2008-06-14, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fittlampa
Det var på tiden att neff får lite peppis, det här var det ända fräscha jag någonsin sett av honom.
Haha, då har du fan inte sett mycket.
Citera
2008-06-14, 23:29
Medlem
Marcus_osds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jamez
Haha, då har du fan inte sett mycket.

Håller med, Tycker han lägger tunga saker !

Edit: 400 Inlägg ! <-- MJÖLK !

Citat:
Ursprungligen postat av distress
Fan, Marcus_osd hann för ändå...
Alltid !
Senast redigerad av Marcus_osd 2008-06-14 kl. 23:37.
Citera
2008-06-14, 23:30
Medlem
Fan, Marcus_osd hann för ändå...
Senast redigerad av distress 2008-06-14 kl. 23:32.
Citera
2008-06-15, 00:16
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rand
http://img120.imageshack.us/img120/1042/dsc3539uv5.jpg
Less jag börjar bli på att du får en artikel om varenda grej du gör typ haha!

Vafan... Bor man i en håla med 200 personer så finns det väl inte så mycket för lokaltidningen att skriva om?
Citera
2008-06-15, 01:18
Medlem
Rands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b0gfetto
Vafan... Bor man i en håla med 200 personer så finns det väl inte så mycket för lokaltidningen att skriva om?

Bra att du vet att Luleå har 200personer.. mkt duktigt
Citera
2008-06-15, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rand
Bra att du vet att Luleå har 200personer.. mkt duktigt

...För det är ju egentligen 100.
Citera
2008-06-15, 01:24
Medlem
Citat:

200 personer ja.. Vad gjorde du i skolan då fröken tog upp ämnet geografi? Även om Luleå är en liten stad är det betydligt fler än 200. Allt är förstås relativt, och till exempel Stockholm är inget annat än en liten skithåla om man ser till andra städer runt om i världen.

Är inte ofta det skrivs om klotter och skadegörelse i tidningarna. En liten notis här och där möjligtvis, men mycket sällan artiklar med bilder

Luleå kommun 2008-03-31
Folkmängd 73 177
Citera
2008-06-15, 01:56
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robert-
200 personer ja.. Vad gjorde du i skolan då fröken tog upp ämnet geografi? Även om Luleå är en liten stad är det betydligt fler än 200. Allt är förstås relativt, och till exempel Stockholm är inget annat än en liten skithåla om man ser till andra städer runt om i världen.

Är inte ofta det skrivs om klotter och skadegörelse i tidningarna. En liten notis här och där möjligtvis, men mycket sällan artiklar med bilder

Luleå kommun 2008-03-31
Folkmängd 73 177

Förlåt tjejen, visste inte vart han bodde. Tar tidningen upp en piece och några tags på en skola så finns det förmodligen inte så mycket annat att skriva om.
(PS. Siffran 200 var mest för att påpeka att det var ett litet ställe, kanske skulle nån börja grina över det vilket du gjorde. Grattis. DS.)
Citera
2008-06-15, 02:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robert-

Luleå kommun 2008-03-31
Folkmängd 73 177

Snälla, "Don't feed the troll" för helvete...
Citera
2008-06-15, 02:15
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Snälla, "Don't feed the troll" för helvete...

Haha, hoppas att det är mig du kallar troll Att berätta personlig info om målare bara för att småkids inte har nån koll samt att tycka att Dome är en gud för att han kör mycket (men samma stil hela tiden) är normalt.
Citera
2008-06-15, 02:25
Medlem
Citat:
Haha, hoppas att det är mig du kallar troll Att berätta personlig info om målare bara för att småkids inte har nån koll samt att tycka att Dome är en gud för att han kör mycket (men samma stil hela tiden) är normalt.

Och när fan gjorde jag det? Jag menar, att du är så jävla dryg i dina inlägg, att du bara letar efter coola internet-tjafs. Plus att det var mer ett sätt att säga "killen skämtar vem fan bryr sig" till h*n jag skrev till från början.
Citera
2008-06-15, 02:35
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Och när fan gjorde jag det? Jag menar, att du är så jävla dryg i dina inlägg, att du bara letar efter coola internet-tjafs. Plus att det var mer ett sätt att säga "killen skämtar vem fan bryr sig" till h*n jag skrev till från början.

Då missuppfattade jag dig, jag ber om ursäkt.

Du svarar "dont feed the troll" på ett inlägg som är riktat till mig, då tar jag för givet att det du skriver är menat åt mig.
Jag letar inte efter "coola" internettjafs (om sånt nu är coolt enligt dig), att jag är dryg får man ta pga att jag är trött på bl.a. "personinformationen" osv som sprids om du läser mina inlägg. Mina inlägg är dryga men ärliga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in