2007-12-17, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slyeone
Jag tycker både charactersena o texten suger om jag ska va ärlig. Ser ut som småungar som har målat.

Jaharu.

själv tycker jag det är asnice, riktigt bra bidrag till jul-tävlingen!
Citera
2007-12-17, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ANALDYNGA
Ännu en Fbs piece gjord.. Jag vet jag är tråkig som kör fame. Men de blir oftast så på vardagarna...

FBSCREW

http://www.putfile.com/pic.php?img=7304589

lite skum stil, men gillar verkligen smileyn, och det är krom!
Citera
2007-12-17, 17:50
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slyeone
Jag tycker både charactersena o texten suger om jag ska va ärlig. Ser ut som småungar som har målat.
Well, de är ju din åsikt, här kommer min:
Tycker Characterna ser bra ut och passar ihop med text, het bidrag till jul-tävlingen asså!

Och vad gäller din så var den clean, men alldeles för stil och käraktärslös.
Men som sagt clean. ser ut som du kan vad du ger dig in på, lite mer personligstil skulle ta det flera nivåer högre.
Citera
2007-12-17, 17:51
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ännu en Fbs piece gjord.. Jag vet jag är tråkig som kör fame. Men de blir oftast så på vardagarna...

FBSCREW

Din stil är alldeles för jävla mysko och egen för att jag inte ska gilla den.
Big up.
Citera
2007-12-17, 19:27
Medlem
Twangs avatar
Citat:

FBSCREW

Den där var ju inte ens en stil, bara larv och slarv. Kom tillbaka när du är nyskapande på ett skapande sätt. Jag kan också blunda och dra lite med sprayburken.
Citera
2007-12-17, 20:52
Medlem
ANALDYNGAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Twang
Den där var ju inte ens en stil, bara larv och slarv. Kom tillbaka när du är nyskapande på ett skapande sätt. Jag kan också blunda och dra lite med sprayburken.
Nyskapande på ett skapande sett?(måste det vara nyskapande?)
Så att bara måla är inte skapande då?
Så det är inte lite nyspande då jämfört med o bara köra vanliga bokstäver som alla andra?

Jag har redan kört alla vanliga tråkiga mainstream graffbokstäver och annorlunda bokstäver.. Visst jag kör det ibland.. Men jag trivs med mina abstrakta kromblaffor..Like it or not..

Jag tänker fortsätta med mitt abstrakta ändå så...
Citera
2007-12-17, 21:38
Medlem
Citat:
Så det är inte lite nyspande då jämfört med o bara köra vanliga bokstäver som alla andra?

Jag har redan kört alla vanliga tråkiga mainstream graffbokstäver och annorlunda bokstäver.. Visst jag kör det ibland.. Men jag trivs med mina abstrakta kromblaffor..Like it or not..

Det är ju därför din stil är så skön, för du är verkligen själv om den.
Fortsätt med den
Citera
2007-12-17, 22:13
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:

Haha du får alltid försvara skiten du lägger, fattar det inte, är ju sjukt nice grejer du gör.
Big up igen.
Citera
2007-12-17, 22:23
Medlem
Jag gillar dig Dyngan <3
Citera
2007-12-17, 22:41
Medlem
Twangs avatar
Citat:

Fast det är ju det som är problemet. Du kallar det abstrakt. Det är inte abstrakt. Bara för att man inte gör tydliga mönster är det inte abstrakt. Gå ut gymnasiet först för fan.
Nej, det är inte nyskapande. Du gör ingenting nytt. Hade du gjort det då hade det varit nyskapande.

Hade du haft cancontrolen åtminstonde...
Sen får du ju bara uppbackning av toys. Alla kommer till sans nån dag...
Citera
2007-12-17, 22:50
Medlem
ANALDYNGAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Twang
Fast det är ju det som är problemet. Du kallar det abstrakt. Det är inte abstrakt. Bara för att man inte gör tydliga mönster är det inte abstrakt. Gå ut gymnasiet först för fan.
Nej, det är inte nyskapande. Du gör ingenting nytt. Hade du gjort det då hade det varit nyskapande.

Hade du haft cancontrolen åtminstonde...
Sen får du ju bara uppbackning av toys. Alla kommer till sans nån dag...

Jag har cancontroll.
Det har jag visat upp förut här i tråden med andra pieces..
Men jag är trött på att all graff ser likadan ut.. Men jaja.

Handlar allt om att man ska vara "bäst" o vara uppe överallt osv?
Kanske för vissa. Men inte för mig iaf.
Jag gillar att måla och jag målar på de sättet jag gillar och på de ställen jag vill. Sedan att bli kallad toy osv bara för att jag inte målar olagigt på tåg o väggar o sånt eller kör mainstream graff hela tiden gör inte mig något..

Du får gärna köra dina nyskapande bokstäver på tåg whatever.. Gör inte mig något..
Citera
2007-12-17, 23:00
Medlem
zewmahs avatar
http://sp9.fotologs.net/photo/9/41/8...97210440_f.jpg

hej-och-hå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem