2007-07-30, 23:30
Medlem
gismas avatar
Tänkte gör en tråd där alla fick berätta om pinsamma situationer när man får stånd, som tex i tonåren när man satt i mjukisbyxor och nån snygg tjej bocka sig fram så man såg brösten eller liknande.

Och eftersom jag startade tråden får vell jag börja,

Jag var på badhuset för några år sen, satt i bubbelpolen med en polare då det pötsligt kommer en skit het tjej och sätter sig brevid mig, hon flyttade närmare och närmare mig och tillslut satt hon tätt imot mig. Då fick jag fetaste bongen, och helt plötsligt slutade polen bubbla pch alla måste gå ur, men jag reste mig ju inte upp, gjorde allt för att få ner den men det gick inte, trots att jag slog allt vad jag orkade Tillslut kommer badvakten och säger att jag måste gå upp ur bubbel polen, jag säger nej. Hon säger att jag måste upp genast annar släpade dem ur mig ur polen. Så Jag gick upp och försökte dölja ståndet så gott som möjligt men då åkte kuken ur kalsongerna och hamnade på sidan av låret, och jag hade genomskilniga badbyxor, Så hela polen full med tjejer stod och skratta åt mig. Men då jävlar försvann ståndet fort

inte den roligaste historien, men nån annan kanske sitter på nån guld berättelse.
Citera
2007-07-30, 23:37
Medlem
Nålkåts avatar
Väntar ivrigt på att någon stackare berättar om den gången han fick stånd i duschen.
Citera
Medlem
KSEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gisma
Tänkte gör en tråd där alla fick berätta om pinsamma situationer när man får stånd, som tex i tonåren när man satt i mjukisbyxor och nån snygg tjej bocka sig fram så man såg brösten eller liknande.

Och eftersom jag startade tråden får vell jag börja,

Jag var på badhuset för några år sen, satt i bubbelpolen med en polare då det pötsligt kommer en skit het tjej och sätter sig brevid mig, hon flyttade närmare och närmare mig och tillslut satt hon tätt imot mig. Då fick jag fetaste bongen, och helt plötsligt slutade polen bubbla pch alla måste gå ur, men jag reste mig ju inte upp, gjorde allt för att få ner den men det gick inte, trots att jag slog allt vad jag orkade Tillslut kommer badvakten och säger att jag måste gå upp ur bubbel polen, jag säger nej. Hon säger att jag måste upp genast annar släpade dem ur mig ur polen. Så Jag gick upp och försökte dölja ståndet så gott som möjligt men då åkte kuken ur kalsongerna och hamnade på sidan av låret, och jag hade genomskilniga badbyxor, Så hela polen full med tjejer stod och skratta åt mig. Men då jävlar försvann ståndet fort

inte den roligaste historien, men nån annan kanske sitter på nån guld berättelse.

Jag tyckte den var skitrolig !

Själv har jag aldrig fått stånd i konstiga situationer så jag har inte så mycket att komma med..
Citera
Medlem
Jag satt med min flickvän och myste i badhuset i en liten bassäng som var varm och grund. När jag satt där å kysstes med henne så kom det en liten unge på 3-4år och ville prata. Jag hade praktstånd som jag försökte dölja efter att tafsat på flickan. Helt plötsligt så tar ungen handen och greppar rag i kuken på mig och jag puttar bort den. Han frågar: "Vad är det där för nåt?"
Farsan stod ett par meter bort ,hörde och fattade vad som hände så han kom fort för att hand om ungen. Tror att farsan skämdes mer än vad jag gjorde dock.
Citera
2007-07-30, 23:39
Medlem
Sobbes avatar
Har lyckats klara mig från det när jag haft mjukisar. Dock när jag haft jeans någon gång i skolan, men tror inte någon märkt något. Kommer dock ihåg hur rädd man va för att få det när man skulle simma med klassen och brudarna var med.
Citera
2007-07-31, 07:13
Medlem
Nemisistheshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xenix85
Jag satt med min flickvän och myste i badhuset i en liten bassäng som var varm och grund. När jag satt där å kysstes med henne så kom det en liten unge på 3-4år och ville prata. Jag hade praktstånd som jag försökte dölja efter att tafsat på flickan. Helt plötsligt så tar ungen handen och greppar rag i kuken på mig och jag puttar bort den. Han frågar: "Vad är det där för nåt?"
Farsan stod ett par meter bort ,hörde och fattade vad som hände så han kom fort för att hand om ungen. Tror att farsan skämdes mer än vad jag gjorde dock.

