Tänkte gör en tråd där alla fick berätta om pinsamma situationer när man får stånd, som tex i tonåren när man satt i mjukisbyxor och nån snygg tjej bocka sig fram så man såg brösten eller liknande.
Och eftersom jag startade tråden får vell jag börja,
Jag var på badhuset för några år sen, satt i bubbelpolen med en polare då det pötsligt kommer en skit het tjej och sätter sig brevid mig, hon flyttade närmare och närmare mig och tillslut satt hon tätt imot mig. Då fick jag fetaste bongen, och helt plötsligt slutade polen bubbla pch alla måste gå ur, men jag reste mig ju inte upp, gjorde allt för att få ner den men det gick inte, trots att jag slog allt vad jag orkade

Tillslut kommer badvakten och säger att jag måste gå upp ur bubbel polen, jag säger nej. Hon säger att jag måste upp genast annar släpade dem ur mig ur polen. Så Jag gick upp och försökte dölja ståndet så gott som möjligt men då åkte kuken ur kalsongerna och hamnade på sidan av låret, och jag hade genomskilniga badbyxor, Så hela polen full med tjejer stod och skratta åt mig. Men då jävlar försvann ståndet fort
inte den roligaste historien, men nån annan kanske sitter på nån guld berättelse.