2019-02-07, 16:00
Medlem
Har inte följt några realityserier förrän denna med en gammal fotbollsidol. Således har jag inget att relatera till men den här är ju magstark på många plan. Svårt att förstå att de ställer upp.

Glenn är verkligen ett stort barn. Stundtals charmigt men också tragiskt. Verkar ju inte ha tagit så mycket föräldraansvar. Tar med sig sin dotter till Kamratgården för första gången nu för att berätta om sin sagolika karriär. Var har detta funnits innan i hennes liv?

Helena är ju så bitter så att hon inte hålla sig någon gång, inte ens framför kameran. Samtidigt säger hon hela tiden att hon inte är bitter. Verkar inte ha något eget liv utöver barnen som hon curlar som att de vore småbarn eller förståndshandikappade. Plågsamt.

Barnen spelar med i det mesta. Konstigt att de inte reagerar mer på curlingen. Det är också konstigt att de inte jobbat mer på kontakten med sin pappa. Inte för att det huvudsakligen är deras ansvar men är de alltför bundna till sin mamma som ju inte tycker om att de umgås med honom? Omoget är det i alla fall från båda sidor.

Camilla ger ett blekt intryck. Agerar som Glenns mamma utan att protestera , tycks det. Det är svårt att notera någon passion i förhållandet. Lätt att förstå att man faller för Glenn Hysen men kanske lite svårare att se från andra hållet.
Citera
2019-05-14, 20:55
Medlem
Glenn Hysén tvingas ställa in sin medverkan i ”Vem kan slå Anja och Foppa” timmar innan inspelning.
Fotbollslegenden har drabbats av ryggskott efter en städincident.

https://www.expressen.se/noje/kanal-...-hysens-skada/
Citera
2019-06-05, 07:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Postino
Har inte följt några realityserier förrän denna med en gammal fotbollsidol. Således har jag inget att relatera till men den här är ju magstark på många plan. Svårt att förstå att de ställer upp.

Glenn är verkligen ett stort barn. Stundtals charmigt men också tragiskt. Verkar ju inte ha tagit så mycket föräldraansvar. Tar med sig sin dotter till Kamratgården för första gången nu för att berätta om sin sagolika karriär. Var har detta funnits innan i hennes liv?

Helena är ju så bitter så att hon inte hålla sig någon gång, inte ens framför kameran. Samtidigt säger hon hela tiden att hon inte är bitter. Verkar inte ha något eget liv utöver barnen som hon curlar som att de vore småbarn eller förståndshandikappade. Plågsamt.

Barnen spelar med i det mesta. Konstigt att de inte reagerar mer på curlingen. Det är också konstigt att de inte jobbat mer på kontakten med sin pappa. Inte för att det huvudsakligen är deras ansvar men är de alltför bundna till sin mamma som ju inte tycker om att de umgås med honom? Omoget är det i alla fall från båda sidor.

Camilla ger ett blekt intryck. Agerar som Glenns mamma utan att protestera , tycks det. Det är svårt att notera någon passion i förhållandet. Lätt att förstå att man faller för Glenn Hysen men kanske lite svårare att se från andra hållet.

Är nog så enkelt att han behöver en partner som liknar en mamma. Därför det fungerade så länge med Helena och därför han valde Camilla. Till skillnad från Helena tycks dock Camilla ha hjärta.

Måste ju vara en mardröm att vara gift med en så empatilös kvinna som Helena. Hennes kärnfamilj tycks vara det enda som är viktigt i hennes värld. Inget fel att värna sin kärnfamilj men man får ju bete sig anständigt mot andra människor också. Glenn måste ha skämts åtskilliga gånger över hur Camilla hanterat fans som vill säga hej.

Glenns liv tycks ha varit bra. Att han varit en bristfällig pappa tror jag beror på att det var så man gjorde förr. Glenn tycks mest ha glidit med och tagit dagen som den kommer. Tror inte direkt att Helena är typen som bett Glenn att ta mer hand om barnen utan hon har nog trivts i rollen som den styrande modern.

Sedan är det uppenbart att hon använt barnen som slagträ i samband med skilsmässan. Serien kan vara bra för barnen på så vis att vänner kan upplysa dem om detta när de sett det inifrån.
Senast redigerad av Mafia 2019-06-05 kl. 07:52.
Citera
2019-08-24, 22:53
Medlem
Ronilles avatar
Det börja vankas bröllop och Glenns barn beter sig fortfarande som fjortisar.

https://tramsfrans.aftonbladet.se/20...rollopsbesked/

För övrigt missade ni Glenns svensexa på Patrick Sjöbergs instastory. Också ett spektakel, där allt gick ut på att Glenn skulle dra snuskiga skämt
Citera
2019-08-25, 10:30
Medlem
Skvistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ronille
Det börja vankas bröllop och Glenns barn beter sig fortfarande som fjortisar.

https://tramsfrans.aftonbladet.se/20...rollopsbesked/

För övrigt missade ni Glenns svensexa på Patrick Sjöbergs instastory. Också ett spektakel, där allt gick ut på att Glenn skulle dra snuskiga skämt

Hur är hans relation till Tobbe?
Kommer han på Glenns bröllop tror ni?
Citera
2019-08-25, 10:46
Medlem
Retsinas avatar
Förra sommaren var han asfull på Liseberg. Han gick runt och visslade och drog fräckisar. Han blev till slut avvisad av vakterna. Såg honom lite senare och då stod han och urinerade i en trappuppgång.
Mycket märklig människa.
Citera
2019-08-26, 05:08
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skvisten
Hur är hans relation till Tobbe?
Kommer han på Glenns bröllop tror ni?
Glenn har en bra relation till dom andra tre barnen, varar ett med Helena.
Bara dom två som hänger i mammans kjolar, Annie och Anton som inte kommer.
Men det är Helenas verk och hon kommer aldrig att släppa dom och dom gillar ju tydligen att vara mammas små bebisar också. Jävla löjl. Väx upp!!!

