte förklarar i första posten att du mår dåligt på riktigt också(om du nu gör det....).

sen är det knappast säkert att du har bäst anledning av alla att vara i kontakt med psyk, tvivlar jag starkt på...
Citera
2007-08-02, 02:11
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eearl
TS, du får ju skylla dej själv när du skapar en tråd som låter som ett enbart försök att få knark från psykläkaren, när du skriver att "lekt hönsad o stressad" och vill veta vad man ska säga för att få det "ballaste" av läkaren. uppfattas direkt som någon snorunge som vill ha tips på få utskrivet knark... skyll dej om du inte förklarar i första posten att du mår dåligt på riktigt också(om du nu gör det....).

sen är det knappast säkert att du har bäst anledning av alla att vara i kontakt med psyk, tvivlar jag starkt på...

precis, plus din glada smily tyder ju på att du bara vill ha knark. Hatar dom små gula runda ansiktena förresten. Blev du verkligen våldtagen och mår riktigt skit över det vilket jag verkligen kan förstå så har du väl inte så mycket att fråga om?
Citera
2007-08-02, 17:53
Medlem
gussilagos avatar
till trådskaparen:

om ditt syfte var att gå till en psykiatiker för att få bensodiazepiner (där xanor föresten ingår) så gav ditt inlägg ett helt annat intryck, för mig åtminstone och flera andra verkar det som. har man problem behöver man inte fejka vad man ska säga. man säger bara som det är. och här på FB hade du bara behövt skriva tex att du inte ville gå in på varför du skulle till en psykiatiker för att det var för personligt men att du verkligen mår dåligt och blablabla. ditt inlägg gav tvärtom intrycket att "nej nej jag mår inte dåligt jag vill bara få nått att flumma på". lycka till med flummandet på lergigan. det lär ju gå... bra. *hostar*

och om det nu är så att du mår dåligt så lycka till med att må bra på lergigan, det lär gå ungefär lika bra som att flumma på dem. *hostar igen*

men den sista raden var ju bara min åsikt och personliga erfarenhet. som sagt, lergigan kan vara bra mot lättare oro men knappast reell ångestproblematik.

gillade föresten den där liknelsen om ikaros som flög till solen och brände upp vingarna...
Citera
2007-08-02, 18:29
Medlem
Chuckeys avatar
Citat:
Jag är ute efter benzo eller xanor, eller dyl, fick tyvärr Lergigan bara

Vet du något om den? nån som vet något om Lergigan?

Lergigan är inte mycket att flumma på tyvärr
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in