Jag jobbar i ett service yrke o har därför alltid ganska tighta svarta byxor och pratar med människor heeela dagarna o nya människor ofta dessutom.
En dag när jag hoppade på bussen till jobbet så satte de sig en assnygg tjej bredvid mig, hon satt ganska nära o trött som jag var flöt jag bort i ganska så vilda dagdrömmar, praktståndet var ett faktum när jag gick av bussen men eftersom att jag inte har på mig arbetskläderna utan istället ett par ganska slappa jeans så gör de inte speciellt mycke skillnad, men nu börjar de riktigt pinsamma, jag går in i omklädningsrummet o ståndet är fortfarande fullkomligt, ingen, mjuknande, tendens. De börjar dessutom bli ont om tid o en manlig kollega står o snackar i telefon i rummet. Jag stryker min skjorta o viker ur mina byxor ur mitt skåp jäävligt långsamt, men nu är de riktigt ont om tid, jag
måste ta av mig byxorna, så jag vänder mig från honom o drar på mig byxorna, so far so good, men kuken står som ett spett o de syns verkligen i byxorna, sliter snabbt åt mig skjortan nästan helt utan att vända mig o tar på mig den. Nu måste jag stämpla in, jag lägger smidigt in kuken bakom låret, strax under röven.
Men de värker o jag går förbi en kvinnlig arbetskamrat, just i denna sekund har jag lyft benet tillräckligt för att kuken bokstavligen ska
hoppa fram i byxorna, hon ser detta väldigt tydligt o hoppar till, stannar upp o ser helt chockad ut, strax efter de lägger sig ståndet men man kan ju säga att de var ganska så pinsamt, vi pratade aldrig om de egentligen men hon var ganska så på under senaste personalfesten så hon kanske inte blev så äcklad i alla fall