Tobias Hysén blir toastmaster
De tre övriga barnen Tobias Hysén, 37, Charlotte Hysén, 34, och Alexander Hysén, 32 kommer dock på bröllopet, berättar han.

De två förstnämnda har han från ett tidigare förhållande med Kerstin Mel**in, den sistnämnda med Helena Hysén.

Tobias Hysén kommer vara bröllopets toastmaster.

– Jag trodde först att Tobbe bara ville komma och ta det lugnt utan att behöva tänka, men det visade sig att han var heltänd på att vara toastmaster. Han tog det direkt, säger Glenn Hysén.
https://www.expressen.se/gt/noje/gle...lopet-misstag/
Citera
2019-08-26, 08:14
Medlem
Skvistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Glenn har en bra relation till dom andra tre barnen, varar ett med Helena.
Bara dom två som hänger i mammans kjolar, Annie och Anton som inte kommer.
Men det är Helenas verk och hon kommer aldrig att släppa dom och dom gillar ju tydligen att vara mammas små bebisar också. Jävla löjl. Väx upp!!!

Tobias Hysén blir toastmaster
De tre övriga barnen Tobias Hysén, 37, Charlotte Hysén, 34, och Alexander Hysén, 32 kommer dock på bröllopet, berättar han.

De två förstnämnda har han från ett tidigare förhållande med Kerstin Mel**in, den sistnämnda med Helena Hysén.

Tobias Hysén kommer vara bröllopets toastmaster.

– Jag trodde först att Tobbe bara ville komma och ta det lugnt utan att behöva tänka, men det visade sig att han var heltänd på att vara toastmaster. Han tog det direkt, säger Glenn Hysén.
https://www.expressen.se/gt/noje/gle...lopet-misstag/

Tack för infon!
Skönt att han har normala barn också
Citera
2019-08-28, 00:22
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skvisten
Tack för infon!
Skönt att han har normala barn också
Och där kom ett uttalande från Helena och efter 8 års påverkan på sina barn så upprepar dom sin skata till mammas ord
Tur att ett av dom gemensamma barnen i alla fall blev normal, han som är äldst kunde hon inte påverka och han behöver inte hänga i sin mammas kjolar.

Hoppas jag aldrig behöver träffa på den där överspacklade skatan för då lär det rinna över...
Är det något jag avskyr hett och innerligt så är det bittra kvinnor som inte kan släppa sitt ex och gör allt för att förstöra hans relation med barnen

Helenas påhopp på Camilla – efter barnens bröllopsvägran
Publicerad 26 aug 2019

– De är 25 och snart 30 år. Jag talar inte om vad de ska tycka och tänka. Jag lägger mig inte i det, det är deras val, säger Helena Hysén om barnens val.

”Mina barn kan tänka själva”
Hon tillägger att barnen inte rådgjorde med henne innan de fattade sitt beslut och att ”det inte handlar om henne”.

– Mina barn är vuxna och kan tänka själva, de har gjort det här valet. Och när man gör ett val att inte gå på sin pappas bröllop så måste det ligga något bakom. De har väl kommit underfund med vem hon är. Glenn är så kär så han ser inte det.

Nu väljer Camilla Lendott att svara dels på Helena Hyséns anklagelse och barnens val att bojkotta bröllopet:
– Jag vet inte vad jag ska säga. Hur kan de ha kommit underfund med vem jag är när de träffat mig totalt två timmar på fyra år, frågar hon sig.

Annie Hysén påstod att detta var Glenns största misstag i livet?
– Min tanke är att jag är Glenns framtid, misstagen lägger man bakom sig. I övrigt har jag inga kommentarer kring det. Jag har inte fått någon möjlighet att skapa en relation med dem på fyra år, så jag har inget behov av dem, säger Camilla Lendott.

Hon fortsätter:
– Glenn har tre andra fantastiska barn med stora familjer som vi har omkring oss. Anton och Annie har valt detta själva, så de får stå för det. Hade det funnits några grunder till detta hade jag kanske tagit det på ett annat sätt och brytt mig.

Du bryr dig inte?
– Under lång tid har man önskat att relationen mellan Glenn och barnen ska bli bättre. Sedan hör man bara att man blir baktalad. Någonstans ger man upp, säger Camilla Lendott.
https://www.expressen.se/gt/noje/hel...rollopsvagran/
Citera
2019-08-28, 00:37
Medlem
snillet_1s avatar
Annie är nog lika bitter som sin mamma, överviktig och jävlig redan som 25-åring.
Citera
2019-09-01, 15:55
Medlem
Skvistens avatar
Borde ju finnas lite skvaller från bröllopet?

Ingen som hört nått roligt?
Citera
2019-09-02, 13:13
Medlem
Glenn är nog en go gubbe i lagom doser, som en lekfarfar. Dock verkar han inte kunna ta något på allvar och prata djupt, har ju även Tobbe antytt. En typisk toffelman som hela tiden behöver en mamma som tar hand om honom. Har själv en släkting som är sådan, efter att ha skilt sig från tonårsbarnens mamma så var det sedan snabbt en ny kärring och bara umgänge med hennes barn och sedermera barnbarn. Hör knappt av sig till andra släktingar heller, det få ske på eget initiativ isf. Mycket märkligt, en del kanske inte ska skaffa barn (eller kärringarna inte skaffa barn med honom, men charm och pengar kommer man långt med). Nu är ju barnen vuxna så de klarar sig, men är ju inte så troligt att man gör en sådan relation stark bra, har inte mkt med ngn bitter exfru att göra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in