Inget vidare, har sett så mycket bättre shit här i TOY forumet.
Tyvär så har vi en massa toys, och en massa grymma målare, så dummt att du drar alla i samma mening.
Jävlar vad jag känner lukt av montana burkar just nu, ska dra bomba lite.
Peayz
Jag kan baserat på ditt uttalande också med säkerhet säga att du är toooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooy.. stackarn
Det var då ett jävla tjat om vem som är toy och inte! Använd forumet för att hjälpa och uppmuntra varandra istället.
vi hjälper till genom att ta ned folk på jorden och slipper se skit längs linjen, och uppmuntrar dom att köra i fames istellet, gärna ett som ligger långt från mina kvarter
Till dig som sa åt mig att lägga upp något själv.. jag har gjort det ett par gånger och allt du sa tidigare bara lät toy dock var jag inte överdrivet allvarlig, motbevisa mig gärna.
vi hjälper till genom att ta ned folk på jorden och slipper se skit längs linjen, och uppmuntrar dom att köra i fames istellet, gärna ett som ligger långt från mina kvarter
Det va då en självisk jävla syn du hade på det. Dom kanske tycker att det dom gör är vackert medans du inte gör det.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!