haha, vilken iskall unge :P har dock aldrig råkat ut för nått så jag har inget o dela med mej, skulle kanske va när en tjock neger i min klass på högstadiet sitter brevid tjejen han tyckte om på en bänk (hon var snygg, tyckte INTE om han). hon gick, vi hade väl lektion, och han sitter kvar, så frågar nån varför han inte kommer, han säger nått dumt för o bortförklara sej. kvar är dock bara killar men alla börja tracka honom och garva som fan för att den står, han vägrade resa på sig på 5 min och bortförklarade sig tilläggas ska att han duschade med kalsonger och sa att han aldrig runkat i hela sitt liv
Citera
2007-07-31, 07:16
Medlem
arbetarklasss avatar
Jag runkade i ett bibliotek en gång, räknas det? I myshörnan förövrigt...
Citera
2007-07-31, 07:25
Medlem
Hade megabånge en gång på en svenska lektion. Var inte rolig när min lärare ville ha fram mig för att snacka inför klassen.
Fick sitta där o försöka förklara hur jag helt enkelt inte vile, för om inte tjejerna behövde göra nåt om inte dom ville, då behöver väl inte klassens bästa elev gå fram för att dela med sig av sin visdom om inte han vill?

Lät som en jävla idiot o alla undrade vad som hänt mig som annars går ffram frivilligt ^^
Citera
2007-07-31, 11:06
Medlem
Fettokisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nålkåt
Väntar ivrigt på att någon stackare berättar om den gången han fick stånd i duschen.
Har aldrig hänt mig men har varit med om en klasskompis som fått det. Han bytte skola några veckor efter. Stackars pöjk.
Citera
2007-07-31, 12:27
Medlem
TheGiants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yoube
Hade megabånge en gång på en svenska lektion. Var inte rolig när min lärare ville ha fram mig för att snacka inför klassen.
Fick sitta där o försöka förklara hur jag helt enkelt inte vile, för om inte tjejerna behövde göra nåt om inte dom ville, då behöver väl inte klassens bästa elev gå fram för att dela med sig av sin visdom om inte han vill?

Lät som en jävla idiot o alla undrade vad som hänt mig som annars går ffram frivilligt ^^

AAAAHAAAAAHAAA ROFL.
Själv så tror jag inte det har varit någon pinsam situation för mig, i skolan kanske, men itne så att någon sett.
Citera
2007-07-31, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheGiant

AAAAHAAAAAHAAA ROFL.
Själv så tror jag inte det har varit någon pinsam situation för mig, i skolan kanske, men itne så att någon sett.
hade jeans på mig, o enda sättet o undvika smärtan av att kuken trycks mot jeansen vore att böja på mig, me arslet lutat bak, o gå fram. Och det hade väl varit lite uppenbart? :P
Citera
2007-07-31, 16:01
Medlem
Hirvis avatar
Har många bånge-historier men den värsta är väl i duschrummet efter idrotten

Jag var inte polare med nån i min idrottgrupp så jag gick oftast runt med datanördarna eller för mig själv, just denna lektion gick jag själv och tänkte på olika saker typ, sen när jag står i duschen och tänker / sjunger för mig själv kommer jag in på sexfantasier om en tjej i min klass.. och det var fan inte kul.
helt plötsligt har jag stånd och vänder mig mot väggen, tog fan 10min att få ner hårde hardy igen.
Till slut gick jag ner på knä i spy-ställning och låtsades må skitilla och sa åt en snubbe att kasta till mig min handduk och sen halvlubbade jag iväg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in